Nee want dat is gewoon goeie tekst, zegt niks over mezelfquote:Op zondag 16 februari 2014 04:48 schreef Sauslepel het volgende:
Ik zal die met dat filmpje van Lana del Rey ook even editten
Jurkje omhoog gedeelte wel?quote:Op zondag 16 februari 2014 04:49 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Nee want dat is gewoon goeie tekst, zegt niks over mezelf
Hoort erbij (gebeurt namelijk in het clipje)quote:
Ben al blij dat ik mijn veilige zolderkamer zit inderdaad. Ik kan (en wil) geen man regelen want je kunt niet meer naar binnen in de kroeg: tot 2 uur maar.quote:Op zondag 16 februari 2014 04:51 schreef Sauslepel het volgende:
Maar ga je nog een man regelen bij de kroeg? Of ben je blij dat je weer veilig op je zolderkamer zit?
Je kan toch buiten de kroeg gaan wachtenquote:Op zondag 16 februari 2014 04:52 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ben al blij dat ik mijn veilige zolderkamer zit inderdaad. Ik kan (en wil) geen man regelen want je kunt niet meer naar binnen in de kroeg: tot 2 uur maar.
quote:Op zondag 16 februari 2014 04:53 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Je kan toch buiten de kroeg gaan wachten
Van lurken naar registeren naar elke dag FOK!en, what happenedquote:
F1732839 ben jij dat?quote:Op zondag 16 februari 2014 04:55 schreef Sauslepel het volgende:
Die mannen die je buiten de kroeg zou kunnen regelen hebben waarschijnlijk heel weinig skills.
En sowieso kunnen ze niet tippen aan de 30cm-standaard van FOK!
Moet sowieso iemand hebben die ik in de kont kan plassen en anaal kan laten vernederen.quote:Op zondag 16 februari 2014 04:55 schreef Sauslepel het volgende:
Die mannen die je buiten de kroeg zou kunnen regelen hebben waarschijnlijk heel weinig skills.
En sowieso kunnen ze niet tippen aan de 30cm-standaard van FOK!
Dan kun je beter naar de kroeg gaan, daar zitten al die beta en battie boys.quote:Op zondag 16 februari 2014 04:56 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Moet sowieso iemand hebben die ik in de kont kan plassen en anaal kan laten vernederen.
Hm.quote:Op zondag 16 februari 2014 04:57 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Dan kun je beter naar de kroeg gaan, daar zitten al die beta en battie boys.
Op FOK! alleen alfas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |