Jaaaaaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wijzigingen??!
Topic voor de baby's van RFR en burdie?
ik had pas door dat ik m dichtknalde toen ik op invoeren drukte...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:35 schreef geppie het volgende:
[..]
Jaaaaa![]()
sorry had niet in de gaten dat ik hem had kunnen dichtgooien
Tip: (fake) ahh-bra! Ik heb er een paar via marktplaats gekocht voor een prikkie, was serieus de beste koop ooitquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:46 schreef geppie het volgende:
Slaap lekker Fee! Hoop het ook voor je! Hier was het vanochtend 7 uurvond ik niet zo grappig!
Heb nu een paar figuurcorrigerende hempjes aan gort geknipt als soort van bh, want alles doet zeer; met beugel, zonder beugel, sportbeha, voedingbeha
Ik moest ff googlenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Tip: (fake) ahh-bra! Ik heb er een paar via marktplaats gekocht voor een prikkie, was serieus de beste koop ooit
Qua zwangerschap/pijnlijke borsten, zegmaar
Volgens die vrouw kan het die melkkanalen afknellen of zo en de ontwikkeling daarvan dus remmen. Hier zit te beugel ook op mijn ribben (zolang ze niet nog groter worden tenminstequote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:12 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Wat moet het dan precies afknellen? De beugel rust toch op je ribben?
Maar dit gaatquote:Draag niet een beugelbeha, omdat de beugels tegen het gevoelige borstweefsel kan drukken. Dit kan melkkanaaltjes doen verstoppen of borstontsteking veroorzaken. Dit geldt in het bijzonder voor vrouwen met een grote boezem.
Ze zei duidelijk dat het tijdens de zwangerschap ook al niet mag. En toen ik zei dat ik dat nog nooit gehoord heb, zei ze dat dat inderdaad een van de dingen is die VKs je niet vertellen doorgaans.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:20 schreef Burdie het volgende:
Tijdens de bv zou er zich voeding kunnen ophopen achter een beugel, misschien zei ze het daarom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |