Ja en 'Dacht je dat ik erom zat te springen?' ( Verzorging van de koeien)quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:00 schreef Parlay het volgende:
Isa: Ik hou het wel vol zo, prima.
Liggend op bed
Of hier...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die Andrea-diefstal picas zijn leuk voor in het "Andrea"-topic.
Was dit keer een van zijn onderdanen!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:01 schreef Klapskaats het volgende:
God straft onmiddellijk zeggen ze toch? Deze keer neemt ie nogal de tijd dan ...
Ah ja, dan is het minder erg.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:02 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Was dit keer een van zijn onderdanen!
Allebei! Spread the word!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Of hier...
UTO / Plaats hier de diefstallen van Humana-goederen
Welnee, zij zit in Utopia voor God om daar een kerk te stichten. Kerken stelen al eeuwenlang van de armen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:01 schreef Klapskaats het volgende:
God straft onmiddellijk zeggen ze toch? Deze keer neemt ie nogal de tijd dan ...
Het is en blijft een jatmoos!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:03 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ah ja, dan is het minder erg.
It's true what people sayquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:01 schreef Klapskaats het volgende:
Het lijkt wel alsof hij vooral bij rlssen pauze neemt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:01 schreef Klapskaats het volgende:
Rienk had daar een mooi verhaal over daarnet. Dre vergeeft het zichzelf juist omdat ze gelovig. En dat is gelijk mijn grootste "probleem" met gelovige mensen, "ze" nemen geen eigen verantwoordelijkheid. Lekker makkelijk af schuiven op een God.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:01 schreef cocakoala het volgende:
Hoop dat die heks nou eindelijk echt door de mand valt.. Walg van dat soort figuren. "Ik ben misschien wel meer christen dan jij"![]()
![]()
Hoezo? Rienk is geen christen hoor.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:55 schreef itsme het volgende:
[..]![]()
Zei hij dat? hahahahaha We; zelfkennis. Leuk.
Nou die kerk stichten is een lachertjequote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Welnee, zij zit in Utopia voor God om daar een kerk te stichten. Kerken stelen al eeuwenlang van de armen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |