quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Nou, hou op.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:13 schreef wyccie het volgende:
Maar Robby, jij wordt verwacht en gemist.
Klopt, maar dat was echt niet de bedoeling. Zit op mijn tablet en ik vink per ongeluk andere PI's aan als ik naar beneden moet swipen om bij de verzendknop te komen.quote:
Omdat Polanski iets zieligs had gedaan?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Klopt, maar dat was echt niet de bedoeling. Zit op mijn tablet en ik vink per ongeluk andere PI's aan als ik naar beneden moet swipen om bij de verzendknop te komen.
Vraag maar aan pico, die vroeg zich ook een keer af waarom ik een sippe PI had ingesteld bij een antwoord met films van Polanski.
volgens mij ik. is het nog nodig?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:04 schreef picodealion het volgende:
Heeft iemand het nummer van ArtistA?
het gaat als het goed is de hele nacht door, dus je kunt nog.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:50 schreef Lemans24 het volgende:
Had gewoon naar de meet kunnen gaan, niks gaat door vanavond.
BALEN!
Ik heb zijn nummer ook, laat maar weten als jullie het nog nodig hebben.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:04 schreef picodealion het volgende:
Heeft iemand het nummer van ArtistA?
Dat is me iets te laat, inmiddels. Ben ik er een keer om middernacht.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:53 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
het gaat als het goed is de hele nacht door, dus je kunt nog.
heb pico al een pm verstuurdquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb zijn nummer ook, laat maar weten als jullie het nog nodig hebben.
OMG, dat ziet er... apart uit.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:51 schreef hornage het volgende:
Nou de eerste film is hellbabygenieten genieten :p
Ah okee.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:08 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
heb pico al een pm verstuurd
Jij hebt van iedereen het telefoonnummer?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:08 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
heb pico al een pm verstuurd
Van een van de vorige meets, toen regelde DF alles. Ik heb ook zijn nummerquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:09 schreef Sands het volgende:
[..]
Jij hebt van iedereen het telefoonnummer?
Ja DF is wel de regelmeneer.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Van een van de vorige meets, toen regelde DF alles. Ik heb ook zijn nummer
Ja, dat heb ik ook, vooral bij foto's van Brad Pitt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:26 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik dacht toch even dat ik mezelf op die foto zag, al wist ik dat ik nooit zo op een foto gezet ben...
Knurft...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook, vooral bij foto's van Brad Pitt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |