Enerzijds nee, anderzijds Belgiequote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Belgie is meer ontwikkeld dan Nederland
Natuurlijk wel, die wegen daar zijn super modern en maken gebruik van de laatste techniekenquote:
jaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:36 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Woensel is toch van probleemwijken?
Jij drinkt toch alleen cola, dikke.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
nou zeg gaan we zou onze klompen afdoen. Dat is nou leuk want nouw gaan we thee drinken.
Hartstikke gezellig dusquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:36 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Woensel is toch van probleemwijken?
De kuilen springen er spontaan in van blijdschap inderdaad.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:36 schreef Starm het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, die wegen daar zijn super modern en maken gebruik van de laatste technieken
Ik moet eigenlijk verbeteren: Vlaanderen is meer ontwikkeld dan Nederland. Met Wallonie is dat inderdaad niet zoquote:
Vlaanderen ook niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk verbeteren: Vlaanderen is meer ontwikkeld dan Nederland. Met Wallonie is dat inderdaad niet zo
wats deze a zemmelquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:38 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Met volk zoals jij haalt belgie nederland wel in
Toch wel.quote:
Wij ookquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Toch wel.
Wij hebben een wereldhaven.
En Nederland niet?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Toch wel.
#Rotterdamquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Toch wel.
Was het maar zo'n feest.quote:
Nog wel, spring maar niet in de rivier, want dan is die ook weer voor 6 maanden geblokkeerd.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Toch wel.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:01 schreef chroestjov het volgende:
Zal jou eens bestralen tumor die je er bent.
Stiekem wel ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij Mexicanobakker verslaan.
Nou en.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga stoppen. Dit wordt een slowchat anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |