Een echte killer praat nooit over killenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:46 schreef Burner82 het volgende:
Ah, Rienk is weer de Bad-ass uit aan het hangen.... wat een idioot en een sukkel.
De keuken-dweil.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lees even de posts boven je.quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:47 schreef Tayu het volgende:
Paul: Iedereen weet wat goed en fout is, iedereen!
Rienk: ja, dat is zo.
Ik: Nee, dat is niet zo. Het geweten (begrijpen waarom dingen goed of fout zijn) is pas gevormd rond het 11e levensjaar.
Daarom zijn kindsoldaten ook zo berucht, zij zijn al heel jong gerecruteerd en hebben geen begrip van goed en kwaad. Omdat het geweten zich nog niet heeft kunnen vormen, en (in dat geval) ook niet meer zal kunnen vormen.
Ik ben ook gevlucht naar Nico en Billy notabene die kleding uitzoeken/opvouwenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:49 schreef Burner82 het volgende:
Pfff, ik ga zoeken naar een andere stream... Ontzettend Rienk geneuzel moe.
Gio. Die is kapot van de bootcamp. Vraag me niet waarom hij daar ligt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:48 schreef Disana het volgende:
Ik wou het ook net vragen, of lijkt het maar zo?
Ja is toch een rotplek?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gio. Die is kapot van de bootcamp. Vraag me niet waarom hij daar ligt.
Tv momentje wellicht?
Maar je kunt er zoveel van leren he? (bij mij staat tie uit, totdat jullie zeggen, dat er weer wat leuks is. Ik kan me er niet toe zetten, om te luisteren)quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:49 schreef Burner82 het volgende:
Pfff, ik ga zoeken naar een andere stream... Ontzettend Rienk geneuzel moe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |