Die leest ook mee dusquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:31 schreef essnhills het volgende:
En het is zaak om hier niet als een natte dweil voor de dag te komen - De Belg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
Blijkbaarquote:
Oja. Duidelijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:31 schreef JohnDDD het volgende:
Davis won in Vancouver in 1.08.94. Groothuis reed 0.62 sneller op deze baan. Doe dat maal anderhalf. Dan rijden de mannen hier 0.93 sneller dan Mark Tuitert in Vancouver. Dus dat wordt 1.44.64, gok ik.
Toeterjan is erbijquote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:32 schreef essnhills het volgende:
Hey Uccie, er staan op de scoreborden ook maar 2 cijfers zegt ie
Ze vinden zichzelf heel interessant dat ze dat nummer spelen. Maar toen ze er niet waren werd het ook al gewoon gedraaid.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/muziek/3(...)met-ymca-sotsji.html
[..]
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Oeh niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Wie?quote:
Niet de Maiconquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
WTF, ik lees net dat Maicon overleden is
Dat is tie al effe.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
O damn. Ik dacht steeds dat Willy werd bedoeld als ze het over kleintje pils haddenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:30 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
http://nos.nl/os2014/arti(...)s.html?share=twitter
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:32 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
O damn. Ik dacht steeds dat Willy werd bedoeld als ze het over kleintje pils hadden
Dat dacht ik jaren geleden welquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:32 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
O damn. Ik dacht steeds dat Willy werd bedoeld als ze het over kleintje pils hadden
Welke Maicon?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
Oh niet die van Internazionale, schrok me kapot man. Deze Maicon kon er niet veel van zie ik.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]Fuck de speelt tegen forza Rusland?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
wat. Jij bent niet te volgen. Word wiskundedocent.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:33 schreef JohnDDD het volgende:
Oh shit Groothuis reed .55 sneller, dus maal anderhalf, 0.83, doe dat van de tijd van Tuitert af, 1.44.74
Nope.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Welke Maicon?
Toch niet die geweldige ex-Inter rechtsback hoop ik?
racistquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Vieze wereldkampioen. Omdat hij zwart is zeker![]()
'Ideaal is het natuurlijk niet' - De Belgquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:33 schreef marcodej het volgende:
Eigenlijk is dat commentaar van de Belg best prettig.
Eerst slecht quoten, dan editten maar alsnog deze aids laten staan?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:33 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Fuck de speelt tegen forza Rusland?
Ik dacht eerst dat het de goede was, maar alsnog kutquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Oh niet die van Internazionale, schrok me kapot man. Deze Maicon kon er niet veel van zie ik.
Eindelijk een alternatief voor Frank/Herbert.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:33 schreef marcodej het volgende:
Eigenlijk is dat commentaar van de Belg best prettig.
Nee.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Eerst slecht quoten, dan editten maar alsnog deze aids laten staan?
Gewoon
Ik heb de tijd van Groothuis op de 1000m vergeleken met die van Davis in 2010, dat verschil maal anderhalf gedaan en dat van de tijd van Tuitert uit 2010 afgehaald om te berekenen wat de winnende tijd wordt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:33 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
wat. Jij bent niet te volgen. Word wiskundedocent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |