Dat vind ik ook met Vermeer. Maar de laatste wedstrijden dat hij keepte vond ik het meevallen.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Defineer goed keepen. Ik vond het namelijk vreselijk eng, die potten met kenneth op de goal. Ook al heeft hij enkele topreddingen uitgevoerd. Vind ik dat echter verdacht veel weghebben van matige positionering. Echt waar; Jasper is 100 keer fijner om op de goal te hebben.
Laten we hopen dat hij het dan weer eens gaat laten zien.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:17 schreef Catch22- het volgende:
Fischer start dus
Line-up #Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen; Klaassen, Blind, Serero; Schöne, De Jong, Fischer. #ajahee
Vorige wedstrijd of die daarvoor leek hij mij er in de slotfase naar op zoek. Was één actie waar die hem verwachtte. Nu kan het niet meer, oppassen maar.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:30 schreef Pedroso het volgende:
Van Rijn en Blind staan op scherp. Zou dus zomaar kunnen dat Blind thuis tegen AZ of uit tegen Feyenoord moet missen.
Wanneer heeft hij zoiets dan eerder gedaan?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De manier waarop Frank al meer dan 3 jaar trainer is.
Verdere toelichting lijkt mij niet nodig, we zullen het donderdag zien.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wanneer heeft hij zoiets dan eerder gedaan?
Kennelijk is het wel nodig want ik kan me niet herinneren dat hij dit veel vaker heeft gedaanquote:Op zondag 16 februari 2014 16:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Verdere toelichting lijkt mij niet nodig, we zullen het donderdag zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |