Niet heel vreemd, na een korte relatie van 8 maanden waarbij het eigenlijk maar een half jaartje leuk was.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:00 schreef Peter104 het volgende:
Me ex was er eigenlijk zo goed als gelijk klaar mee en ging rustig verder met het leven.
Je kunt niet in haar hoofd/gevoel kijken, hè? Volgens mij ervaar je het als bijzonder pijnlijk dat zij "doorgaat met haar leven alsof er niets gebeurd is".quote:Op zondag 16 februari 2014 18:09 schreef Peter104 het volgende:
Vooral omdat ik er nog niet klaar mee was/ben en me ex wel
Mweh, dat kun je niet zo in z'n algemeenheid zeggen. Compleet afhankelijk van context.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:12 schreef Perrin het volgende:
Ze zeggen wel eens dat je de helft van de duur van de relatie zelf nodig hebt om eroverheen te komen.
Ik ervaar dit zeker als zeer pijnlijk, ik weet hoe ze is. Ze gaat rustig door met haar leven alsof er niks aande hand is. Dat weet ik zeker en inderdaad dat doet me een hoop pijn. Puur om het feit omdat ik er zelf wel zo mee zitquote:Op zondag 16 februari 2014 19:40 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Je kunt niet in haar hoofd/gevoel kijken, hè? Volgens mij ervaar je het als bijzonder pijnlijk dat zij "doorgaat met haar leven alsof er niets gebeurd is".
Maar dat weet je helemaal niet. Het lijkt me zeer, zeer stug dat ze geen centje pijn ervaart. Misschien gaat ze er gemakkelijker mee om. Maar misschien ook wel niet.
Denk beter om jezelf. Als een hond pijn heeft, dan gaat 'ie effe rustig zitten en zijn wonden likken. Misschien moet jij ook even rustig zitten en eventjes jezelf kalm praten en troosten.
Nou ja, eigenlijk ben je zelf toch het belangrijkste. Dus wees in zekere zin blij dat je nu de klap krijgt, en niet op een onverwacht moment. Ik kan je garanderen dat die klap altijd komt, uitstellen met feestjes en/of andere vrouwen heeft weinig zin. Dus het is misschien een schrale troost voor je, maar het is goed dat je je er nu maar direct doorheen worstelt.quote:Op maandag 17 februari 2014 07:01 schreef Peter104 het volgende:
Ik ervaar dit zeker als zeer pijnlijk, ik weet hoe ze is. Ze gaat rustig door met haar leven alsof er niks aande hand is. Dat weet ik zeker en inderdaad dat doet me een hoop pijn. Puur om het feit omdat ik er zelf wel zo mee zit
???quote:Op maandag 17 februari 2014 08:59 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Maar van de andere kant... ze was ook wel erg leuk...
Dit dus NIET doen.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:15 schreef JhonnyEnglish het volgende:
Ex gewoon een app sturen met.. hoi hoe gaat het? Als ze antwoord geeft dan gewoon even babbelen hoe en wat ze doet in dr leven.. Als het gesprek goed verloopt maak je weer een afspraak... geen reaktie is doorgaan met je leven en alles blokkeren en verwijderen van haar.
Ik heb geen contact met der,quote:Op maandag 17 februari 2014 11:10 schreef CruisinDen het volgende:
[..]
Dit dus NIET doen.
Gewoon doorgaan met je leven en geen aandacht aan besteden. Elk woord dat ze zal zeggen in dat gesprek gaat je pijn doen en maakt het verwerkingsproces alleen maar langer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |