Nah, die is gewoon downright awkward.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:52 schreef Pisces29 het volgende:
Björk hadden ze er ook wel tussen kunnen doen qua persoonlijkheid en awesomeness, maar die is te klein helaas...
Oh ja de vraag was welke diva. True, dan past ze niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nah, die is gewoon downright awkward.
Weg met Björk!quote:Op maandag 17 februari 2014 10:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja de vraag was welke diva. True, dan past ze niet.
quote:Op maandag 17 februari 2014 10:55 schreef Pisces29 het volgende:
Nu ik de meeste teksten heb gelezen waardeer ik Cher nog meer
Daar hoef je niet per sé goed voor te kunnen zingen.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:49 schreef Pisces29 het volgende:
Oh dat lijkt me overigens wel al jaren geweldig. Goed kunnen zingen.![]()
Hele dag je emoties eruit janken, jodelen, briesenAls je blij bent, als je je kut voelt, als je boos bent
![]()
Zoals je in de auto kunt doen
Joh?quote:Op maandag 17 februari 2014 10:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Daar hoef je niet per sé goed voor te kunnen zingen.
Alsof Mariah niet kan zingenquote:Op maandag 17 februari 2014 11:00 schreef oh-oh het volgende:
Dat weten Mariah en Celine en Madonna ook maar al te goed
Fuck man, oorkanker krijg ik dr van, dat kan echt nooit goed zijn hoor.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof Mariah niet kan zingenDat het voor veel mensen niet de smaak is, ala.
Al gedaan, ik ben unne Tina Turner.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:02 schreef Pisces29 het volgende:
Muis maak jij ook ff die diva test pretty please?
Hahaha word je ook geslagen??quote:Op maandag 17 februari 2014 11:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Al gedaan, ik.ben unne Tina Turner.
quote:
Niet meer.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof Mariah niet kan zingenDat het voor veel mensen niet de smaak is, ala.
Ik ook, en ik sla terugquote:Op maandag 17 februari 2014 11:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Al gedaan, ik ben unne Tina Turner.
quote:Op maandag 17 februari 2014 13:34 schreef Barbaaf het volgende:
Mwah, ik begon m'n vrije tijd net weer te waarderen. Maar wel blij weer een baan te hebben, nu nog uitvogelen wat ze hier van me verwachten
Dat is eigenlijk een must jaquote:Op maandag 17 februari 2014 13:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]Hahaha, in elk geval is er tijd om te Fok!ken
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk een must jaIk hoop dat je veel plezier op je nieuwe stek gaat hebben, Baaf!
Weinig! Maar ik werk veel uren thuis. Dan Fok ik meer.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]Jij doet t niet @work toch?
Ik doe het thuis amper
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weinig! Maar ik werk veel uren thuis. Dan Fok ik meer.
Toffe bekers, vooral die onderste
Ja, als het niet op tijd is van Bol dan ligt dan aan de post, niet aan hun hoor!quote:Op maandag 17 februari 2014 14:17 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet zeggen, Bol.com is echt een van de weinige winkels die (bij mij iig) volgens de afspraak 'volgende dag in huis' levert. Ik ben best fan!
En ook bijna kind aan huis
Geen idee, ik hoor dit amper.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:20 schreef Pisces29 het volgende:
Wie is die schreeuwlelijk die net na Britney in het fragment kwam?
Echt hè! Gewoon om 22:45 een bestelling eruit knallen, en dan om 15:00 bezorgd krijgenquote:Op maandag 17 februari 2014 14:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, als het niet op tijd is van Bol dan ligt dan aan de post, niet aan hun hoor!
IBol!
Weer zo'n nieuwe zangeres, maar het zal nog wel voorbij komen. Of hopelijk nietquote:
Ik hou zielsveel van H&M, maar dat is hier nooit snel in huis, maar dat geeft ook niet, is een andere prioriteit. De rest is awesome genoeg!quote:Op maandag 17 februari 2014 14:28 schreef oh-oh het volgende:
Ja Bol en H&M op twee. Maar H&M duurt soms heeeeeeeeel lang en soms gaat het heel snel.
Oh en Zooplus een goede derde!
Heb je het van dvd of zelf live gezien?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:29 schreef oh-oh het volgende:
Kelis mag alles.
Zij is live ook heel slecht trouwens
Ja nou vaak ben ik het alweer vergeten en dan is er ineens weer H&M, dat is ook wel leuk!quote:Op maandag 17 februari 2014 14:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hou zielsveel van H&M, maar dat is hier nooit snel in huis, maar dat geeft ook niet, is een andere prioriteit. De rest is awesome genoeg!
Youtube, ik heb haar gelukkig nooit zelf gezienquote:Op maandag 17 februari 2014 14:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je het van dvd of zelf live gezien?
Whehe, als die schreeuwplaat live hoort, dan is het vermoedelijk wel te erg
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:31 schreef Pisces29 het volgende:
Kelis lijkt me dan wel geweldig gezelschap om een avondje mee door te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |