SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Yuri_Boyka op 15-02-2014 19:12:07 ]If not now, then when.
truequote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:51 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Als je smoes is niet 4 barkie bijeen te kunnen rapen dan heb je je prioriteiten verkeerd.
Gewoon ff sparen als je laag inkomen hebt.
400 =/= 4000quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:53 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
true
maar niet iedereen vind het waard om 4k kapot te slaan op een doelloos feest of festival en een gare commerciele vakantie eraan vast voor een gare kut herinnering.
die 4k kan je ook investeren in iets om er meer geld van te maken zodat je over 10 jaar kan doen wat je wilt zonder beperkingen.
keuzes en prioriteiten, belangrijkste is dat je doet waar je gelukkig van wordt
las verkeerd lol hahahaquote:
basisschooltijdquote:
WK is toch iets speciaals en dan ook nog in Rio ..quote:
Straks ben je 80 en heb je geen een keer een stoot adrenaline gehad. Geen minuut echte euforie. Nooit echte angst gevoeld etc. Mensen zijn echt veel te veel aan het cruisen op middelmatigheid. Geen echte low's maar ook geen echte high's.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:53 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
true
maar niet iedereen vind het waard om 4k kapot te slaan op een doelloos feest of festival en een gare commerciele vakantie eraan vast voor een gare kut herinnering.
die 4k kan je ook investeren in iets om er meer geld van te maken zodat je over 10 jaar kan doen wat je wilt zonder beperkingen.
keuzes en prioriteiten
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:56 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
las verkeerd lol hahaha
vond het al zoveel voor een festivalletje
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:57 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
WK is toch iets speciaals en dan ook nog in Rio ..
zou ik het sneller voor over hebben dan een gare ultra in miami
Die mensen heb je zeker ...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:57 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Straks ben je 80 en heb je geen een keer een stoot adrenaline gehad. Geen minuut echte euforie. Nooit echte angst gevoeld etc. Mensen zijn echt veel te veel aan het cruisen op middelmatigheid. Geen echte low's maar ook geen echte high's.
Ik begin mijn fight club trouwens weer. Yuri jij was sowieso IN toch?
quote:
Ja, kom wel vechten.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:57 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Straks ben je 80 en heb je geen een keer een stoot adrenaline gehad. Geen minuut echte euforie. Nooit echte angst gevoeld etc. Mensen zijn echt veel te veel aan het cruisen op middelmatigheid. Geen echte low's maar ook geen echte high's.
Ik begin mijn fight club trouwens weer. Yuri jij was sowieso IN toch?
Ja, wij zijn nog jong. Ga heen, opa.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:58 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Die mensen heb je zeker ...
gelukkig heb ik vanaf mijn 15e tot 25e echt ziek hard van god los geleeft en zwaar hard lopen pieken, dat ik eigenlijk wel alle uitersten heb gevoeld die ik heb kunnen voelen.
daardoor kan ik me nu bezig houden met (in mijn ogen) belangrijkere zaken, zonder teveel afleiding.
sowieso vrindquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:00 schreef Awesome_ het volgende:
denk wel dat dreamer de leventje snapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |