quote:Op maandag 17 februari 2014 14:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit te kijken wat de lidl in de aanbieding heeft deze week.
Zoete aardappels, nog nooit gegeten, lijkt me heerlijk, aanrader?
Hoe kan het ook anders als je baasjes je Massimo genoemd hebbenquote:Op maandag 17 februari 2014 18:34 schreef Strega het volgende:
[ link | afbeelding ]
Massimo, onze Main Coon in de net gesnoeide trompetboom. Met z'n achterpoten zit hij in een vogelnest![]()
King of the world
Ja, en ik ben nog wel een flinke aardappelliefhebber! Dus het wordt wel tijd jaquote:Op maandag 17 februari 2014 15:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]Huh whut echt niet?
Ik ben er gek op, ik eet ze bij vlagen echt veel !
Ik durf het bijna niet te zeggen.........quote:Op maandag 17 februari 2014 09:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehehe.
Ik ben wel benieuwd of er Mariah's komen!
Alles beter dan Celine!quote:Op maandag 17 februari 2014 18:49 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen.........
Nou....quote:
Dat is idd ook zo mierzoet dat 2 minuten vaak lang genoeg is...quote:Op maandag 17 februari 2014 18:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou....Sharon den Adel heeft ook een behoorlijk anoying geluid
![]()
![]()
Ik mag geen kunstnagels meer dragen van mijn baas, Ze zijn al een paar keer met de brieven in de gleuf gegaanquote:Op maandag 17 februari 2014 18:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is idd ook zo mierzoet dat 2 minuten vaak lang genoeg is...
Ben jij ook nog een diva, Bos?
quote:Op maandag 17 februari 2014 18:49 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen.........
Das ook weer waar.quote:
Jammer, het zou het bedrijf toch wat extra allure gevenquote:Op maandag 17 februari 2014 18:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik mag geen kunstnagels meer dragen van mijn baas, Ze zijn al een paar keer met de brieven in de gleuf gegaan![]()
![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 18:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik mag geen kunstnagels meer dragen van mijn baas, Ze zijn al een paar keer met de brieven in de gleuf gegaan![]()
![]()
Daar wil ik voorlopig niet te veel tijd aan besteden, eerst maar eens zorgen dat ik de nieuwe technieken in de vingers krijg.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]Hahaha, in elk geval is er tijd om te Fok!ken
Wat een prachtdierquote:Op maandag 17 februari 2014 18:34 schreef Strega het volgende:
[ link | afbeelding ]
Massimo, onze Main Coon in de net gesnoeide trompetboom. Met z'n achterpoten zit hij in een vogelnest![]()
King of the world
[..]
![]()
Wat een prachtige katquote:Op maandag 17 februari 2014 18:34 schreef Strega het volgende:
[ link | afbeelding ]
King of the world
[..]
![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 09:11 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Yo!
Ben je al begonnen Baafje??
Pis, die mix met van die zakjes in zo een doos?
Die heb ik es weggegooid, echt vies vond ik die![]()
Maar ik maak eigenlijk altijd american pancakes!
Dat is altijd weer fijn hé Bos!quote:Op maandag 17 februari 2014 21:30 schreef Bos81 het volgende:
Ik moet morgen weer in G-twon zijn, dus zie ik Dn Sjef weer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |