SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
Heb je ook zo'n hekel aan die club uit Amsterdam la la laRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 02:06 schreef ThadCastle het volgende:
Kwam net tegen een knul met aids. Hij had Mattocks, Zakuani en Chavez en zijn kick-off cheese was nogal succesvol tegen mij. Hij gaf ze echt elke keer perfect. Uiteindelijk maakt hij in de 90ste min 2-3 en gaat hij heel het veld af ssshen.
Toen dacht ik nu kan ik proberen snel een goal te maken op de normale manier, of ook te cheesen zoals hij.
Resultaat:Ik heb Knockaert ook in mijn team.. en dat van die keeper is mij ook al een paar keer gebeurd dit jaar. Dan wil je door de grond zakken.SPOILER: CheeseOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vervolgens maakt hij nog een eigen goal met zijn gk hehe![]()
Wist u dat: Knockaert ook de Belgische nationaliteit heeft...
gr gr BelgenfappertAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Heb je UP Benteke of Lukaku al in je team?quote:Op zondag 16 februari 2014 12:08 schreef Tim86 het volgende:
Wist u dat: Knockaert ook de Belgische nationaliteit heeft...
gr gr BelgenfappertRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
UP Benteke ja. Meteen gekocht voor 20kquote:Op zondag 16 februari 2014 12:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb je UP Benteke of Lukaku al in je team?
Op dag 1 was het net alsof hij kapot was. Verloor ineens veel duels, steeds uit positie en iedere open kopbal was slap en kon alsnog gepakt worden door de keeper. Dag 2 was alles verholpen en speelde hij weer als de oude. Merk totaal geen verschil though, maar ach..de autist/neuroot in mij moet hem toch hebben
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Kaartje van D'n Dave geeft gewoon licht johquote:Op zondag 16 februari 2014 12:12 schreef Vijf_voor het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Iemand nog suggesties voor het CB - GK driehoekje? Werder Bremen heeft ook wel iets leukAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zouma-Umtitiquote:Op zondag 16 februari 2014 12:12 schreef Vijf_voor het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Iemand nog suggesties voor het CB - GK driehoekje? Werder Bremen heeft ook wel iets leuk
Vercoutre
gr gr![]()
Vercoutre..als hij net zo slecht is als vorig jaarquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh dat houd mij dan tegen om hem te kopen.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
UP Benteke ja. Meteen gekocht voor 20k
Op dag 1 was het net alsof hij kapot was. Verloor ineens veel duels, steeds uit positie en iedere open kopbal was slap en kon alsnog gepakt worden door de keeper. Dag 2 was alles verholpen en speelde hij weer als de oude. Merk totaal geen verschil though, maar ach..de autist/neuroot in mij moet hem toch hebbenWant zijn normale kaart is uberbaas.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bijna alle silver keepers zijn slechtquote:Op zondag 16 februari 2014 12:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vercoutre..als hij net zo slecht is als vorig jaarMaar een andere Franse GK kan ook. Ik heb in mijn team dan een gold GK (Ruffier)
![]()
*houdtquote:Op zondag 16 februari 2014 12:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh dat houd mij dan tegen om hem te kopen.Want zijn normale kaart is uberbaas.
Hij is gewoon overal een heel klein beetje beter gemaakt..maar die vergelijking die ik postte is dus met wefut/futhead stats en die komen van H2H..dus de boost is veel kleiner dan hij lijkt. Scheelt bijv. ingame maar 1 finishing.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Andere Franse keeper die ik zou willen noemen kan alleen niet..Thuramquote:Op zondag 16 februari 2014 12:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bijna alle silver keepers zijn slechtMaar een andere Franse GK kan ook. Ik heb in mijn team dan een gold GK (Ruffier)
(chem). Die is prima bij mij. Net als Ruiter. En uiteraard Forster..ieder jaar weer een held. Pantilimon vond ik ook wel prima.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Riouquote:Op zondag 16 februari 2014 12:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bijna alle silver keepers zijn slechtMaar een andere Franse GK kan ook. Ik heb in mijn team dan een gold GK (Ruffier)
![]()
Fransen sla ik liever over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou dan hou ik het wel lekker bij de normale kaart. Post eens jouw Belgen team?quote:Op zondag 16 februari 2014 12:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
*houdt
Hij is gewoon overal een heel klein beetje beter gemaakt..maar die vergelijking die ik postte is dus met wefut/futhead stats en die komen van H2H..dus de boost is veel kleiner dan hij lijkt. Scheelt bijv. ingame maar 1 finishing.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 12:22 schreef Vijf_voor het volgende:
Fransen sla ik liever
fixedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 16 februari 2014 12:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nou dan hou ik het wel lekker bij de normale kaart. Post eens jouw Belgen team?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Cavanda ja, speelt voor Jong België..helaas hadden ze dat bij EA pas door na de release van FUT dit jaarquote:
Niet dat ik enig verschil merk. Hij is beter dan alle 10 chem alternatieven iig. Speelt als een baas op 8.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 16 februari 2014 12:22 schreef Vijf_voor het volgende:
Fransen sla ik liever over
Celtic driehoekje dan. Van Dijk-Mulgrew-ForsterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die vanden Borre is toch in-game een neger?quote:Op zondag 16 februari 2014 12:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Cavanda ja, speelt voor Jong België..helaas hadden ze dat bij EA pas door na de release van FUT dit jaar
Niet dat ik enig verschil merk. Hij is beter dan alle 10 chem alternatieven iig. Speelt als een baas op 8.Hij zit niet in dit team maar je had hem toch wel geprobeerd?
![]()
bohhhhquote:Op zondag 16 februari 2014 12:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Celtic driehoekje dan. Van Dijk-Mulgrew-ForsterAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
In het echt ook. Al weet ik niet vanaf welke tint je jezelf officiëel neger mag noemen. Hij is geboren in Congo.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die vanden Borre is toch in-game een neger?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoe ziek zou mijn IF dan wordenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit team speelt ook nog steeds heerlijk![]()
Krijg ook veel minder tegengoals na het vervangen van Kaboul en Lloris. Handanovic is echt geniaal goed..pakt zoveel onmogelijke ballen nog. Kaboul en Diakite zijn wel redelijk gelijkwaardig.
Had Abate eerst nodig voor chem maar kwam er pas net achter dat na deze switch mijn held Konko weer op RB kan, dus die is terug in de ploeg en die apaat Abate mag met zijn afgeslagen brommer op het bankje zitten,Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
golaso Cambuur hoor![]()
![]()
![]()
D'n Ritz![]()
Woanskip
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
mag toch hopen dat cambuur en nac de punten laten liggen vandaag, en dat wij met 3 puntjes uit groningen komen
normaliter had ik niet te hoeven vrezen meer voor handhaving met dit aantal punten, maar deze competitie is zo onverspelbaar als wat![]()
![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 12:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In het echt ook. Al weet ik niet vanaf welke tint je jezelf officiëel neger mag noemen. Hij is geboren in Congo.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nog 6 puntjes pakken en jullie hebben er meer dan de nummer 16 vorig jaar had na 34 wedstrijden (Roda)quote:Op zondag 16 februari 2014 12:43 schreef Downstar het volgende:
mag toch hopen dat cambuur en nac de punten laten liggen vandaag, en dat wij met 3 puntjes uit groningen komen
normaliter had ik niet te hoeven vrezen meer voor handhaving met dit aantal punten, maar deze competitie is zo onverspelbaar als wat
Dit jaar heb je echt veel punten nodig om nacompetitie te ontlopen idd. Wel naar. Er is ook geen ploeg die er echt in negatieve zin niet bij hoort dit jaar. Ik had verwacht dat het Cambuur zou zijn, maar dat thuisvoordeel is echt huge.
Dit was mijn voorspelling voor het seizoen:
16. GAE
17. RKC
18. CambuurAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dre is minder lelijk dan Smeagol Maalderink in ieder geval.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:47 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)rken_bij_de_nos.html
hahaha
er is nog hoop voor dreAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nouja, ik hoop dat cambuur erin blijft, leuke ploeg wel en redelijk fanatieke aanhang dus..quote:Op zondag 16 februari 2014 12:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nog 6 puntjes pakken en jullie hebben er meer dan de nummer 16 vorig jaar had na 34 wedstrijden (Roda)
Dit jaar heb je echt veel punten nodig om nacompetitie te ontlopen idd. Wel naar. Er is ook geen ploeg die er echt in negatieve zin niet bij hoort dit jaar. Ik had verwacht dat het Cambuur zou zijn, maar dat thuisvoordeel is echt huge.
Dit was mijn voorspelling voor het seizoen:
16. GAE
17. RKC
18. Cambuur
maargoed, opdit moment zie ik dus cambuur liever niet dichter naar ons toe kruipen..
We doen gewoon hele goede zaken als we tegen groningen winnen, maar ik zal al blij zijn met een puntje..![]()
Van mij mag Roda er wel uit, want Limburg. En RKC ook wel..al spelen ze atm iets leuker voetbal. Dat antivoetbal in de meeste wedstrijden was echt te kut. En dan Willem II mooi weer terug samen met Sparta. Die laatste alleen vanwege de club en de opleiding..selectie atm is echt kut (dus gaat ook niet lukken).quote:Op zondag 16 februari 2014 12:50 schreef Downstar het volgende:
[..]
Nouja, ik hoop dat cambuur erin blijft, leuke ploeg wel en redelijk fanatieke aanhang dus..
maargoed, opdit moment zie ik dus cambuur liever niet dichter naar ons toe kruipen..
We doen gewoon hele goede zaken als we tegen groningen winnen, maar ik zal al blij zijn met een puntje..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
RKC is wel een sympathieke club en dat heb ik dus totaal niet met Roda.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Van mij mag Roda er wel uit, want Limburg. En RKC ook wel..al spelen ze atm iets leuker voetbal. Dat antivoetbal in de meeste wedstrijden was echt te kut. En dan Willem II mooi weer terug samen met Sparta. Die laatste alleen vanwege de club en de opleiding..selectie atm is echt kut (dus gaat ook niet lukken).Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Sweaty fail van Manu
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb weinig met RKC verder..niet positief en niet negatief. Heb me alleen vaak kapot geërgerd aan dat brakke antivoetbal dit jaarquote:Op zondag 16 februari 2014 12:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
RKC is wel een sympathieke club en dat heb ik dus totaal niet met Roda.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Idd, roda en RKC eruit..quote:Op zondag 16 februari 2014 12:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Van mij mag Roda er wel uit, want Limburg. En RKC ook wel..al spelen ze atm iets leuker voetbal. Dat antivoetbal in de meeste wedstrijden was echt te kut. En dan Willem II mooi weer terug samen met Sparta. Die laatste alleen vanwege de club en de opleiding..selectie atm is echt kut (dus gaat ook niet lukken).
RKC kan ik gewoon niet bijzonder vinden, ook atm qua spel niet.. ze pakken wel puntjes..
maar of dat nou door het bijzondere voetbal komt.. nee volgens mij niet..
Castelen is opdreef meer ook niet..
Willem 2 vind ik niet echt wat, sparta wat dat betreft mag van mij gelijk in de eredivisie komen idd![]()
![]()
RKC is nog een club waar je als uit supporter zonder gevaar voor eigen leven naar toe kan. Van mij mogen ze daarom gerust blijven wat mij betreft.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:56 schreef Downstar het volgende:
[..]
Idd, roda en RKC eruit..
RKC kan ik gewoon niet bijzonder vinden, ook atm qua spel niet.. ze pakken wel puntjes..
maar of dat nou door het bijzondere voetbal komt.. nee volgens mij niet..
Castelen is opdreef meer ook niet..
Willem 2 vind ik niet echt wat, sparta wat dat betreft mag van mij gelijk in de eredivisie komen idd![]()
![]()
Handanovic imoquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
rijstquote:Op zondag 16 februari 2014 13:17 schreef wonton het volgende:
Wat zal ik doen tevez if di natale op cam![]()
Welke formatie?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Naja, heb bijna een bazenteam dus eigenlijk maakt het niet zo veel uit, keeper gaat het als het goed is heel rustig krijgen.quote:![]()
Was het maar zo realistischquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb nu dit
41212
Higuain honda
?????
Guarin pogba vidal
Constant diakite up benatia konko
Honda scoort lekker veel dus die laat ik staan.Young bloods everywhere....![]()
Marchetti is de beste Serie A GK imo, ook Reina was prima. Handanovic een ramp, maar dat was alleen voor mij zo blijkbaar, want hoor verder alleen positieve verhalen.![]()
Ik heb hem in 2 elftallen gehad. 1 Keer briljant, en 1 keer super wisselvallig. Marchetti is ook degene waar ik ook over zat te denken. Aan de andere kant: Kan ze ook gewoon allebei halen. Zo duur zijn ze nietquote:Op zondag 16 februari 2014 13:29 schreef DutchSL het volgende:
Marchetti is de beste Serie A GK imo, ook Reina was prima. Handanovic een ramp, maar dat was alleen voor mij zo blijkbaar, want hoor verder alleen positieve verhalen.![]()
![]()
IF Barto
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hernanes danquote:Op zondag 16 februari 2014 13:25 schreef wonton het volgende:
Heb nu dit
41212
Higuain honda
?????
Guarin pogba vidal
Constant diakite up benatia konko
Honda scoort lekker veel dus die laat ik staan.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Boh die spelers
En nu Onazi. 4 packs en dan Mariappa, Thiago, Onazi en Rosenthal
[ Bericht 15% gewijzigd door ThadCastle op 16-02-2014 13:44:58 ]![]()
bohhhhhhhhhhh wat een stats krijgt diequote:Op zondag 16 februari 2014 13:53 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
scoorde een hattrick. Speelde volgens flashscore in de spits.![]()
![]()
Keepers zijn sowieso aids in dit spel.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:29 schreef DutchSL het volgende:
Marchetti is de beste Serie A GK imo, ook Reina was prima. Handanovic een ramp, maar dat was alleen voor mij zo blijkbaar, want hoor verder alleen positieve verhalen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Gino Peruzziquote:Op zondag 16 februari 2014 13:56 schreef ThadCastle het volgende:
Raar dat een Argentijnse club mee mag doen in de Serie A.. (Catania):
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
WTF CambuurNul punten wedstrijd vanuit Heerenveen oogpunt natuurlijk, maar nu loopt Zwolle iig niet in
![]()
![]()
Zwolle gaat toch niet in het linkerrijtje eindigen joh.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:01 schreef Zhano het volgende:
WTF CambuurNul punten wedstrijd vanuit Heerenveen oogpunt natuurlijk, maar nu loopt Zwolle iig niet in
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik hoop vooral dat AZ de beker gaat winnen. Dan mogen er wat mij betreft 14 ploegen boven ons eindigen. Alleen als je thuis niet van Utrecht wint... Ik hoop dat Ajax minder gemotiveerd is voor de beker.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:05 schreef Zhano het volgende:
Hoe eerder we Zwolle (en liefst ook AZ) afschudden hoe beter
Al zet ik steeds meer mijn twijfels bij het behalen van Europees voetbal. Het is niet meer zo zaligmakend als het ooit geweest is.![]()
Win nou maar gewoon van Ajaxquote:Op zondag 16 februari 2014 14:05 schreef Zhano het volgende:
Hoe eerder we Zwolle (en liefst ook AZ) afschudden hoe beter![]()
Met een mooie loting is het wel leuk, maar als je zo'n poule krijgt als die van PSV dit jaar..pfff. Allemaal van die gare Oostblokclubjes die niemand kent. En als je er dan nog uitvliegt ookquote:Op zondag 16 februari 2014 14:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat AZ de beker gaat winnen. Dan mogen er wat mij betreft 14 ploegen boven ons eindigen. Alleen als je thuis niet van Utrecht wint... Ik hoop dat Ajax minder gemotiveerd is voor de beker.
Al zet ik steeds meer mijn twijfels bij het behalen van Europees voetbal. Het is niet meer zo zaligmakend als het ooit geweest is.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik weet ook wel dat Heerenveen ook eigenlijk niks in de EL te zoeken heeft, zeker als de 'toppers' weer weggaan in de zomer. Maar hoop gewoon op een leuke uitwedstrijd waar ik heen kanquote:Op zondag 16 februari 2014 14:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Al zet ik steeds meer mijn twijfels bij het behalen van Europees voetbal. Het is niet meer zo zaligmakend als het ooit geweest is.Een punt zou al mooi zijnquote:![]()
![]()
Mwah, als AZ incidenteel een kwartfinale kan halen, dan zou Heerenveen dat toch ook moeten kunnen in theorie?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat Heerenveen ook eigenlijk niks in de EL te zoeken heeft, zeker als de 'toppers' weer weggaan in de zomer. Maar hoop gewoon op een leuke uitwedstrijd waar ik heen kan
[..]
Een punt zou al mooi zijn![]()
Met onze onzekere verdediging maak je in Europa geen kans denk ik. Tis even aankijken wie de nieuwe trainer word en of de selectie deze keer eens op tijd rond is.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mwah, als AZ incidenteel een kwartfinale kan halen, dan zou Heerenveen dat toch ook moeten kunnen in theorie?![]()
Upgraded IF Klaassen is echt een beest, lijkt wel of ik met een gouden speler aan het spelen ben. Enorm wendbaar en goede pace en nog sterk ook mede door de hoge aggression.![]()
IF Diego Costa's prijs is aan het exploderen, blijkbaar meer mensen met mijn idee om hem te halen voor een eventuele UP, dat gaat hem niet worden voor 300+k![]()
![]()
JOUW IDEE? Timing86 bedoel jequote:Op zondag 16 februari 2014 14:29 schreef DutchSL het volgende:
IF Diego Costa's prijs is aan het exploderen, blijkbaar meer mensen met mijn idee om hem te halen voor een eventuele UP, dat gaat hem niet worden voor 300+k![]()
Thanks nog.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]![]()
Veel plezier daarEn Lindgren. ook natuurlijk
Wat vond je ervan Toefjes?![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
1e potje met pack only tegen iemand die alleen maar aan het ragen was en nog maar 2-2 na 90 minuten omdat hij met veel geluk een bal voor zijn voeten krijgt en scoort. In de verlenging ragequit hij![]()
![]()
Het is mijn idee als ik het zonder externe invloeden zelf heb bedacht, dat is zo. Ik was alleen blijkbaar bij lange na niet de eerste gezien de marktquote:
Hij had hem wel op tijd gehaald?
Ik wilde hem al een paar weken geleden halen, maar durfde niet omdat ik toen al een UP verwachte, zelfde met Pogba.![]()
![]()
Meesterlijkquote:Op zondag 16 februari 2014 14:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Thanks nog.
Wat vond je ervan Toefjes?![]()
Tot 7 uur door gegaan, en dat is natuurlijk voor een opa een grote prestatie. 1 Keer een dip om half 5, maar ja, hadden 5 uur gedanst zonder pauze. Na een korte pauze kon ik er weer tegen aan.
De sfeer was uitstekend vond ik. Vrouwen leken lekkerder dan de vorige edities, minder oostblokkers dan vorig jaar (die niet tegen drugs kunnen, en daarom vaak tegen je aan liepen of vielen) Flesje kon je bijvullen in de WC
![]()
En jouw indruk? Was dit nou je eerste trance feest?![]()
Nee Tim had het hier alleen getipt. Weet niet of hij toen al gestegen was. Maar zit je maar te kunnen over wiens idee het is haha. Normaal gesproken dumpt iedereen die SIFs idd, nu krijg je het tegenovergestelde.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het is mijn idee als ik het zonder externe invloeden zelf heb bedacht, dat is zo. Ik was alleen blijkbaar bij lange na niet de eerste gezien de markt
Hij had hem wel op tijd gehaald?
Ik wilde hem al een paar weken geleden halen, maar durfde niet omdat ik toen al een UP verwachte, zelfde met Pogba.![]()
Volgend jaar gaan de prijzen van IF's in januari waarschijnlijk ook heel hard stijgen door mensen die de UP's voor willen zijn.![]()
Volgend jaar dus veel SIF's inslaan. Ik had dit al eerder gedacht, dus het is niet DutchSL zijn idee als ik het doe hequote:Op zondag 16 februari 2014 14:41 schreef DutchSL het volgende:
Volgend jaar gaan de prijzen van IF's in januari waarschijnlijk ook heel hard stijgen door mensen die de UP's voor willen zijn.![]()
Mooi man, dan zijn na TOTY volgend jaar de Ieren en de goed presterende IF/SIF versies van spelers al onbetaalbaarquote:Op zondag 16 februari 2014 14:41 schreef DutchSL het volgende:
Volgend jaar gaan de prijzen van IF's in januari waarschijnlijk ook heel hard stijgen door mensen die de UP's voor willen zijn.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Was mijn eerste trancefeestje ja.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
MeesterlijkTot 7 uur door gegaan, en dat is natuurlijk voor een opa een grote prestatie. 1 Keer een dip om half 5, maar ja, hadden 5 uur gedanst zonder pauze. Na een korte pauze kon ik er weer tegen aan.
De sfeer was uitstekend vond ik. Vrouwen leken lekkerder dan de vorige edities, minder oostblokkers dan vorig jaar (die niet tegen drugs kunnen, en daarom vaak tegen je aan liepen of vielen) Flesje kon je bijvullen in de WC
![]()
En jouw indruk? Was dit nou je eerste trance feest?We waren om 21:00 al binnen en zijn om half 5 weggegaan. Begonnen bij Audien, die ik verrassend tof vond. Daarna Cosmic Gate, vond ik niet bijzonder. Uurtje later volledig weggeblazen door Dash Berlin en Armin zelf. (Dat laatste stuk van Armin.
'Ping Pong' ofzo. Heerlijk op gegaan, haha.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdens Punx wat gaan eten en drinken en toen het avondje afgemaakt bij mijn favoriet Andrew Rayel.![]()
Lag uiteindelijk alsnog om 7:00 in bed.
Sfeer viel me mee, flesjes water inderdaad ideaal qua bijvullen. Zag ook veel ijsjes rondgaan.Weinig drugs en gebruikers gezien eigenlijk! Gemiddelde leeftijd was 33
Ik heb wel veel walvissen in veel te korte rokjes gezien en heb een paar keer mickey.gif gedaan, maar verder inderdaad prima oogvoer te vinden.
Heb er echt van genoten.Ik ben er de volgende keer zomaar weer bij denk ik.
Zijn er hier al mensen die een UP in de club hebben?(behalve Benteke)
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Was mijn eerste trancefeestje ja.We waren om 21:00 al binnen en zijn om half 5 weggegaan. Begonnen bij Audien, die ik verrassend tof vond. Daarna Cosmic Gate, vond ik niet bijzonder. Uurtje later volledig weggeblazen door Dash Berlin en Armin zelf. (Dat laatste stuk van Armin.
'Ping Pong' ofzo. Heerlijk op gegaan, haha.)
Er waren minder mensen helemaal waus gelukkig. Misschien omdat Utrecht toch ander publiek aantrekt dan Den Bosch? Aners zou ik het ook niet weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdens Punx wat gaan eten en drinken en toen het avondje afgemaakt bij mijn favoriet Andrew Rayel.![]()
Lag uiteindelijk alsnog om 7:00 in bed.
Sfeer viel me mee, flesjes water inderdaad ideaal qua bijvullen. Zag ook veel ijsjes rondgaan.Weinig drugs en gebruikers gezien eigenlijk! Gemiddelde leeftijd was 33
Ik heb wel veel walvissen in veel te korte rokjes gezien en heb een paar keer mickey.gif gedaan, maar verder inderdaad prima oogvoer te vinden.
Heb er echt van genoten.Ik ben er de volgende keer zomaar weer bij denk ik.
Ja, PongWas ook tijdens Armin only een nummer waar het publiek helemaal leip van werd
Hier het filmpje. Bij 2:55 aangevuld met honderden smiley ballen
Mooi, volgend jaar bij leven en welzijn ik er ook weer bij. Dan trek ik mijn Spinazie shirt aan!![]()
Alleen de UP IF Melo en UP SIF Benatia.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:50 schreef Reemi het volgende:
![]()
Sturridge, gister in een pakje gekregen en IF Klaassen.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:50 schreef Reemi het volgende:
![]()
Heel tof jaquote:Op zondag 16 februari 2014 14:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Er waren minder mensen helemaal waus gelukkig. Misschien omdat Utrecht toch ander publiek aantrekt dan Den Bosch? Aners zou ik het ook niet weten.
Ja, PongWas ook tijdens Armin only een nummer waar het publiek helemaal leip van werd
Hier het filmpje. Bij 2:55 aangevuld met honderden smiley ballen
Mooi, volgend jaar bij leven en welzijn ik er ook weer bij. Dan trek ik mijn Spinazie shirt aan!! En ik heb de hele avond rondgekeken naar een spinazieshirt.
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:50 schreef Reemi het volgende:
![]()
![]()
Ik had het aankleden enzo uitgesteld, en heb gewoon een shirt gepakt uit de kast en was mijn spinazie afspraak vergeten. Maar had wel een berichtje op Fok gezet, want echte fokkers lezen ook op feesten natuurlijkquote:Op zondag 16 februari 2014 14:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heel tof ja! En ik heb de hele avond rondgekeken naar een spinazieshirt.
![]()
Ook trouwens die 138 zaal bezocht, dat was trance in de 6e versnelling zeg, wat een tempo. Verslavend bijna. Maar tof dat je het leuk gehad hebt. Welkom bij de familie![]()
19 juli Electronic Family, volgende feestje![]()
UP IF Pogbaasquote:Op zondag 16 februari 2014 14:50 schreef Reemi het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Up Sturridge stats:
Ball Control 83
Crossing 65
Curve 65
Dribbling 87
Finishing 87
FK Acc 71
Heading Acc 68
Long Pass 62
Long Shots 75
Marking 28
Penalties 74
Short Pass 75
Shot Power 86
Slide Tackle 25
Stand Tackle 27
Volleys 80
Acceleration 91
Agility 79
Balance 65
Jumping 75
Reactions 88
Sprint Speed 92
Strength 73
Aggression 69
Interceptions 25
Att Position 81
Vision 73![]()
Dat zie ik nu pasquote:Op zondag 16 februari 2014 14:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had het aankleden enzo uitgesteld, en heb gewoon een shirt gepakt uit de kast en was mijn spinazie afspraak vergeten. Maar had wel een berichtje op Fok gezet, want echte fokkers lezen ook op feesten natuurlijk![]()
Ook trouwens die 138 zaal bezocht, dat was trance in de 6e versnelling zeg, wat een tempo. Verslavend bijna. Maar tof dat je het leuk gehad hebt. Welkom bij de familie![]()
19 juli Electronic Family, volgende feestje!
quote:Op zondag 16 februari 2014 02:14 schreef Toefjes het volgende:
Lindgren, ben bij 138. Blauw shirt ipv groenquote:Op zondag 16 februari 2014 02:14 schreef Toefjes het volgende:
Met zo'n capuchon achtig iets bij de hals.![]()
Electronic Family hebben we het ook al over gehad.Zou zomaar kunnen dat we erbij zijn.
Thanksssquote:Op zondag 16 februari 2014 14:58 schreef Maver24 het volgende:
Up Sturridge stats:
Ball Control 83
Crossing 65
Curve 65
Dribbling 87
Finishing 87
FK Acc 71
Heading Acc 68
Long Pass 62
Long Shots 75
Marking 28
Penalties 74
Short Pass 75
Shot Power 86
Slide Tackle 25
Stand Tackle 27
Volleys 80
Acceleration 91
Agility 79
Balance 65
Jumping 75
Reactions 88
Sprint Speed 92
Strength 73
Aggression 69
Interceptions 25
Att Position 81
Vision 73
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
3-0 achter met mijn pack only team tegen een BPL silver team door eerst een schot op de lat dat via de keeper erin ging en een kopbal van Miyaichi uit een onmogelijke hoek. Daarna nog een goal van Bolasie.
Ik maak nog de 3-1 voor rust en ik breng 3 nieuwe spelers in (Vydra, Danilinho en Rodallega) Ik maak al snel de 3-2 en ook nog de 3-3 (2x Vydra) In de 90e minuut loop ik naar voren met diezelfde Vydra en ik krijg de bal gelukkig mee en ik maak de 3-4![]()
![]()
pingeltje NACAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lean mean Poepmachine 1-1Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Stokes al 2 goals..zou een mooie IF zijn.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:10 schreef Tim86 het volgende:
Stokes al 2 goals..zou een mooie IF zijn.
En hij is binnen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zo, Di Natale op cam en gelijk de finale gewonnen van de Cupid CupIk zou mensen aanraden om Honda in de spits te proberen. Hij staat altijd op de goede plek en zijn linker is echt dodelijk.
![]()
![]()
te weinig hernanesquote:Op zondag 16 februari 2014 15:12 schreef -Parker het volgende:
Zo, Di Natale op cam en gelijk de finale gewonnen van de Cupid CupIk zou mensen aanraden om Honda in de spits te proberen. Hij staat altijd op de goede plek en zijn linker is echt dodelijk.
[ afbeelding ]
Waarom weer een nieuwe account dan?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alweer gebanned waarschijnlijkquote:Op zondag 16 februari 2014 15:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
te weinig hernanes
Waarom weer een nieuwe account dan?![]()
Qua sfeer vind ik E.F. nog net iets leuker. Ook vooral omdat het buiten is, daardoor wat minder schimmig zeg maar, iedereen lijkt net iets vrolijker. Als je geluk hebt met het weer is het helemaal goudquote:Op zondag 16 februari 2014 15:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat zie ik nu pas!
[..]
[..]![]()
Electronic Family hebben we het ook al over gehad.Zou zomaar kunnen dat we erbij zijn.
![]()
En in het najaar is er altijd een briljant Grotesque feest in de Maassilo. Luminosity feest is ook eind zomer geloof ik.. Naja, veel te doen nog dit jaar.![]()
Als de UP van Sturridge.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:16 schreef forztwente het volgende:
Heeft iemand al met UP Sturridge gespeeld? Hoe speelt hij?![]()
Genoeg pace voor CM/CDM/CAM en hij kan echt overal spelen. Eindbaas. Bij mij staat hij op CDM.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
waarom niet gewoon de transfer diegoquote:Op zondag 16 februari 2014 15:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Genoeg pace voor CM/CDM/CAM en hij kan echt overal spelen. Eindbaas. Bij mij staat hij op CDM.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Tja, in dat team heb ik al weinig mensen die een beetje kunnen rennen. Dat schot van Di Natale zal wel net zo goed zijn. Het enige nadeel van hem is dat hij een klein dun annorexia mannetje is.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Genoeg pace voor CM/CDM/CAM en hij kan echt overal spelen. Eindbaas. Bij mij staat hij op CDM.![]()
Die is niet naar de Serie A gegaan..quote:Op zondag 16 februari 2014 15:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom niet gewoon de transfer diegoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vucinic is ook erg goed op CAM, alleen geen 4* skills. Tevez wel, maar die heb ik niet geprobeerd.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:21 schreef -Parker het volgende:
[..]
Tja, in dat team heb ik al weinig mensen die een beetje kunnen rennen. Dat schot van Di Natale zal wel net zo goed zijn. Het enige nadeel van hem is dat hij een klein dun annorexia mannetje is.![]()
Klinkt goed.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Qua sfeer vind ik E.F. nog net iets leuker. Ook vooral omdat het buiten is, daardoor wat minder schimmig zeg maar, iedereen lijkt net iets vrolijker. Als je geluk hebt met het weer is het helemaal goud![]()
En in het najaar is er altijd een briljant Grotesque feest in de Maassilo. Luminosity feest is ook eind zomer geloof ik.. Naja, veel te doen nog dit jaar.Ik ben benieuwd!
dacht dat hij een braziliaan nodig hadquote:Op zondag 16 februari 2014 15:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die is niet naar de Serie A gegaan..
#FreeTrapz![]()
zijn die ieren nog steeds zo duur danquote:
#FreeTrapz![]()
twitter:FOXSportsnl twitterde op zondag 16-02-2014 om 15:31:57Opstelling #Heerenveen Nordfeldt; Marzo, Kum, v/d Berg, v Anholt; De Roon, De Kamps, Ziyech; Van La Parra, Finnbogason, Basacikoglu #AjaHee reageer retweet
![]()
Benteke gewoon ofzo. BPL heeft een overvloed aan goede, goedkope spitsen.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:33 schreef -Parker het volgende:
Torres? Heb 10 potjes met Lukaku gespeeld maar vind hem te lomp en hij staat nooit op de goede plek
[ afbeelding ]![]()
Bentekequote:Op zondag 16 februari 2014 15:33 schreef -Parker het volgende:
Torres? Heb 10 potjes met Lukaku gespeeld maar vind hem te lomp en hij staat nooit op de goede plek
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ter MorsJoveticquote:Op zondag 16 februari 2014 15:33 schreef -Parker het volgende:
[ afbeelding ]![]()
quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
De Kamps gaat het laten zien tegen z'n club natuurlijk.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:35 schreef Zhano het volgende:
twitter:FOXSportsnl twitterde op zondag 16-02-2014 om 15:31:57Opstelling #Heerenveen Nordfeldt; Marzo, Kum, v/d Berg, v Anholt; De Roon, De Kamps, Ziyech; Van La Parra, Finnbogason, Basacikoglu #AjaHee reageer retweet
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Lijkt me net als Lukaku spelen. Wil dan wel alleen zijn up proberen maar kan ik niet betalen.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Benteke gewoon ofzo. BPL heeft een overvloed aan goede, goedkope spitsen.
Jovetic lijkt me ook wel een goede spits![]()
Flink verschil in agility tussen Benteke en Lukakuquote:Op zondag 16 februari 2014 15:38 schreef -Parker het volgende:
[..]
Lijkt me net als Lukaku spelen. Wil dan wel alleen zijn up proberen maar kan ik niet betalen.
Jovetic lijkt me ook wel een goede spitsAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja vast, die pakt rood. Als MvB ballen had had ie van Aken opgesteld en de rest lekker op zn eigen positie laten spelen.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
De Kamps gaat het laten zien tegen z'n club natuurlijk.![]()
Ja best jammer hequote:Op zondag 16 februari 2014 15:40 schreef Maver24 het volgende:
Benteke UP is ook gewoon een stuk duurder dan UP Lukaku.![]()
lol_pelleAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nieuwe teamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:44 schreef Reemi het volgende:
Nieuwe team
[ afbeelding ]Over up gesproken, ik vind het echt jammer dat er geen UP Blind is gekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had hij wel echt verdiend ja, meer nog dan Klaassen/Veltman. Kan nog komen natuurlijkquote:Op zondag 16 februari 2014 15:46 schreef -Parker het volgende:
[..]
Over up gesproken, ik vind het echt jammer dat er geen UP Blind is gekomen.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:46 schreef -Parker het volgende:
[..]
Over up gesproken, ik vind het echt jammer dat er geen UP Blind is gekomen.Er komt nog een batch...quote:Op zondag 16 februari 2014 15:46 schreef Reemi het volgende:
[..]
Had hij wel echt verdiend ja, meer nog dan Klaassen/Veltman. Kan nog komen natuurlijk![]()
net te laat voor een bijna sure winje kan met dat livebetten die sites nog gewoon voor zijn soms he TIm?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nee, in principe niet. Ze bouwen altijd een vertraging in voor ze je bet accepteren. In het verleden ging dat wel fout en kon je nog inzetten op de volgende corner als het al zover was, maar nu lukt zoiets volgens mij niet meer. En als het wel lukt voiden ze je bet achteraf.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:22 schreef poker4lifee het volgende:
net te laat voor een bijna sure winje kan met dat livebetten die sites nog gewoon voor zijn soms he TIm?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hmm ja 100% idd niet, maar opzich als de kans al 85+% is dat het een bepaalde richting op gaat zeg maarquote:Op zondag 16 februari 2014 16:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, in principe niet. Ze bouwen altijd een vertraging in voor ze je bet accepteren. In het verleden ging dat wel fout en kon je nog inzetten op de volgende corner als het al zover was, maar nu lukt zoiets volgens mij niet meer. En als het wel lukt voiden ze je bet achteraf.Wel lastig timen
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
al zekerquote:1 faler en 1 nler nog
Pechstein gewoon 3,5 km p/u langzamer dan Van Beek.
Nederlandse dames gewoon 1,2,3,4.
![]()
Die buitenlanders zijn echt pauper zeg op deze afstand, de beste (Skokova) meer dan twee seconden langzamer dan Wùst en bijna drie seconden dan Ter Mors.
Dit is eigenlijk nog erger dan de 5km bij de heren.![]()
Vroeger deden de DDR vrouwen het zelfde. Later bleek hoe. Verder zeg ik niksquote:Op zondag 16 februari 2014 16:33 schreef DutchSL het volgende:
Die buitenlanders zijn echt pauper zeg op deze afstand, de beste (Skokova) meer dan twee seconden langzamer dan Wùst en bijna drie seconden dan Ter Mors.![]()
Tja.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vroeger deden de DDR vrouwen het zelfde. Later bleek hoe. Verder zeg ik niks
Maar de buitenlanders zijn nu gewoon allemaal echt slecht ten opzichte van hun eigen niveau, rijden veel langzamere tijden dan ze kunnen, vooral de Amerikanen.![]()
2e op de medailleslijst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is dezeJoey volgende week geschorst
#alwayslookonthebrightside
Hoe kut je weekend ook is, het is nooit erger dan dit:![]()
![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:49 schreef Zhano het volgende:
Hoe kut je weekend ook is, het is nooit erger dan dit:
[ afbeelding ]Prachtig, mensen die hun geluksbeleving koppelen aan de resultaten van hun cluppie. Ik mis nog: "kut leven"
![]()
GC / Ervaring airsoft handpistoof
Geniaal
En dan deze oude erbij
ONZ / Does anyone like to plat airsoft ?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
dat kunnen we zelf wel invullen bij vandermarquote:Op zondag 16 februari 2014 16:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]Prachtig, mensen die hun geluksbeleving koppelen aan de resultaten van hun cluppie. Ik mis nog: "kut leven"
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:49 schreef Zhano het volgende:
Hoe kut je weekend ook is, het is nooit erger dan dit:
[ afbeelding ]![]()
Geen fatsoenlijke spits.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:57 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Iemand wel eens een team met Servische spelers gemaakt? Moet wel wat inzitten zou ik zeggen![]()
Een CF is nog steeds geen spits...quote:Op zondag 16 februari 2014 16:59 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
4-3-3(5) ljalic cf gr grLaten we het hopen, voor een flinke benenbreker ofzo.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:59 schreef HugoohAFCA het volgende:
Joey krijgt sowieso nog rood vandaag![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ligt aan de chem johquote:Op zondag 16 februari 2014 17:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heel veel slechter gaat het niet worden, dus dat scheelt.![]()
Speelt Dijks niet omdat hij gelekt heeft ofzo? En dan De Kamps als statement wel opstellen?quote:Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Niet fit genoeg is de officiële lezing..quote:Op zondag 16 februari 2014 17:17 schreef Reemi het volgende:
[..]
Speelt Dijks niet omdat hij gelekt heeft ofzo? En dan De Kamps als statement wel opstellen?![]()
Berdych het ABN Amro toernooi gewonnen. Kaartjes voor de finale waren gewoon 50 euro. 6-4, 6-2. daaag 50 euro![]()
![]()
Lekker voor Wust en dat tutje wat 4e werdtwitter:MarcelMaijer twitterde op zondag 16-02-2014 om 17:17:33Prachtig! Ter Mors: 'Ik zou deze medaille zo inleveren voor een shorttrackmedaille. Daar heb ik al die jaren voor getraind. Niet voor deze.' reageer retweet
![]()
![]()
Er zijn ook nog dubbels.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:20 schreef Toefjes het volgende:
Berdych het ABN Amro toernooi gewonnen. Kaartjes voor de finale waren gewoon 50 euro. 6-4, 6-2. daaag 50 euro![]()
Ja, oke, maar daar kom je natuurlijk niet voor in eerste instantie. Davis cup tennis blijft wel het leukste om te bezoekenquote:![]()
![]()
Voor het eerst met Vidal gespeeld gisteren. Wat een bazige speler is dat, heeft echt alles.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:43 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Het nieuwe reserve team. Voor IF Vidal kwam ik iets van 30k te kort en UP Pogba haal ik als zijn prijs nog wat gekelderd is![]()
Met de IF? Of de NIF?quote:Op zondag 16 februari 2014 17:45 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Voor het eerst met Vidal gespeeld gisteren. Wat een bazige speler is dat, heeft echt alles.![]()
Ik begrijp hoe je je voeltquote:Op zondag 16 februari 2014 17:48 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
NIF. Geen coins meer voor de IF.Maar denk dat hij mij ook wel gaat bevallen. Alle linies zijn oerdegelijk. Alleen de RW positie in de Serie A vind ik wat zwakjes, zeker als Cuadrado door zijn IF naar links verplaatst is.
Maar dit keer wel een Biabiani zonder pace chemistry kaart gekocht. Het mag gezegd worden.![]()
![]()
Cuadrado kan nog een UP krijgen, dus ook nog eens een goede investering hehequote:Op zondag 16 februari 2014 17:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik begrijp hoe je je voeltMaar denk dat hij mij ook wel gaat bevallen. Alle linies zijn oerdegelijk. Alleen de RW positie in de Serie A vind ik wat zwakjes, zeker als Cuadrado door zijn IF naar links verplaatst is.
Maar dit keer wel een Biabiani zonder pace chemistry kaart gekocht. Het mag gezegd worden.![]()
Vidal is overal. Op de 16 van de tegenstander, maar op je eigenquote:Op zondag 16 februari 2014 17:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik begrijp hoe je je voeltMaar denk dat hij mij ook wel gaat bevallen. Alle linies zijn oerdegelijk. Alleen de RW positie in de Serie A vind ik wat zwakjes, zeker als Cuadrado door zijn IF naar links verplaatst is.
![]()
Cerci, beter dan Cuadrado en Biabanyquote:Op zondag 16 februari 2014 17:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wilde UP Callejon zeggen voor de Serie A RM's omdat Toefjes en pace, maar zie nu pas dat hij een CAM is.
Jammer van die 2* weak foot.![]()
Mwah hij speelt RW toch?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:23 schreef Maver24 het volgende:
Schone if. Die wordt duur. Mooi samen met IF klaassen.![]()
Nou dit weekend na lange tijd weer echt veel FUT potjes gespeeld.
Dit jaar hebben ze flink gekloot met deze modus. Het is een wereld van verschil met Seasons. Je hebt alles niet in eigen hand. Het meeste waar ik mij aan erger is dat je zoveel goals tegenkrijgt (en scoort) dmv een corner en die lok je dus uit door uit een onmogelijke hoek te schiten. Oja en random hoge steekpassjes moeten ook generved worden.
Eigenlijk klopt de gameplay van geen kanten maar toch blijven het mensen spelen. Ik begrijp het ook wel. Tis gewoon tof om je eigen team te bouwen.![]()
Daar lag het niet aan.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als hij zijn oogkleppen af had gedaan had Feyenoord hoogst waarschijnlijk op 1-2 gekomen met nog 1 minuut te spelen, vind dat je die man dan wel wat kan verwijtenquote:![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ach, denk dat Feyenoord dit vooral zichzelf kan verwijten. Gewoon weer een kopie van een flink aantal andere onnodige gelijke spelen (of zelfs nederlagen) terwijl je lang controle over de wedstrijd hebt. Echt een zwaktebod dat ze vanuit kamp Feyenoord nu allemaal naar de arbitrage wijzen.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:10 schreef Freire het volgende:
[..]
Als hij zijn oogkleppen af had gedaan had Feyenoord hoogst waarschijnlijk op 1-2 gekomen met nog 1 minuut te spelen, vind dat je die man dan wel wat kan verwijtenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zelfs je CB's zijn aanvallendquote:Op zondag 16 februari 2014 19:16 schreef -Parker het volgende:
Mijn 2e team. Heel erg offensief maar ben toch slecht in verdedigen.
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik vind het wel chill als ze allebei aan komen schuiven. Als de tegenstander er overheen gaat met een hoge steekbal laat ik de keeper sprinten.quote:![]()
Zo zie je maar, voor bijna elk probleem is een oplossingquote:Op zondag 16 februari 2014 19:21 schreef -Parker het volgende:
[..]
Ik vind het wel chill als ze allebei aan komen schuiven. Als de tegenstander er overheen gaat met een hoge steekbal laat ik de keeper sprinten.![]()
![]()
I knowquote:Op zondag 16 februari 2014 19:21 schreef -Parker het volgende:
[..]
Ik vind het wel chill als ze allebei aan komen schuiven. Als de tegenstander er overheen gaat met een hoge steekbal laat ik de keeper sprinten.
Kan je beter Lloris nemen, ook al is hij konkoslecht. Wel snel.
Cech is by far de beste BPL keeper imoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Cech is echt geniaal dit jaar ja.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
I know
Cech is by far de beste BPL keeper imoSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
IF Krul is trouwens ook echt heel goed. Echt te bizarre reflexen heeft hijquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Vind ik niet. Eigenlijk vind ik geen enkele keeper in fut betrouwbaar. Hart en Julio Cesar zijn wel oke.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
I know
Cech is by far de beste BPL keeper imo
Cech en Buffon gedragen zich net als vermeer en Gomes (in zijn tijd bij Spurs).![]()
Czerwonkaquote:Op zondag 16 februari 2014 19:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF Krul is trouwens ook echt heel goed. Echt te bizarre reflexen heeft hij
CANCELLED
1.55
pffff had je nog gelijk ooker was echt 95% kans dat ze won toen ik die bet maakte
quote:Op zondag 16 februari 2014 19:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Czerwonka
CANCELLED
1.55
pffff had je nog gelijk ooker was echt 95% kans dat ze won toen ik die bet maakte
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
geniaal. Die manu mogen ze wel terughalen naar Feyenoord. Leuke speler om erbij te hebbenFeyenoord Rotterdam![]()
99Shotpower, +49quote:Op zondag 16 februari 2014 19:49 schreef Reemi het volgende:
Bohh UP Mbemba
http://wefut.com/en/player/13291
99 agility en balance
Zal wel Congo duur zijn (haha, woordgrapje)wat is een lach als je van binnen huilt![]()
99 agility bij een CB wtf, waar slaat dat opquote:Op zondag 16 februari 2014 19:49 schreef Reemi het volgende:
Bohh UP Mbemba
http://wefut.com/en/player/13291
99 agility en balance![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Komen die nog in een aparte lijst eigenlijk?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:56 schreef Reemi het volgende:
In game stats van meeste UPs staan op WeFUT, nog 11 te gaan.![]()
baasquote:Op zondag 16 februari 2014 19:56 schreef Reemi het volgende:
In game stats van meeste UPs staan op WeFUT, nog 11 te gaan.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die is er al vanaf het begin. Staat zelfs op de frontpage van de site.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:58 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Komen die nog in een aparte lijst eigenlijk?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 16 februari 2014 19:58 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Komen die nog in een aparte lijst eigenlijk?http://wefut.com/upgradesquote:Op zondag 16 februari 2014 19:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die is er al vanaf het begin. Staat zelfs op de frontpage van de site.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dat pokemon gebeuren haha
Rijst iets voor jou:?
[ Bericht 17% gewijzigd door ThadCastle op 16-02-2014 20:08:19 ]![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wel lekker een recente foto van Schone zeg.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:13 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog wel wat lege plekken.
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2765117.page
Gonzalez![]()
![]()
Begin van het seizoen inderdaad.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:14 schreef -Parker het volgende:
[..]
Wel lekker een recente foto van Schone zeg.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Shaqiri LMquote:Op zondag 16 februari 2014 20:13 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog wel wat lege plekken.
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2765117.page
Gonzalez![]()
, ik dacht, die speelt wel weer RM ofzo.
![]()
Ze bakken er niet echt veel van.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:54 schreef Lindgren. het volgende:
Serieus, dit is echt geniaal.![]()
http://www.dorkly.com/art(...)same-game-of-pokemon![]()
Hij zou gelijk 1 van de beste linkspoten op links wordenquote:Op zondag 16 februari 2014 20:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Shaqiri LM, ik dacht, die speelt wel weer RM ofzo.
![]()
![]()
Toch wel elke keer vreemd dat je ps3 automatisch aan en uit gaat.![]()
Komt volgens mij door dat automatisch updaten van PS+Feyenoord Rotterdam![]()
Mooie profitquote:Op zondag 16 februari 2014 21:23 schreef Maver24 het volgende:
TIF Hazard is weer 2m coins , WTF , NEEEEE![]()
![]()
Mag leije dat hij geen upgrade krijg![]()
Verkoop hem wel weer als het tijd is voor zijn FIF of TOTS
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Voor degene die dit gemist heeft: supertof initiatief.
https://www.facebook.com/Coliniseleven
Inmiddels zijn we 2 miljoen likes(!), honderden cadeau's en duizenden kaarten verder.Knul weet nog van niets en zijn verjaardag is pas over 3 weken.
Ben benieuwd wat er nog bijkomt. Oogt ook echt als een hartstikke lief joch.
Internets.
Gaat echt helemaal nergens over. hoe de fuck kan hij nou weer 2m coins zijn. Ik weet wel hoe het komt. door die kut youtubers die allemaal denken dat hij een upgrade gaat krijgen. Mag leije van niet en dat ze allemaal de stront inzakkenquote:Op zondag 16 februari 2014 21:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mooie profit![]()
Verkoop hem wel weer als het tijd is voor zijn FIF of TOTS![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 21:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Mag leije van niet en dat ze allemaal de stront inzakken![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF Varela (Porto)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Edit er nog een zoom bijquote:Op zondag 16 februari 2014 21:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
de stokes worden al lekker omhoog gefixed
#FreeTrapz![]()
87 Hazard is gewoon nog steeds 1,1m , die 88 versie van 2m koopt natuurlijk helemaal niemand. Das gewoon dom als je dat doet![]()
Op woensdag werden er een hoop verkocht voor 2.2m zelfsquote:Op zondag 16 februari 2014 21:37 schreef Maver24 het volgende:
87 Hazard is gewoon nog steeds 1,1m , die 88 versie van 2m koopt natuurlijk helemaal niemand. Das gewoon dom als je dat doet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Op xbox was hij al 14k nu 18k. Dus niet echt een zieke stijging.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:37 schreef FCsuarez het volgende:
de stokes worden al lekker omhoog gefixed![]()
Jup, Quaresma staat op rechts.quote:
Het is 1-2 atm, 2 goals Varela.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja maar dat is altijd in het begin van een TOTW. niet als een speler al 4 dagen uit is. verschil met de 87 versie is 1m coins dus dan ben je wel erg dom als je 1m meer gaat betalen voor een paar kleine upgradesquote:Op zondag 16 februari 2014 21:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op woensdag werden er een hoop verkocht voor 2.2m zelfs![]()
Shaqiri en Gonzalez staan ook al in het TOTW op LM/LW (tot nu toe) , hopen op Varelaquote:Op zondag 16 februari 2014 21:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jup, Quaresma staat op rechts.
Het is 1-2 atm, 2 goals Varela.![]()
![]()
Laat Shaqiri het maar zijn. alternatief voor op de LM als je Bayern Munchen team hebtquote:Op zondag 16 februari 2014 21:41 schreef Freire het volgende:
[..]
Shaqiri en Gonzalez staan ook al in het TOTW op LM/LW (tot nu toe) , hopen op Varela![]()
PS was hij rond de 16K nu rond 19K opzich ook niet schokkend maar de meeste staan er voor bizarre prijzen op, dus zal wel stijgen gaan.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Op xbox was hij al 14k nu 18k. Dus niet echt een zieke stijging.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Forum Opties Forumhop: Hop naar: