Ik ben een jongen van 17 jaar oud en sinds de zomervakantie ongeveer heb ik last van veel duizeligheid, angst waarvan ik niet weet waarvoor en het gevoel flauw te vallen/out te gaan.
In de zomervakantie heb ik iemand een epileptische aanval zien krijgen. Op het moment dat ik het zag was ik onder invloed van
4-FMP (een research chemical, harddrug) waardoor het allemaal wat heftiger op me af kwam. Sindsdien denk ik regelmatig dat ik een epileptische aanval ga krijgen, op compleet random momenten.
Ik ben overdag vrijwel altijd moe doordat ik heel slecht slaap, en op zo'n momenten wil ik weleens even een paar seconden helemaal wegzakken/verstijven zonder dat ik het door heb en dan ineens wakker schrikken, dan wordt de angst op flauwvallen/epilepsie ineens heel sterk. Waarom ik bang ben voor een aanval? Zou het niet weten, nog nooit gehad. Ik heb zelfs een tijd niet durven uitgaan uit angst voor de stroboscopen maar die angst ben ik inmiddels voorbij.
Wel ben ik nog steeds vaak duizelig/weinig besef waar ik ben/gevoel hebben om out te gaan en ik denk dat dit samenhangt met onder andere mijn vermoeidheid.
Ook krijg ik binnenkort een ADD-onderzoek, ik weet dus niet zeker of ik ADD heb, maar als dat zo is kan dat ook daarmee te maken hebben? (Ben er bijna zeker van dat ik ADD heb, heb echt heel erge concentratieproblemen).
Daarnaast denk ik dat de problemen die ik heb samenhangen met mijn drugsgebruik, hoewel ik helemaal niet vaak gebruik. Ik heb enkele keren speed gebruikt maar hier ben ik mee gestopt vanwege een paranoïde gevoel dat ik elke keer kreeg (laatste keer was in augustus). Daarnaast gebruik ik eens in de 3 maanden ongeveer xtc en eens in de maand/2 maanden 4-FMP.
Niet veel dus, maar zou dit al teveel kunnen zijn waardoor ik bovenstaande problemen krijg?
Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd (sinds de jaarwisseling eigenlijk) ook wel echt te veel drink, wel minimaal 3 à 4 dagen per week.
Zou iemand mij kunnen helpen? Ik heb vaak stemmingswisselingen omdat ik me dus niet zo lekker in mijn vel voel en bovenstaande problemen heb en ik zou hier heel graag vanaf willen.