Tering man, klap hem gewoon 'n keer voor z'n bek en gooi z'n hele laptop en zooi uit het raam. Of zoek een vriendin voor hem. Welke league is hij trouwens?quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:33 schreef bram1241 het volgende:
Update: TS gaat volgend jaar weer in Amsterdam studeren, dus is hij weer terug in het ouderlijk huis.
Broertje *studeert* boven, waar hii z'n laptop heeft staan. Natuurlijk bereid hij zn examens niet voor, tenzij m'n vader hem roept. Hij speelt 24/7 LOL en counterstrike, en onze fitness ruimte zit ook boven. Daar kan ik dus niet bij, en hij is meester in het wegklikken van spelletjes en boos worden als hij zn zin niet krijgt.
Tevens leen ik een iPhone oplader van hem, ik dacht dat hij mn mobiel wilde pakken die aan die lader zat. Dus pak m'n mobiel, wordt hij boos scheld me uit, ik scheld hem uit voor dikkiedik... Achteraf had ik hem gewoon moeten negeren, wilt hij me slaan, trap hem van me af. Pakt hij m'n gloeiend hete lamp smijt hem naar mij, raakt m'n nieuwe laptop.... dit begint uit de hand te lopen z'n rot gedrag.
Volgend semester maar weer proberen op kamers te gaan denk ik. Dit gaat zo niet langer, en een sportschool zoeken.
dacht dat hij een paar maanden geleden praatte over platinum if diamond, heb eerlij kgezegd geen idee wat het allemaal betekent.quote:Op maandag 21 april 2014 00:42 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Tering man, klap hem gewoon 'n keer voor z'n bek en gooi z'n hele laptop en zooi uit het raam. Of zoek een vriendin voor hem. Welke league is hij trouwens?
Was te verwachten jaquote:Op maandag 21 april 2014 11:27 schreef bram1241 het volgende:
[..]
dacht dat hij een paar maanden geleden praatte over platinum if diamond, heb eerlij kgezegd geen idee wat het allemaal betekent.
Zou hem graag een klap willen geven idd, maar zo ben ik niet.
We zijn trouwens met de riem opgevoed, maar m'n pa doet dat niet meer ivm dat m'n broertje al bijna 18 wordt dit jaar. En je gedoe krijgt deze dagen met jeugdzorg, spijtig
Zeer spijtig, waarschijnlijk had hij het erover dat hij platinum was en diamond wilde worden. Wat trouwens kapot triest is als je zo veel speelt.quote:Op maandag 21 april 2014 11:27 schreef bram1241 het volgende:
[..]
dacht dat hij een paar maanden geleden praatte over platinum if diamond, heb eerlij kgezegd geen idee wat het allemaal betekent.
Zou hem graag een klap willen geven idd, maar zo ben ik niet.
We zijn trouwens met de riem opgevoed, maar m'n pa doet dat niet meer ivm dat m'n broertje al bijna 18 wordt dit jaar. En je gedoe krijgt deze dagen met jeugdzorg, spijtig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |