Hier, Piet weet! Liefst ook met wat ui en knoflook.quote:
Een paar hardgekookte eieren.... nah ....quote:Op zondag 16 februari 2014 09:35 schreef Resistor het volgende:
Koud gebakken ei is niet lekker. Zeker niet voor je klasgenoten om te ruiken. (ten minste, ik werd misselijk van de geur toen iemand dat meenam)
Je kan beter een paar hardgekookte eieren meenemen.
Ja, Spaanse Tortilla.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:29 schreef Tanin het volgende:
[..]
Hier, Piet weet! Liefst ook met wat ui en knoflook.
Op z'n Spaans
Alsof de laatsten ook niet ruiken als je ze gaat pellen...quote:Op zondag 16 februari 2014 09:35 schreef Resistor het volgende:
Koud gebakken ei is niet lekker. Zeker niet voor je klasgenoten om te ruiken. (ten minste, ik werd misselijk van de geur toen iemand dat meenam)
Mijn Meeneembammetjes zijn beter dan het voer in de meeste bedrijfskantines in NL. Baggerfabrieksbrood, bremzoute bliksoep, vette happen.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:32 schreef wenfer2 het volgende:
Nederlanders en hun bammetjes voor onderweg.
Koud gebakken ei is wel lekker, op een wit bolletje. Kreeg dat als kind ook vaak mee naar school, bolletje dubbel gebakken ei met kaas, heerlijk.quote:Op zondag 16 februari 2014 09:35 schreef Resistor het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |