Ik ben nog lang niet Tuitert Moequote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:23 schreef Cee het volgende:
Tuitert.Dit heet niet voor niks dweilpauze.
Krijg allemaal maar tyfus, ik ga in het HHH een biertje drinken op Knegt's overwinning!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je glijd al van je bank af?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:23 schreef Cee het volgende:
Soppen, Cee?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:23 schreef Cee het volgende:
Knecht heeft niet gewonnen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:23 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Krijg allemaal maar tyfus, ik ga in het HHH een biertje drinken op Knegt's overwinning!
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:24 schreef b2py het volgende:
Het is stil aan de overkant!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:23 schreef Cee het volgende:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
9/11 inside job, schuld van joden. Hij gaat zijn best doen en hoopt op een mooie uitslag.
Zat al in hun repertoire.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:24 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hoor Kleintje Pils eens een understatement maken met YMCA.![]()
Hij heeft zichzelf overwonnen. 3e plek op shorttracken is winnen.quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Er rijden hier 3 zambroni's door m'n kamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |