SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
Heb je ook zo'n hekel aan die club uit Amsterdam la la laRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 02:06 schreef ThadCastle het volgende:
Kwam net tegen een knul met aids. Hij had Mattocks, Zakuani en Chavez en zijn kick-off cheese was nogal succesvol tegen mij. Hij gaf ze echt elke keer perfect. Uiteindelijk maakt hij in de 90ste min 2-3 en gaat hij heel het veld af ssshen.
Toen dacht ik nu kan ik proberen snel een goal te maken op de normale manier, of ook te cheesen zoals hij.
Resultaat:Ik heb Knockaert ook in mijn team.. en dat van die keeper is mij ook al een paar keer gebeurd dit jaar. Dan wil je door de grond zakken.SPOILER: CheeseOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vervolgens maakt hij nog een eigen goal met zijn gk hehe![]()
Wist u dat: Knockaert ook de Belgische nationaliteit heeft...
gr gr BelgenfappertAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Heb je UP Benteke of Lukaku al in je team?quote:Op zondag 16 februari 2014 12:08 schreef Tim86 het volgende:
Wist u dat: Knockaert ook de Belgische nationaliteit heeft...
gr gr BelgenfappertRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
UP Benteke ja. Meteen gekocht voor 20kquote:Op zondag 16 februari 2014 12:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb je UP Benteke of Lukaku al in je team?
Op dag 1 was het net alsof hij kapot was. Verloor ineens veel duels, steeds uit positie en iedere open kopbal was slap en kon alsnog gepakt worden door de keeper. Dag 2 was alles verholpen en speelde hij weer als de oude. Merk totaal geen verschil though, maar ach..de autist/neuroot in mij moet hem toch hebben
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Kaartje van D'n Dave geeft gewoon licht johquote:Op zondag 16 februari 2014 12:12 schreef Vijf_voor het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Iemand nog suggesties voor het CB - GK driehoekje? Werder Bremen heeft ook wel iets leukAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zouma-Umtitiquote:Op zondag 16 februari 2014 12:12 schreef Vijf_voor het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Iemand nog suggesties voor het CB - GK driehoekje? Werder Bremen heeft ook wel iets leuk
Vercoutre
gr gr![]()
Vercoutre..als hij net zo slecht is als vorig jaarquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh dat houd mij dan tegen om hem te kopen.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
UP Benteke ja. Meteen gekocht voor 20k
Op dag 1 was het net alsof hij kapot was. Verloor ineens veel duels, steeds uit positie en iedere open kopbal was slap en kon alsnog gepakt worden door de keeper. Dag 2 was alles verholpen en speelde hij weer als de oude. Merk totaal geen verschil though, maar ach..de autist/neuroot in mij moet hem toch hebbenWant zijn normale kaart is uberbaas.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bijna alle silver keepers zijn slechtquote:Op zondag 16 februari 2014 12:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vercoutre..als hij net zo slecht is als vorig jaarMaar een andere Franse GK kan ook. Ik heb in mijn team dan een gold GK (Ruffier)
![]()
*houdtquote:Op zondag 16 februari 2014 12:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh dat houd mij dan tegen om hem te kopen.Want zijn normale kaart is uberbaas.
Hij is gewoon overal een heel klein beetje beter gemaakt..maar die vergelijking die ik postte is dus met wefut/futhead stats en die komen van H2H..dus de boost is veel kleiner dan hij lijkt. Scheelt bijv. ingame maar 1 finishing.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Andere Franse keeper die ik zou willen noemen kan alleen niet..Thuramquote:Op zondag 16 februari 2014 12:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bijna alle silver keepers zijn slechtMaar een andere Franse GK kan ook. Ik heb in mijn team dan een gold GK (Ruffier)
(chem). Die is prima bij mij. Net als Ruiter. En uiteraard Forster..ieder jaar weer een held. Pantilimon vond ik ook wel prima.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Riouquote:Op zondag 16 februari 2014 12:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bijna alle silver keepers zijn slechtMaar een andere Franse GK kan ook. Ik heb in mijn team dan een gold GK (Ruffier)
![]()
Fransen sla ik liever over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou dan hou ik het wel lekker bij de normale kaart. Post eens jouw Belgen team?quote:Op zondag 16 februari 2014 12:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
*houdt
Hij is gewoon overal een heel klein beetje beter gemaakt..maar die vergelijking die ik postte is dus met wefut/futhead stats en die komen van H2H..dus de boost is veel kleiner dan hij lijkt. Scheelt bijv. ingame maar 1 finishing.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 12:22 schreef Vijf_voor het volgende:
Fransen sla ik liever
fixedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 16 februari 2014 12:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nou dan hou ik het wel lekker bij de normale kaart. Post eens jouw Belgen team?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Cavanda ja, speelt voor Jong België..helaas hadden ze dat bij EA pas door na de release van FUT dit jaarquote:
Niet dat ik enig verschil merk. Hij is beter dan alle 10 chem alternatieven iig. Speelt als een baas op 8.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 16 februari 2014 12:22 schreef Vijf_voor het volgende:
Fransen sla ik liever over
Celtic driehoekje dan. Van Dijk-Mulgrew-ForsterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die vanden Borre is toch in-game een neger?quote:Op zondag 16 februari 2014 12:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Cavanda ja, speelt voor Jong België..helaas hadden ze dat bij EA pas door na de release van FUT dit jaar
Niet dat ik enig verschil merk. Hij is beter dan alle 10 chem alternatieven iig. Speelt als een baas op 8.Hij zit niet in dit team maar je had hem toch wel geprobeerd?
![]()
bohhhhquote:Op zondag 16 februari 2014 12:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Celtic driehoekje dan. Van Dijk-Mulgrew-ForsterAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
In het echt ook. Al weet ik niet vanaf welke tint je jezelf officiëel neger mag noemen. Hij is geboren in Congo.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die vanden Borre is toch in-game een neger?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoe ziek zou mijn IF dan wordenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit team speelt ook nog steeds heerlijk![]()
Krijg ook veel minder tegengoals na het vervangen van Kaboul en Lloris. Handanovic is echt geniaal goed..pakt zoveel onmogelijke ballen nog. Kaboul en Diakite zijn wel redelijk gelijkwaardig.
Had Abate eerst nodig voor chem maar kwam er pas net achter dat na deze switch mijn held Konko weer op RB kan, dus die is terug in de ploeg en die apaat Abate mag met zijn afgeslagen brommer op het bankje zitten,Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
golaso Cambuur hoor![]()
![]()
![]()
D'n Ritz![]()
Woanskip
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
mag toch hopen dat cambuur en nac de punten laten liggen vandaag, en dat wij met 3 puntjes uit groningen komen
normaliter had ik niet te hoeven vrezen meer voor handhaving met dit aantal punten, maar deze competitie is zo onverspelbaar als wat![]()
![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 12:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In het echt ook. Al weet ik niet vanaf welke tint je jezelf officiëel neger mag noemen. Hij is geboren in Congo.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nog 6 puntjes pakken en jullie hebben er meer dan de nummer 16 vorig jaar had na 34 wedstrijden (Roda)quote:Op zondag 16 februari 2014 12:43 schreef Downstar het volgende:
mag toch hopen dat cambuur en nac de punten laten liggen vandaag, en dat wij met 3 puntjes uit groningen komen
normaliter had ik niet te hoeven vrezen meer voor handhaving met dit aantal punten, maar deze competitie is zo onverspelbaar als wat
Dit jaar heb je echt veel punten nodig om nacompetitie te ontlopen idd. Wel naar. Er is ook geen ploeg die er echt in negatieve zin niet bij hoort dit jaar. Ik had verwacht dat het Cambuur zou zijn, maar dat thuisvoordeel is echt huge.
Dit was mijn voorspelling voor het seizoen:
16. GAE
17. RKC
18. CambuurAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dre is minder lelijk dan Smeagol Maalderink in ieder geval.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:47 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)rken_bij_de_nos.html
hahaha
er is nog hoop voor dreAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nouja, ik hoop dat cambuur erin blijft, leuke ploeg wel en redelijk fanatieke aanhang dus..quote:Op zondag 16 februari 2014 12:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nog 6 puntjes pakken en jullie hebben er meer dan de nummer 16 vorig jaar had na 34 wedstrijden (Roda)
Dit jaar heb je echt veel punten nodig om nacompetitie te ontlopen idd. Wel naar. Er is ook geen ploeg die er echt in negatieve zin niet bij hoort dit jaar. Ik had verwacht dat het Cambuur zou zijn, maar dat thuisvoordeel is echt huge.
Dit was mijn voorspelling voor het seizoen:
16. GAE
17. RKC
18. Cambuur
maargoed, opdit moment zie ik dus cambuur liever niet dichter naar ons toe kruipen..
We doen gewoon hele goede zaken als we tegen groningen winnen, maar ik zal al blij zijn met een puntje..![]()
Van mij mag Roda er wel uit, want Limburg. En RKC ook wel..al spelen ze atm iets leuker voetbal. Dat antivoetbal in de meeste wedstrijden was echt te kut. En dan Willem II mooi weer terug samen met Sparta. Die laatste alleen vanwege de club en de opleiding..selectie atm is echt kut (dus gaat ook niet lukken).quote:Op zondag 16 februari 2014 12:50 schreef Downstar het volgende:
[..]
Nouja, ik hoop dat cambuur erin blijft, leuke ploeg wel en redelijk fanatieke aanhang dus..
maargoed, opdit moment zie ik dus cambuur liever niet dichter naar ons toe kruipen..
We doen gewoon hele goede zaken als we tegen groningen winnen, maar ik zal al blij zijn met een puntje..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
RKC is wel een sympathieke club en dat heb ik dus totaal niet met Roda.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Van mij mag Roda er wel uit, want Limburg. En RKC ook wel..al spelen ze atm iets leuker voetbal. Dat antivoetbal in de meeste wedstrijden was echt te kut. En dan Willem II mooi weer terug samen met Sparta. Die laatste alleen vanwege de club en de opleiding..selectie atm is echt kut (dus gaat ook niet lukken).Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Sweaty fail van Manu
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb weinig met RKC verder..niet positief en niet negatief. Heb me alleen vaak kapot geërgerd aan dat brakke antivoetbal dit jaarquote:Op zondag 16 februari 2014 12:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
RKC is wel een sympathieke club en dat heb ik dus totaal niet met Roda.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Idd, roda en RKC eruit..quote:Op zondag 16 februari 2014 12:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Van mij mag Roda er wel uit, want Limburg. En RKC ook wel..al spelen ze atm iets leuker voetbal. Dat antivoetbal in de meeste wedstrijden was echt te kut. En dan Willem II mooi weer terug samen met Sparta. Die laatste alleen vanwege de club en de opleiding..selectie atm is echt kut (dus gaat ook niet lukken).
RKC kan ik gewoon niet bijzonder vinden, ook atm qua spel niet.. ze pakken wel puntjes..
maar of dat nou door het bijzondere voetbal komt.. nee volgens mij niet..
Castelen is opdreef meer ook niet..
Willem 2 vind ik niet echt wat, sparta wat dat betreft mag van mij gelijk in de eredivisie komen idd![]()
![]()
RKC is nog een club waar je als uit supporter zonder gevaar voor eigen leven naar toe kan. Van mij mogen ze daarom gerust blijven wat mij betreft.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:56 schreef Downstar het volgende:
[..]
Idd, roda en RKC eruit..
RKC kan ik gewoon niet bijzonder vinden, ook atm qua spel niet.. ze pakken wel puntjes..
maar of dat nou door het bijzondere voetbal komt.. nee volgens mij niet..
Castelen is opdreef meer ook niet..
Willem 2 vind ik niet echt wat, sparta wat dat betreft mag van mij gelijk in de eredivisie komen idd![]()
![]()
Handanovic imoquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
rijstquote:Op zondag 16 februari 2014 13:17 schreef wonton het volgende:
Wat zal ik doen tevez if di natale op cam![]()
Welke formatie?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Naja, heb bijna een bazenteam dus eigenlijk maakt het niet zo veel uit, keeper gaat het als het goed is heel rustig krijgen.quote:![]()
Was het maar zo realistischquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb nu dit
41212
Higuain honda
?????
Guarin pogba vidal
Constant diakite up benatia konko
Honda scoort lekker veel dus die laat ik staan.Young bloods everywhere....![]()
Marchetti is de beste Serie A GK imo, ook Reina was prima. Handanovic een ramp, maar dat was alleen voor mij zo blijkbaar, want hoor verder alleen positieve verhalen.![]()
Ik heb hem in 2 elftallen gehad. 1 Keer briljant, en 1 keer super wisselvallig. Marchetti is ook degene waar ik ook over zat te denken. Aan de andere kant: Kan ze ook gewoon allebei halen. Zo duur zijn ze nietquote:Op zondag 16 februari 2014 13:29 schreef DutchSL het volgende:
Marchetti is de beste Serie A GK imo, ook Reina was prima. Handanovic een ramp, maar dat was alleen voor mij zo blijkbaar, want hoor verder alleen positieve verhalen.![]()
![]()
IF Barto
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hernanes danquote:Op zondag 16 februari 2014 13:25 schreef wonton het volgende:
Heb nu dit
41212
Higuain honda
?????
Guarin pogba vidal
Constant diakite up benatia konko
Honda scoort lekker veel dus die laat ik staan.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Boh die spelers
En nu Onazi. 4 packs en dan Mariappa, Thiago, Onazi en Rosenthal
[ Bericht 15% gewijzigd door ThadCastle op 16-02-2014 13:44:58 ]![]()
bohhhhhhhhhhh wat een stats krijgt diequote:Op zondag 16 februari 2014 13:53 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
scoorde een hattrick. Speelde volgens flashscore in de spits.![]()
![]()
Keepers zijn sowieso aids in dit spel.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:29 schreef DutchSL het volgende:
Marchetti is de beste Serie A GK imo, ook Reina was prima. Handanovic een ramp, maar dat was alleen voor mij zo blijkbaar, want hoor verder alleen positieve verhalen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Gino Peruzziquote:Op zondag 16 februari 2014 13:56 schreef ThadCastle het volgende:
Raar dat een Argentijnse club mee mag doen in de Serie A.. (Catania):
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
WTF CambuurNul punten wedstrijd vanuit Heerenveen oogpunt natuurlijk, maar nu loopt Zwolle iig niet in
![]()
![]()
Zwolle gaat toch niet in het linkerrijtje eindigen joh.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:01 schreef Zhano het volgende:
WTF CambuurNul punten wedstrijd vanuit Heerenveen oogpunt natuurlijk, maar nu loopt Zwolle iig niet in
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik hoop vooral dat AZ de beker gaat winnen. Dan mogen er wat mij betreft 14 ploegen boven ons eindigen. Alleen als je thuis niet van Utrecht wint... Ik hoop dat Ajax minder gemotiveerd is voor de beker.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:05 schreef Zhano het volgende:
Hoe eerder we Zwolle (en liefst ook AZ) afschudden hoe beter
Al zet ik steeds meer mijn twijfels bij het behalen van Europees voetbal. Het is niet meer zo zaligmakend als het ooit geweest is.![]()
Win nou maar gewoon van Ajaxquote:Op zondag 16 februari 2014 14:05 schreef Zhano het volgende:
Hoe eerder we Zwolle (en liefst ook AZ) afschudden hoe beter![]()
Met een mooie loting is het wel leuk, maar als je zo'n poule krijgt als die van PSV dit jaar..pfff. Allemaal van die gare Oostblokclubjes die niemand kent. En als je er dan nog uitvliegt ookquote:Op zondag 16 februari 2014 14:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat AZ de beker gaat winnen. Dan mogen er wat mij betreft 14 ploegen boven ons eindigen. Alleen als je thuis niet van Utrecht wint... Ik hoop dat Ajax minder gemotiveerd is voor de beker.
Al zet ik steeds meer mijn twijfels bij het behalen van Europees voetbal. Het is niet meer zo zaligmakend als het ooit geweest is.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik weet ook wel dat Heerenveen ook eigenlijk niks in de EL te zoeken heeft, zeker als de 'toppers' weer weggaan in de zomer. Maar hoop gewoon op een leuke uitwedstrijd waar ik heen kanquote:Op zondag 16 februari 2014 14:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Al zet ik steeds meer mijn twijfels bij het behalen van Europees voetbal. Het is niet meer zo zaligmakend als het ooit geweest is.Een punt zou al mooi zijnquote:![]()
![]()
Mwah, als AZ incidenteel een kwartfinale kan halen, dan zou Heerenveen dat toch ook moeten kunnen in theorie?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat Heerenveen ook eigenlijk niks in de EL te zoeken heeft, zeker als de 'toppers' weer weggaan in de zomer. Maar hoop gewoon op een leuke uitwedstrijd waar ik heen kan
[..]
Een punt zou al mooi zijn![]()
Met onze onzekere verdediging maak je in Europa geen kans denk ik. Tis even aankijken wie de nieuwe trainer word en of de selectie deze keer eens op tijd rond is.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mwah, als AZ incidenteel een kwartfinale kan halen, dan zou Heerenveen dat toch ook moeten kunnen in theorie?![]()
Upgraded IF Klaassen is echt een beest, lijkt wel of ik met een gouden speler aan het spelen ben. Enorm wendbaar en goede pace en nog sterk ook mede door de hoge aggression.![]()
IF Diego Costa's prijs is aan het exploderen, blijkbaar meer mensen met mijn idee om hem te halen voor een eventuele UP, dat gaat hem niet worden voor 300+k![]()
![]()
JOUW IDEE? Timing86 bedoel jequote:Op zondag 16 februari 2014 14:29 schreef DutchSL het volgende:
IF Diego Costa's prijs is aan het exploderen, blijkbaar meer mensen met mijn idee om hem te halen voor een eventuele UP, dat gaat hem niet worden voor 300+k![]()
Thanks nog.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]![]()
Veel plezier daarEn Lindgren. ook natuurlijk
Wat vond je ervan Toefjes?![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
1e potje met pack only tegen iemand die alleen maar aan het ragen was en nog maar 2-2 na 90 minuten omdat hij met veel geluk een bal voor zijn voeten krijgt en scoort. In de verlenging ragequit hij![]()
![]()
Het is mijn idee als ik het zonder externe invloeden zelf heb bedacht, dat is zo. Ik was alleen blijkbaar bij lange na niet de eerste gezien de marktquote:
Hij had hem wel op tijd gehaald?
Ik wilde hem al een paar weken geleden halen, maar durfde niet omdat ik toen al een UP verwachte, zelfde met Pogba.![]()
![]()
Meesterlijkquote:Op zondag 16 februari 2014 14:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Thanks nog.
Wat vond je ervan Toefjes?![]()
Tot 7 uur door gegaan, en dat is natuurlijk voor een opa een grote prestatie. 1 Keer een dip om half 5, maar ja, hadden 5 uur gedanst zonder pauze. Na een korte pauze kon ik er weer tegen aan.
De sfeer was uitstekend vond ik. Vrouwen leken lekkerder dan de vorige edities, minder oostblokkers dan vorig jaar (die niet tegen drugs kunnen, en daarom vaak tegen je aan liepen of vielen) Flesje kon je bijvullen in de WC
![]()
En jouw indruk? Was dit nou je eerste trance feest?![]()
Nee Tim had het hier alleen getipt. Weet niet of hij toen al gestegen was. Maar zit je maar te kunnen over wiens idee het is haha. Normaal gesproken dumpt iedereen die SIFs idd, nu krijg je het tegenovergestelde.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het is mijn idee als ik het zonder externe invloeden zelf heb bedacht, dat is zo. Ik was alleen blijkbaar bij lange na niet de eerste gezien de markt
Hij had hem wel op tijd gehaald?
Ik wilde hem al een paar weken geleden halen, maar durfde niet omdat ik toen al een UP verwachte, zelfde met Pogba.![]()
Volgend jaar gaan de prijzen van IF's in januari waarschijnlijk ook heel hard stijgen door mensen die de UP's voor willen zijn.![]()
Volgend jaar dus veel SIF's inslaan. Ik had dit al eerder gedacht, dus het is niet DutchSL zijn idee als ik het doe hequote:Op zondag 16 februari 2014 14:41 schreef DutchSL het volgende:
Volgend jaar gaan de prijzen van IF's in januari waarschijnlijk ook heel hard stijgen door mensen die de UP's voor willen zijn.![]()
Mooi man, dan zijn na TOTY volgend jaar de Ieren en de goed presterende IF/SIF versies van spelers al onbetaalbaarquote:Op zondag 16 februari 2014 14:41 schreef DutchSL het volgende:
Volgend jaar gaan de prijzen van IF's in januari waarschijnlijk ook heel hard stijgen door mensen die de UP's voor willen zijn.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Was mijn eerste trancefeestje ja.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
MeesterlijkTot 7 uur door gegaan, en dat is natuurlijk voor een opa een grote prestatie. 1 Keer een dip om half 5, maar ja, hadden 5 uur gedanst zonder pauze. Na een korte pauze kon ik er weer tegen aan.
De sfeer was uitstekend vond ik. Vrouwen leken lekkerder dan de vorige edities, minder oostblokkers dan vorig jaar (die niet tegen drugs kunnen, en daarom vaak tegen je aan liepen of vielen) Flesje kon je bijvullen in de WC
![]()
En jouw indruk? Was dit nou je eerste trance feest?We waren om 21:00 al binnen en zijn om half 5 weggegaan. Begonnen bij Audien, die ik verrassend tof vond. Daarna Cosmic Gate, vond ik niet bijzonder. Uurtje later volledig weggeblazen door Dash Berlin en Armin zelf. (Dat laatste stuk van Armin.
'Ping Pong' ofzo. Heerlijk op gegaan, haha.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdens Punx wat gaan eten en drinken en toen het avondje afgemaakt bij mijn favoriet Andrew Rayel.![]()
Lag uiteindelijk alsnog om 7:00 in bed.
Sfeer viel me mee, flesjes water inderdaad ideaal qua bijvullen. Zag ook veel ijsjes rondgaan.Weinig drugs en gebruikers gezien eigenlijk! Gemiddelde leeftijd was 33
Ik heb wel veel walvissen in veel te korte rokjes gezien en heb een paar keer mickey.gif gedaan, maar verder inderdaad prima oogvoer te vinden.
Heb er echt van genoten.Ik ben er de volgende keer zomaar weer bij denk ik.
Zijn er hier al mensen die een UP in de club hebben?(behalve Benteke)
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Was mijn eerste trancefeestje ja.We waren om 21:00 al binnen en zijn om half 5 weggegaan. Begonnen bij Audien, die ik verrassend tof vond. Daarna Cosmic Gate, vond ik niet bijzonder. Uurtje later volledig weggeblazen door Dash Berlin en Armin zelf. (Dat laatste stuk van Armin.
'Ping Pong' ofzo. Heerlijk op gegaan, haha.)
Er waren minder mensen helemaal waus gelukkig. Misschien omdat Utrecht toch ander publiek aantrekt dan Den Bosch? Aners zou ik het ook niet weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdens Punx wat gaan eten en drinken en toen het avondje afgemaakt bij mijn favoriet Andrew Rayel.![]()
Lag uiteindelijk alsnog om 7:00 in bed.
Sfeer viel me mee, flesjes water inderdaad ideaal qua bijvullen. Zag ook veel ijsjes rondgaan.Weinig drugs en gebruikers gezien eigenlijk! Gemiddelde leeftijd was 33
Ik heb wel veel walvissen in veel te korte rokjes gezien en heb een paar keer mickey.gif gedaan, maar verder inderdaad prima oogvoer te vinden.
Heb er echt van genoten.Ik ben er de volgende keer zomaar weer bij denk ik.
Ja, PongWas ook tijdens Armin only een nummer waar het publiek helemaal leip van werd
Hier het filmpje. Bij 2:55 aangevuld met honderden smiley ballen
Mooi, volgend jaar bij leven en welzijn ik er ook weer bij. Dan trek ik mijn Spinazie shirt aan!![]()
Alleen de UP IF Melo en UP SIF Benatia.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:50 schreef Reemi het volgende:
![]()
Sturridge, gister in een pakje gekregen en IF Klaassen.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:50 schreef Reemi het volgende:
![]()
Heel tof jaquote:Op zondag 16 februari 2014 14:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Er waren minder mensen helemaal waus gelukkig. Misschien omdat Utrecht toch ander publiek aantrekt dan Den Bosch? Aners zou ik het ook niet weten.
Ja, PongWas ook tijdens Armin only een nummer waar het publiek helemaal leip van werd
Hier het filmpje. Bij 2:55 aangevuld met honderden smiley ballen
Mooi, volgend jaar bij leven en welzijn ik er ook weer bij. Dan trek ik mijn Spinazie shirt aan!! En ik heb de hele avond rondgekeken naar een spinazieshirt.
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:50 schreef Reemi het volgende:
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: