quote:Op maandag 17 februari 2014 10:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn muis ging als eerste daar en kruiste toen naar de soep
quote:Op maandag 17 februari 2014 10:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
Ik ging eerst naar die waterkoker, en toen door naar t chloor
![]()
People with closed minds!quote:Op maandag 17 februari 2014 10:07 schreef oh-oh het volgende:
Oh en waar hebben jullie een hekel aan?
Ik aan Dumb Assholes.
Just so y'all know
Nog een reden voor die koffie in het restaurant of gewoon slechte dag?quote:Op maandag 17 februari 2014 10:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik smijt met een kopje koffie. Ik vond het zo frappant dat ie erbij stond, want ik had laatst in een restaurant nog de neiging om precies zo'n exemplaar eens tegen een muur aan te smijten.
Nou alle andere categoriën vallen ook onder dumb assholes, ik wilde mezelf niet beperkenquote:
Onrecht.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:07 schreef oh-oh het volgende:
Oh en waar hebben jullie een hekel aan?
Ik aan Dumb Assholes.
Just so y'all know
Bellatrixquote:Op maandag 17 februari 2014 10:11 schreef Pisces29 het volgende:
Welke villain hadden jullie?
Meryl Streep in the Devil wears Prada, die 'hm, that's all' *rolt met ogen* hou ik zo van![]()
Die ken ik enkel van plaatje!quote:
Nee, geen slechte dag. Ik wil het zo graag een keer. Die kopjes knallen vast zo fijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog een reden voor die koffie in het restaurant of gewoon slechte dag?
Bellatrix.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:11 schreef Pisces29 het volgende:
Welke villain hadden jullie?
Meryl Streep in the Devil wears Prada, die 'hm, that's all' *rolt met ogen* hou ik zo van![]()
Checkquote:Op maandag 17 februari 2014 10:24 schreef oh-oh het volgende:
En tantrum dan?
Screaming & swearing hier, all the time
Dattem!quote:Op maandag 17 februari 2014 10:27 schreef oh-oh het volgende:
Oh en bij cheating.
Crush their will to live.
Muisje!quote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 10:37 schreef Pisces29 het volgende:
Janet Jackson! You’re glamorous, but also remarkably normal given the extraordinary circumstances of your life. People think you’re innocent and sweet, but there’s a part of you that’s, like, waaaay into BDSM. So.
Ah!quote:Op maandag 17 februari 2014 10:42 schreef oh-oh het volgende:
You’re an unstoppable force of nature, and only a fool would get in the way of your boundless ambition. You can be a bit cold and calculating, but you have an undeniable charisma and an uncanny knack for being ahead of the curve on trends. You have a dominant personality, and the downside of that is people are often intimidated by you.
Maar wie de neuk wil nou Celine Dion zijn?quote:Op maandag 17 februari 2014 10:44 schreef Pisces29 het volgende:
You have a big, melodramatic personality, and a delightfully campy sensibility. You always do everything your way, and never ever care if some people think you’re kinda dorky. Your life is pretty awesome.
Sommige dingen zijn wel goed aan Celine, andere niet
Ik! Om te zwemmen in het geldquote:Op maandag 17 februari 2014 10:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar wie de neuk wil nou Celine Dion zijn?
Ik denk echt alleen Celine zelf![]()
Hoi Muis!
Haha ik had het er niet voor over.quote:
Celine kan fucking niet zingen, Madonna ook niet en Mariah mogen ze doodmeppen als ze dr strot open trektquote:Op maandag 17 februari 2014 10:49 schreef Pisces29 het volgende:
Oh dat lijkt me overigens wel al jaren geweldig. Goed kunnen zingen.![]()
Hele dag je emoties eruit janken, jodelen, briesenAls je blij bent, als je je kut voelt, als je boos bent
![]()
Zoals je in de auto kunt doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |