abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136767242
Ik ben totaal niet bekend op fora's als deze maar hierbij wil ik het toch een kans geven:

Ik heb een relatie gehad van 8 maanden,

De eerste 6 maanden ging het goed maar de laatste 2 maanden zijn er een hoop dingen gebeurd, ruzies/irritaties enzz.

Ik heb zelf de knoop doorgehakt, wat ik achteraf helemaal niet wou maar uit eindelijk toch beter was voor mezelf.

Me ex was er eigenlijk zo goed als gelijk klaar mee en ging rustig verder met het leven.

Vandaag de dag nog, geen contact meer van haar kant gehoord.
Het maakt de situatie wel makkelijker maar het is wel keihard voor mezelf, alsof het er helemaal niks doet.

Nu 5 weken later, gaan er nog geen 10 minuten voorbij dat ik er niet aan denk.

Ik denk van alles, wat ze doet , wat ze denkt , hoe het nu zou zijn , waar het fout is gegaan, laat het gaan , ik mis dr , ik wil haar terug, zit ze met een ander enz.

Al met al ik kom geen stap verder, ik spreek of zie haar niet tenzij ik dr tegenkom.

Contact via Social media zoals whatsapp of FB doen we ook niet.
Al betrap ik me zelf er wel soms op dat ik haar FB opzoek en een klein kijkje neem.

Dit laatste ga ik nu proberen niet meer te doen, foto's en dergelijke heb ik allemaal al verwijderd.

Ik hoop graag op tips/ervaringen.

Ik ga kapot elke dag weer zolang dit niet overgaat,

Groeten Peter vd H
  zondag 16 februari 2014 @ 13:07:29 #2
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_136767480
Het is je ex, het blijft je ex.

Man up en ga door met je eigen leven ipv te blijven zitten in zelfmedelijden.

Over een tijdje lach je dat je hebt zitten janken over een 'relatie' van 8 maanden.
Narcist
pi_136767665
Er is toch een speciaal forumonderdeel voor lotgenoten? Wellicht zinvoller dan een cliché gebruiken als uithuilen en opnieuw beginnen..., ja veel anders zit er natuurlijk niet op hé.
  zondag 16 februari 2014 @ 13:15:51 #4
100845 JhonnyEnglish
Alshetmaargeilismagalles
pi_136767736
Ex gewoon een app sturen met.. hoi hoe gaat het? Als ze antwoord geeft dan gewoon even babbelen hoe en wat ze doet in dr leven.. Als het gesprek goed verloopt maak je weer een afspraak... geen reaktie is doorgaan met je leven en alles blokkeren en verwijderen van haar.
Wie niet gek = moet slim zijn
pi_136768178
Doorgaan met je leven! Jammer de bammer zo gaan die dingen.
  PR en moderator zondag 16 februari 2014 @ 13:39:09 #6
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136768478
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 13:00 schreef Peter104 het volgende:
Me ex was er eigenlijk zo goed als gelijk klaar mee en ging rustig verder met het leven.
Niet heel vreemd, na een korte relatie van 8 maanden waarbij het eigenlijk maar een half jaartje leuk was.
Na 8 maanden ken je elkaar nog niet eens echt door en door, en als je dan al genoeg problemen ondervindt om het uit te maken, dan is dat waarschijnlijk ook maar het beste.

Er zwemmen nog andere vissen in de zee, focus je eens daarop. Dan krijg je misschien wel weer een andere, leukere vriendin, waarbij het na 8 maanden nog steeds allemaal leuk en verliefd is.
Dan kijk je echt niet meer om naar dit 'scharreltje'.
Fuck the EBU.
pi_136780165
Iedereen bedankt voor de reacties,

Het is even moeilijk maar gaat goed komen!
  PR en moderator zondag 16 februari 2014 @ 17:41:03 #8
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136780367
Fuck the EBU.
pi_136781360
Bedankt Moira, je hebt ook gelijk maar het loslaten en accepteren is even moeilijk. Vooral omdat ik er nog niet klaar mee was/ben en me ex wel

Maar bedankt
  zondag 16 februari 2014 @ 19:12:17 #10
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_136783433
Ze zeggen wel eens dat je de helft van de duur van de relatie zelf nodig hebt om eroverheen te komen.

De pijn ebt vanzelf steeds meer weg, het helpt als je jezelf ondertussen een beetje afleidt met leuke dingen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zondag 16 februari 2014 @ 19:40:08 #11
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_136784533
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 18:09 schreef Peter104 het volgende:
Vooral omdat ik er nog niet klaar mee was/ben en me ex wel
Je kunt niet in haar hoofd/gevoel kijken, hè? Volgens mij ervaar je het als bijzonder pijnlijk dat zij "doorgaat met haar leven alsof er niets gebeurd is".

Maar dat weet je helemaal niet. Het lijkt me zeer, zeer stug dat ze geen centje pijn ervaart. Misschien gaat ze er gemakkelijker mee om. Maar misschien ook wel niet.

Denk beter om jezelf. Als een hond pijn heeft, dan gaat 'ie effe rustig zitten en zijn wonden likken. Misschien moet jij ook even rustig zitten en eventjes jezelf kalm praten en troosten.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_136786201
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 19:12 schreef Perrin het volgende:
Ze zeggen wel eens dat je de helft van de duur van de relatie zelf nodig hebt om eroverheen te komen.
Mweh, dat kun je niet zo in z'n algemeenheid zeggen. Compleet afhankelijk van context.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_136789944
Focussen op dingen die je leuk vindt, leuke dingen doen met vrienden en aan je onzekerheden werken. Dan komt alles vanzelf goed ;)
  zondag 16 februari 2014 @ 21:45:13 #14
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_136791464
Zoek er nooit meer contact mee. Zelfs niet meer op haar facebook kijken want je gaat er je klauwen aan branden op een dag
RED ONS HENNIEGOD
pi_136801026
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 19:40 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Je kunt niet in haar hoofd/gevoel kijken, hè? Volgens mij ervaar je het als bijzonder pijnlijk dat zij "doorgaat met haar leven alsof er niets gebeurd is".

Maar dat weet je helemaal niet. Het lijkt me zeer, zeer stug dat ze geen centje pijn ervaart. Misschien gaat ze er gemakkelijker mee om. Maar misschien ook wel niet.

Denk beter om jezelf. Als een hond pijn heeft, dan gaat 'ie effe rustig zitten en zijn wonden likken. Misschien moet jij ook even rustig zitten en eventjes jezelf kalm praten en troosten.
Ik ervaar dit zeker als zeer pijnlijk, ik weet hoe ze is. Ze gaat rustig door met haar leven alsof er niks aande hand is. Dat weet ik zeker en inderdaad dat doet me een hoop pijn. Puur om het feit omdat ik er zelf wel zo mee zit
  maandag 17 februari 2014 @ 08:28:01 #16
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_136801529
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 07:01 schreef Peter104 het volgende:
Ik ervaar dit zeker als zeer pijnlijk, ik weet hoe ze is. Ze gaat rustig door met haar leven alsof er niks aande hand is. Dat weet ik zeker en inderdaad dat doet me een hoop pijn. Puur om het feit omdat ik er zelf wel zo mee zit
Nou ja, eigenlijk ben je zelf toch het belangrijkste. Dus wees in zekere zin blij dat je nu de klap krijgt, en niet op een onverwacht moment. Ik kan je garanderen dat die klap altijd komt, uitstellen met feestjes en/of andere vrouwen heeft weinig zin. Dus het is misschien een schrale troost voor je, maar het is goed dat je je er nu maar direct doorheen worstelt.

^O^ Het is kut, maar het is niet anders.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  maandag 17 februari 2014 @ 08:59:25 #17
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_136801858
Maar van de andere kant... ze was ook wel erg leuk...
we dan
pi_136801965
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 08:59 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Maar van de andere kant... ze was ook wel erg leuk...
???
  maandag 17 februari 2014 @ 11:10:00 #19
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_136804570
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 13:15 schreef JhonnyEnglish het volgende:
Ex gewoon een app sturen met.. hoi hoe gaat het? Als ze antwoord geeft dan gewoon even babbelen hoe en wat ze doet in dr leven.. Als het gesprek goed verloopt maak je weer een afspraak... geen reaktie is doorgaan met je leven en alles blokkeren en verwijderen van haar.
Dit dus NIET doen.

Gewoon doorgaan met je leven en geen aandacht aan besteden. Elk woord dat ze zal zeggen in dat gesprek gaat je pijn doen en maakt het verwerkingsproces alleen maar langer.
pi_136868449
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 11:10 schreef CruisinDen het volgende:

[..]

Dit dus NIET doen.

Gewoon doorgaan met je leven en geen aandacht aan besteden. Elk woord dat ze zal zeggen in dat gesprek gaat je pijn doen en maakt het verwerkingsproces alleen maar langer.
Ik heb geen contact met der,
Alles wat me herinnerd aan haar verwijderd, heb het idee dat zij al een tijdje bezig was met een ander, niet zo zeer iets doen maar het "appen" enzo .

Ik moet het afsluiten maar het wil niet echt lukken of vooruitgaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')