quote:
uiteraard, anders heeft het weinig zin om nu pas een stream ervoor open te gooienquote:Op maandag 17 februari 2014 18:12 schreef Wombcat het volgende:
Gaan ze dat nou vanaf het begin laten zien
ik zie de logica toch niet helemaalquote:Op maandag 17 februari 2014 18:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
uiteraard, anders heeft het weinig zin om nu pas een stream ervoor open te gooien
of je zendt het tegelijk uit of je biedt de mogelijkheid om alsnog een wedstrijd te kijken. Maar eerder deze OS waren er wel twee of soms drie wedstrijden tegelijk op stream dus ik snap niet dat dat vandaag, op een redelijk rustige sportdag niet ook zo was.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
ik zie de logica toch niet helemaal
Dat laatste bedoelde ik ook vooral.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of je zendt het tegelijk uit of je biedt de mogelijkheid om alsnog een wedstrijd te kijken. Maar eerder deze OS waren er wel twee of soms drie wedstrijden tegelijk op stream dus ik snap niet dat dat vandaag, op een redelijk rustige sportdag niet ook zo was.
in andere landen waren er wel meer streams, in Canada kon je alles op stream volgen..... als je daar woont tenminstequote:Op maandag 17 februari 2014 18:52 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat laatste bedoelde ik ook vooral.
Vanochtend waren er gewoon 4 streams curling.
Vanmiddag maar 1, terwijl er in totaal maar 5 streams liepen. Dan kun je ze volgens mij ook allemaal streamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |