SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon voor de Russische gegaan bij het kunstrijden en voor Noorwegen en voor geen medaille voor Duitsland en de overige twee gewoon een 'ja' want Nauta & Sauerbreij (quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:25 schreef Felagund het volgende:
Het is iig een dag waarbij de antwoorden waarschijnlijk wat meer uit elkaar gaan liggen.
Deze vraag is inmiddels wel vrij triestquote:18. [Alpineskiën] Wie eindigt er hoger in het individuele medailleklassement: Hirscher of Svindal?
Hirscher heeft nog 1 kans om deze vraag uberhaupt punten te laten opleverenquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Deze vraag is inmiddels wel vrij triest
Ik hoop het nietquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hirscher heeft nog 1 kans om deze vraag uberhaupt punten te laten opleveren
quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb ook Svindal jaquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik hoop van welquote:
Waarschijnlijk heb ik mij bij de vraag van morgen op de dag verkeken.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:52 schreef takkfyrir het volgende:
Waarom wordt er eigenlijk zowel voor morgen als voor zaterdag een vraag over de mannenslalom gesteld, terwijl de wedstrijd op zaterdag is?
Ah, vandaar. Ik zat in eerste instantie nog te kijken of ik misschien een slalomwedstrijd voor morgen over het hoofd had gezien.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb ik mij bij de vraag van morgen op de dag verkeken.
Vijf dagen per dag was vrij veel om in korte tijd te verzinnen, dus op het eind was er een beetje haast bij.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:06 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Ik zat in eerste instantie nog te kijken of ik misschien een slalomwedstrijd voor morgen over het hoofd had gezien.![]()
20 februari
81. Nee
82. Nee
83. Duitsland
84. Troostfinale
85. Ja
Nieuw antwoord voor vraag 85:quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:31 schreef Felagund het volgende:
Vragen 20 februari:
81. Ja
82. Ja
83. Duitsland
84. De finale
85. Ja
Je zit weer aan je top.quote:
De gehele landenwedstrijd.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:58 schreef hhh38 het volgende:
Wordt bij vraag 83 alleen het langlaufgedeelte bedoeld of de hele landenwedstrijd?
Eens, al heeft het soms ook wel wat frustratie opgeleverdquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:05 schreef hhh38 het volgende:
Ongeacht op welke plaats ik eindig, dit heeft de spelen nog een heel stuk leuker gemaakt om naar te kijken. Normaal gesproken hadden sporten als de Noordse Combinatie en curling me weinig kunnen schelen, maar nu heb ik in spanning zitten kijken.
Hulde
Verstandig ingezetquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:00 schreef Mansjester het volgende:
21 februari:
86. [Schaatsen] Nee
87. [Schaatsen] Ja
88. [Biatlon] Nee
89. [Alpineskiën] Nee
90. [Shorttrack] Nee
Ik wilde posten dat je mij juist niet moet volgen. Laatste dagen gaat het echter wel redelijk goedquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verstandig ingezet
86. [Schaatsen] Nee
87. [Schaatsen] Ja
88. [Biatlon] Nee
89. [Alpineskiën] Nee
90. [Shorttrack] Nee
4 fout, erg safe.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nieuw antwoord voor vraag 85:
85. Nee
Toch maar iets meer op safe gaan.
Ik had wat risico genomen, heb ik net de verkeerde veranderd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:11 schreef Nober het volgende:
[..]
4 fout, erg safe.
Wel netjes dat je mij ook nog een kans geeft op de top 5.
Ik ben blij dat ik er een keer 5 goed heb, als ik dit nou even volhou...quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik had wat risico genomen, heb ik net de verkeerde veranderd.
Je bent een plaatsje gestegen t.o.v. twee dagen geleden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:16 schreef Mansjester het volgende:
Het lijkt alsof ik in de stand zak, terwijl ik de afgelopen dagen steeds 3 of 4 vragen goed heb
Daar hou ik me maar aan vast dan.....quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je bent een plaatsje gestegen t.o.v. twee dagen geleden.
Je staat virtueel zelfs 14e.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:21 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Daar hou ik me maar aan vast dan.....
Ze noemen me niet voor niks Comeback Kid Mansjester
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je staat virtueel zelfs 14e.(Met algemene vragen die al bekend zijn ingevuld).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |