SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
JAAAAAAAAAA EN HET IS EEN GOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALquote:Op zondag 16 februari 2014 15:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb het idee dat het een pingel is, kan 1 van jullie dat bevestigen?
We wachten op een 'official statement' van NAC.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb het idee dat het een pingel is, kan 1 van jullie dat bevestigen?
wat een willekeur weer, ik dacht dat Nijhuis zo van de regeltjes wasquote:Op zondag 16 februari 2014 15:08 schreef GGMM het volgende:
Mag Feyenoord heel blij zijn dat ze geen rood krijgen.
Tevens: haha die NAC-speler
Dit verbaast niemand.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:09 schreef Gramulanion het volgende:
Volgens het Feyenoord-topic was het absoluut geen penalty.
Ja, deze en het Feyenoord topicquote:
Oh ja, dat is altijd zo bij Feyenoord. Laat gaan joh.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij doelt denk ik op het overvolle Feyenoordtopic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |