SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uh, neequote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:32 schreef Albanus het volgende:
[..]
'Wat dan' komt ietwat agressief over, vind je ook niet?
Dit is een typische GGMM-opmerking, zit je bij hem in de leer voor het moderator worden?quote:
Het was oprechte verbazing. Ik snap echt niet waarom dat agressief over kwamquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:34 schreef Albanus het volgende:
[..]
Dit is een typische GGMM-opmerking, zit je bij hem in de leer voor het moderator worden?
Gedraag je, anusjong.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:34 schreef Albanus het volgende:
[..]
Dit is een typische GGMM-opmerking, zit je bij hem in de leer voor het moderator worden?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:35 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het was oprechte verbazing. Ik snap echt niet waarom dat agressief over kwam
Klopt, maar ik weet nou eenmaal dat hij het niet leuk vindt om met de anus uit z'n naam geconfronteerd te worden.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Deze is een van je mindere, René.
Dan moet die z'n fantasieën niet in zijn username verwerken.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, maar ik weet nou eenmaal dat hij het niet leuk vindt om met de anus uit z'n naam geconfronteerd te worden.
Mansjester is een kloon van Stijn.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:36 schreef Mansjester het volgende:
Aantal posts voor Albanus voor vandaag tot nu toe: 41
Aantal posts voor Ajacied422 voor vandaag tot nu toe: 149
Stijn heeft dus 190 posts vandaag. Misschien heeft hij nog meer kloons, dan zijn het mogelijk meer posts
Van Gerrie gewonnenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:37 schreef hafcfan het volgende:
Vincent v/d Voort @VvdV180 · 55 sec.
Weer gewonnen was op het kantje maar echt heel blij. En trots op het publiek wat een sfeer in de zaal. Echt niet normaal. Top en tot morgen.
Stijn vindt dit leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |