SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie wil jij erin?
• Joey (20)
• Amanda (26)
• Jochem (27)
Tussenstand:
Go!
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
Geen idee, soms tik ik letterlijk wat ik hoor.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zou Rienk willen.
Of doelden ze op een Carradine die dood in zijn hotelkamer hing?
Verweij met zilverquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:41 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
OK dan, zal niet meer gebeuren w m b
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Verweij met zilverBen ik wel blij om... Hij was extra lang in beeld MET ontbloot bovenlijf.... DAMN
Van goud, zilver of brons gemaakt?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:42 schreef Copycat het volgende:
Op het schavot met die schavuiten! Allemaal aan de galg of op het hakblok.
Welke livestream nummer was dat?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Verweij met zilverBen ik wel blij om... Hij was extra lang in beeld MET ontbloot bovenlijf.... DAMN
Stream 9 is dat. Regiekamer zit op 11.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:43 schreef martend het volgende:
[..]
Welke livestream nummer was dat?
Oh nee hoor haha denk maar echt niet dat Gert me dan niet op het *matje* zou roepen, we zijn allemaal gelijk geloof mequote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:42 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ha!
Jij mag alles pOSten, jij doet de SV
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:42 schreef Ransjih het volgende:
is nico de kleding aan het checken die de bewoners willen kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |