SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je bedoelt op de XBOX toch?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sowieso managersga zelf voetballen
Ik zie het nog gebeuren ookquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:05 schreef Grifte het volgende:
Tijd voor Stijn om een tirade jegens de KNTB te houden, dit is allemaal een Twents complot.
Je moest lachen, man.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, maar ook dat is beter dan managers
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:07 schreef CaptainCookie het volgende:
Helemaal klaar met deze wedstrijd, doei
Ajax en ADO vergeten merk ik? Kijk nou uit jongen, je gaat weer zo hard op je bakkes straks. Doe maar even je mondje dicht.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Overigens muil dicht. PEC, Cambuur etc. alweer vergeten zie ik?
oh he madquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:07 schreef CaptainCookie het volgende:
Haha, Vitesse-supporters blijven vermakelijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:07 schreef CaptainCookie het volgende:
Hopelijk vertrekt die Rus weer en gaan ze faillietquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:07 schreef CaptainCookie het volgende:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha, Vitesse-supporters blijven vermakelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |