Mustapha

Leeftijd: 21
Beroep: Student Nederlands Recht
Favoriete eten: daar maakt hij geen grapjes over: als het maar lekker is
Trefwoorden: vrolijk, rechtvaardig, eerlijk en gevat
Als Mustapha een geintje kan maken, zal hij het zeker niet laten. Zijn gevoel van humor gebruikt hij niet alleen voor een plagerijtje, maar ook om te relativeren als dat nodig is.
In een discussie zal Mustapha zijn standpunten tot het bittere einde verdedigen
quote:Je bedoelt "Wanneer gaat Mustapha een liedje componeren a la uhm...." Hoe heet dat lied ook maar weer van Darius?
Op woensdag 9 oktober 2002 17:54 schreef Cynix ® het volgende:
Ik had eigenlijk toch meer gehoopt en verwacht van Mustapha. Ik zag in hem een soort Darius, maar dat komt er nog niet helemaal uit. Wanneer gaat-ie nou eens echt los?
quote:Mus is stukken intelligenter dan Darius. Hij haalt LANGZAAM het bloed onder de nagels van de medebewoners uit
Op woensdag 9 oktober 2002 17:54 schreef Cynix ® het volgende:
Ik had eigenlijk toch meer gehoopt en verwacht van Mustapha. Ik zag in hem een soort Darius, maar dat komt er nog niet helemaal uit. Wanneer gaat-ie nou eens echt los?
Ik hoorde Moes vandaag weer alleen goede dingen zeggen over BO.
Dan is hij dus toch niet zo slecht als mensen denken.
quote:Niemand heeft beweerd dat je dat niet vond.
Op donderdag 10 oktober 2002 19:47 schreef Partygurl het volgende:
Ik vind hem wel een eikel
quote:Was naar aanleiding van de bovenstaande reacties...
Op donderdag 10 oktober 2002 19:51 schreef Cosma-Shiva het volgende:[..]
Niemand heeft beweerd dat je dat niet vond.
Kort samengevat:
- Mustapha is weggestemd eerder vanwege het feit dat ze hem niet mogen, dan om het feit dat ie slecht was in het spel.
- Vervolgens heeft hij hierover ruzie gehad met Margriet en zijn er flinke spanningen ontstaan. Dit was waarschijnlijk dus ook onderwerp van gesprek toen Geesje en Mustapha in de Dagboekkamer zaten.
Interessante ontwikkelingen dus, die in de komende paar dagen misschien wel opgehelderd worden als de bewoners weer vrijheid van spreken hebben over de opnames bij 'De Zwakste Schakel' als de uitzending is geweest.
(wat losse berichtjes samengevoegd tot 1 geheel)
Was dat de reden waarom Mustapha het vandaag had over 'snollen'?
Dan geef ik 'm groot gelijk. Go Mussie!
quote:je lult weer eens uit je nek
Op donderdag 10 oktober 2002 23:51 schreef Lionsguy het volgende:
Ben blij dat hij eindelijk eens harop zegt wat hij altijd al denkt.
Nederlandse vrouwen zijn in de ogen van Mustafa SNOLLEN.
Kijk en dat bedoel ik nou. Ik heb dit doorzien.
En omdat ik het niet met hem eens ben, mag hij vertrekken.
quote:ik heb het stukje gezien waarin ie dat zei Lionsguy en dan slaat die opmerking van jou "zie je wel hij vindt alle nederlandse vrouwen snollen" dus eeeeecht helemaal nergens op.
Op vrijdag 11 oktober 2002 00:03 schreef Lionsguy het volgende:
Waar heb je het in godsnaam over, ik reageerde op een post.
Kijk dan naar wat er daarvoor is geschreven over de zwakke schakel.
Dan begrijp je het verband beter Tante.
quote:wel eens van cynisme gehoord?
Op vrijdag 11 oktober 2002 00:06 schreef Lionsguy het volgende:
Nopu dan heeft hij het kennelijk over andere snollen gehad.
je weet geeneens waar je over praat, maar omdat het precies in je straatje past reageer je, kijk eerst eens en oordeel dan, nu lul je uit je nek.
quote:Je reageert niet op een post, je braakt je zelfingenomenheid over ons uit. "Ik heb dit doorzien". Je doorziet niets en kunt ook niet lezen.
Op vrijdag 11 oktober 2002 00:03 schreef Lionsguy het volgende:
Waar heb je het in godsnaam over, ik reageerde op een post.
Kijk dan naar wat er daarvoor is geschreven over de zwakke schakel.
Dan begrijp je het verband beter Tante.
Mustapha noemde ze snollen omdat ze hem genaaid hadden.
Wanneer ik genaaid word door samenspannende vrouwen dan noem ik ze met liefde en plezier "snol", misschien zelfs wel "mispunt".
Rara wat is mijn etnische achtergrond/religie.
want daar schijnt nog steeds je speerpunt te liggen toch, welpje?
quote:Je bent echt een stumperd jij:
Maar zeg gewoon lekker wat je wil(je lijkt een beetje op moes,een nederlandse versie)
quote:je luuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuult
Op vrijdag 11 oktober 2002 00:12 schreef Lionsguy het volgende:
Ik zie in de post van FB tje de woonden meent en schjnt.
Het is dus een subjectieve beleving van iemand die slechts tegen zijn verlies kan.
Ik baseer me op feiten, dus alle suggesties die in het abstracte blijven zoals de voorafgaande 2 posters, kan ik slechts met verbazing bekijken.
Wees nou eens dapper en erken dat ik gelijk heb.
Ik gebruik tenminste heldere argumenten.
de herhaling is bezig, zet die tv eens aan jah!
[Dit bericht is gewijzigd door Dynabite op 11-10-2002 00:20]
quote:Tuurlijk.!!!!!!!!
Ik
quote:Volgens mij zit je je nu ontzettend te verkneukelen dat er een paar mensen zo op je berichten happen
Het is dus een subjectieve beleving van iemand die slechts tegen zijn verlies kan.
Ik baseer me op feiten, dus alle suggesties die in het abstracte blijven zoals de voorafgaande 2 posters, kan ik slechts met verbazing bekijken.
quote:heldere argumenten: waar?
Maar ik ga slapen.
Lionsguy welterusten
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 00:16 schreef Dynabite het volgende:
Mustapha is gewoon een verwend hypocriet mannetje.
Hij beschuldigt de anderen er steeds van dat ze zichzelf niet zijn en alsmaar op de camara's letten, terwijl hijzelf alles in het werkt stelt om maar als een "vrome" moslim bij de moslimgemeenschap over te komen.
Dit bedoelt hij ook steeds met "ik kan het in dit huis niet zeggen".
M.a.w. hij is gewoon zichzelf niet ( hetgeen waarvan hij de anderen juist van beschuldigt).Hoe ziet een vrome moslim eruit?
quote:Hoe ziet een vrome christen eruit?
Hij beschuldigt de anderen er steeds van dat ze zichzelf niet zijn en alsmaar op de camara's letten, terwijl hijzelf alles in het werkt stelt om maar als een "vrome" moslim bij de moslimgemeenschap over te komen.
M.a.w. hij is gewoon zichzelf niet ( hetgeen waarvan hij de anderen juist van beschuldigt).
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 00:20 schreef Lionsguy het volgende:
Ook welterusten I you like enz.
No hard feelings hoop ik.
Nee, jij?
quote:Daar zit wel wat in ja.... Dat hij maagd is geloof ik ook niet echt, maar omdat zijn familie meekijkt, kan hij niets anders zeggen natuurlijk. En dat hij zich inderdaad inhoudt omdat zijn familie kijkt heeft hij zelf meerdere malen toegegeven.
M.a.w. hij is gewoon zichzelf niet ( hetgeen waarvan hij de anderen juist beschuldigt).
quote:Is het zo moeilijk te begrijpen dat hij misschien niet vroom over wil komen, maar gewoon vroom is? Zo komt hij iig op mij over, als iemand die staat voor wat hij gelooft.
M.a.w. hij is gewoon zichzelf niet ( hetgeen waarvan hij de anderen juist van beschuldigt).
quote:Je moet niet denken dat ik problemen heb met jou, ik waardeer iedereen hier.(ook jou)
Op vrijdag 11 oktober 2002 00:22 schreef Lionsguy het volgende:
Absoluut niet, ik waardeer je.
quote:Of niet scanman?
Op vrijdag 11 oktober 2002 00:28 schreef IfULikeMe het volgende:[..]
Je moet niet denken dat ik problemen heb met jou, ik waardeer iedereen hier.(ook jou)
Alleen we kunnen het niet altijd eens zijn met elkaar.
quote:Hij zegt zelf dat hij nogal knuffelig is b.v.
Op vrijdag 11 oktober 2002 00:22 schreef Roache_ het volgende:[..]
Is het zo moeilijk te begrijpen dat hij misschien niet vroom over wil komen, maar gewoon vroom is? Zo komt hij iig op mij over, als iemand die staat voor wat hij gelooft.
Dat op de camera's letten snap ik niet zo. Kun je dat uitleggen?
quote:weet je dat wel zeker, daar zitten nl. ook vast wel Marokkanen tussen denk ik...
Op vrijdag 11 oktober 2002 00:30 schreef Lionsguy het volgende:
Daar ben ik het helemaal mee eens.
Zou niet graag op de persoon will spelen met mijn mede posters. Alles gaat over de bewoners en daar moet het over gaan.
Respect voor de Fokkers staat bij mij voorop.
quote:Is hij zo vroom
Op vrijdag 11 oktober 2002 00:22 schreef Roache_ het volgende:[..]
Is het zo moeilijk te begrijpen dat hij misschien niet vroom over wil komen, maar gewoon vroom is? Zo komt hij iig op mij over, als iemand die staat voor wat hij gelooft.
Dat op de camera's letten snap ik niet zo. Kun je dat uitleggen?
quote:wat heeft knuffelen nou met sex te maken
Op vrijdag 11 oktober 2002 00:31 schreef Dynabite het volgende:[..]
Hij zegt zelf dat hij nogal knuffelig is b.v.
Dat hij in het huis afstand van b.v. de vrouwen houdt heeft alles te maken met hoe de moslimgemeenschap op hem zou reageren.
Kortom hij houdt constant rekening met zijn gedrag in het huis.Dus ook met de camara's...lijkt me logisch).
in ieder geval geloof ik hem wel als hij zegt dat hij nooit sex heeft gehad maar goed dat is een zinloze discussie omdat we het simpelweg niet weten
zo streng in de leer is hij trouwens ook niet getuige zijn opvatting over bv. de rol die de vrouw zou moeten hebben binnen een "moslim huwelijk" hij prefereert een werkende vrouw (en hij gruwelt van het idee van uithuwelijken) etc (ik denk dat binnen bep. kringen in de moslim gemeenschap dat niet erg op prijs wordt gesteld).
[Dit bericht is gewijzigd door kavu op 11-10-2002 00:39]
quote:Ik denk dat hij afstand houdt van vrouwen omdat 'ie moslim is, en niet omdat hij de moslimgemeenschap wil plezieren. Er bestaan namelijk nog jongeren met idealen en religieuze overtuiging.
Op vrijdag 11 oktober 2002 00:31 schreef Dynabite het volgende:[..]
Hij zegt zelf dat hij nogal knuffelig is b.v.
Dat hij in het huis afstand van b.v. de vrouwen houdt heeft alles te maken met hoe de moslimgemeenschap op hem zou reageren.
Kortom hij houdt constant rekening met zijn gedrag in het huis.Dus ook met de camara's...lijkt me logisch).
quote:Hij heeft vanmiddag in een heel lang gesprek met Margriet oa gezegd dat hij niet wil knuffelen met de dames omdat hij bang is dat het anders uit de hand loopt... en dat wil hij niet voor zijn familie!
Op vrijdag 11 oktober 2002 00:36 schreef kavu het volgende:
wat heeft knuffelen nou met sex te makenje mag echt wel knuffelen voordat je getrouwd bent in een moslim gemeenschap lijkt mij!!
Zeg ik dit dan?
Het enigste wat ik wil zeggen is dat hijzelf dus ook overal rekening meehoudt...zie de quote van Scanman omtrent familie.
Beetje hypocriet om de anderen dan te beschuldigen van zichzelf niet te zijn lijkt me.
quote:Heb je een quote van Scanman nodig (die na je post) om je gelijk te halen? Wees eens structureel en bekijk de andere bewoners eens, probeer te ontdekken wat die allemaal niet doen 'wegens de familie'. Of zou douchen in badpak normaal zijn in Hollandsche gezinnen.
Op vrijdag 11 oktober 2002 00:46 schreef Dynabite het volgende:
Quote : wat heeft knuffelen nou met sex te maken?
Zeg ik dit dan?
Het enigste wat ik wil zeggen is dat hijzelf dus ook overal rekening meehoudt...zie de quote van Scanman omtrent familie.
Beetje hypocriet om de anderen dan te beschuldigen van zichzelf niet te zijn lijkt me.
quote:M.a.w. hij is bang dat hij z'n hormonen niet in bedwang kan houden. Alleen gaat dit natuurlijk in tegen het feit dat hij de meeste dames in het huis 'snollen' vindt. Want als hij dus zou knuffelen met een van die snollen dan kan het wel eens uit de hand lopen... en dat het met een snol uit de hand gaat lopen zou echt een schande zijn voor zijn familie.
Op vrijdag 11 oktober 2002 00:38 schreef scanman01 het volgende:[..]
Hij heeft vanmiddag in een heel lang gesprek met Margriet oa gezegd dat hij niet wil knuffelen met de dames omdat hij bang is dat het anders uit de hand loopt... en dat wil hij niet voor zijn familie!
Ik blijf 'm nog steeds een verwaand, egoistisch, a-sociaal rotjoch vinden. Ik had ook op 'm gestemd in de Zwakste Schakel, want dat is-ie voor mij nog steeds. Bij De Zwakste Schakel zijn alle spelers 'schakels. Een 'schakel' zorgt voor de verbinding tussen verschillende punten. En aangezien elk persoon in het huis een 'schakel' is, en Moes absoluut niet kan fungeren als een sterke schakel tussen al die mensen, is hij voor mij de zwakste schakel. Dag Moesje.
Mus lacht zich dalijk rot als hij mocht winnen, onder het mom van "ik voerde geen flikker uit" en al die "eikels"stemden toch voor me.
quote:al de mensen die gebeld hebben vonden mus de sterkste schakel
Op vrijdag 11 oktober 2002 01:35 schreef CJ het volgende:[..]
Bij De Zwakste Schakel zijn alle spelers 'schakels. Een 'schakel' zorgt voor de verbinding tussen verschillende punten. En aangezien elk persoon in het huis een 'schakel' is, en Moes absoluut niet kan fungeren als een sterke schakel tussen al die mensen, is hij voor mij de zwakste schakel. Dag Moesje.
quote:Ja en? Het kan mij niets schelen wat andere mensen vonden hoor. Ben geen kuddedier.
Op vrijdag 11 oktober 2002 01:53 schreef kavu het volgende:[..]
al de mensen die gebeld hebben vonden mus de sterkste schakel
en bram was de zwakste schakel. Dag Bram
En trouwens. Het verschil met Martijn was maar iets van 0,5%. Dus niet 'al de mensen die gebeld hebben' vonden hem de sterkste schakel. Maar 21% vond dat. Maar ook 21% vond Martijn de sterkste schakel.
* CJ wordt moe van al dat schakelen en gaat nu naar bed toe om z'n eigen Martijn gezelschap te houden
quote:ik heb dus niet gezegd dat alle mensen mustapha "de sterkste schakel" vonden maar ik gaf wat tegengas aan dynamite met zijn stelling dat mustapha de zwakste schakel zou zijn. Maar goed er kan maar een iemand bovenaan staan natuurlijk. En dat Martijn zoveel stemmen heeft komt door zijn uiterlijk want echt interessant is hij niet (dat is dus mijn persoonlijke mening). persoonlijk vind ik judith de zwakste schakel omdat zij funest is voor een relaxte sfeer binnen de groep door continu te zeiken en kritiek te leveren op anderen.
Op vrijdag 11 oktober 2002 01:57 schreef CJ het volgende:[..]
Ja en? Het kan mij niets schelen wat andere mensen vonden hoor. Ben geen kuddedier.
Voor mij is Mus de zwakste schakel en dat is voor mij het belangrijkste.
En trouwens. Het verschil met Martijn was maar iets van 0,5%. Dus niet 'al de mensen die gebeld hebben' vonden hem de sterkste schakel. Maar 21% vond dat. Maar ook 21% vond Martijn de sterkste schakel.
* CJ wordt moe van al dat schakelen en gaat nu naar bed toe om z'n eigen Martijn gezelschap te houden
quote:Maak je geen zorgen, hij wint het niet. Er is nog altijd een Margriet in het huis.
Op vrijdag 11 oktober 2002 01:52 schreef Dynabite het volgende:
Tja...mocht er nog een bb5 komen, dan geef ik mezelf ook maar op denk ik.
Veel op me nest liggen...beetje irritant doen.
Wat zal ik populair worden en misschien wel met de hoofdprijs naar huis gaan.Mus lacht zich dalijk rot als hij mocht winnen, onder het mom van "ik voerde geen flikker uit" en al die "eikels"stemden toch voor me.
En volgens mij wil Martijn heel graag winnen, want die gozer gedroeg zich echt asociaal. (bram kreeg te horen dat hij eruit moest, en die gozer begint te schreeuwen van blijdschap, en wat heeft hij uitgeflikt in het huis?Niets, helemaal niets)
Maar die populariteit van Martijn is niet te bevatten ![]()
Nauwlijks aan bod op TV, alleen zijn voorkomen doet alle tienermeisjes naar de mobiel grijpen!
En ik bel en sms niet meer: blijkbaar ligt het hele draaiboek tot de finale-exit al klaar! Anders was Stefan al lang en breed thuis geweest
quote:Dûh, het was geen groot geheim dat Martijn zich ontzettend irriteerde aan Bram. Nogal logisch dat hij blij reageerde dat Bram er uit ging.
Op vrijdag 11 oktober 2002 11:00 schreef IfULikeMe het volgende:[..]
En volgens mij wil Martijn heel graag winnen, want die gozer gedroeg zich echt asociaal. (bram kreeg te horen dat hij eruit moest, en die gozer begint te schreeuwen van blijdschap, en wat heeft hij uitgeflikt in het huis?Niets, helemaal niets)
quote:Oh dan is het wel sociaal gedrag!
Op vrijdag 11 oktober 2002 11:17 schreef CJ het volgende:[..]
Dûh, het was geen groot geheim dat Martijn zich ontzettend irriteerde aan Bram. Nogal logisch dat hij blij reageerde dat Bram er uit ging.
quote:Dat heeft niets met sociaal gedrag in de groep te maken. Niet meekoken, anderen geen kans geven of geen discussie aan willen gaan met anderen, is heel wat anders dan blij reageren als iemand weg gaat die je niet mag waar je je vaak aan irriteerde en als je dan zelf mag blijven. Veel andere mensen zouden precies zo reageren. Ik tenminste wel.
Op vrijdag 11 oktober 2002 11:28 schreef IfULikeMe het volgende:[..]
Oh dan is het wel sociaal gedrag!
Het verschil zit hem in het 'niet willen' en 'niet doen' van Moes, terwijl hij wel kan (a-sociaal gedrag), terwijl Martijn in het algemeen overal aan mee doet, ook al heeft hij er geen zin in (dus sociaal gedrag vertoond).
[Dit bericht is gewijzigd door CJ op 11-10-2002 11:52]
quote:Oef, gelukkig verschillen smaken. Ik val dus echt niet op dat soort typjes... Bleh.
Op vrijdag 11 oktober 2002 11:42 schreef Lady_J het volgende:
En ik vind hem trouwens ook best een lekker ding! Hij ziet er zeker niet verkeerd uit.
quote:Ik denk dat ik een voordeel heb dat ik zelf een vriend heb die zo praat. Heb dus totaal geen moeite met hem te verstaan.
Beter in iedergeval dan die Twentse pummel die amper te verstaan is en zo saai is dat ie zelden of nooit in beeld komt. Compleet raadsel dat er zoveel mensen voor die Flipje bellen.
quote:nee, hij vindt de snollen in thuis snollen- oh pardon vrouwen int huis snollen- ik heb toch ook geen hekel aan alle jongens op dit froum omdat ik jou een *** vind?
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 12:37 schreef kwakveense het volgende:
nee, hij vindt de snollen in thuis snollen- oh pardon vrouwen int huis snollen- ik heb toch ook geen hekel aan alle jongens op dit froum omdat ik jou een *** vind?
quote:heb in een mp3 van internet of op tv uit horen leggen dat ie alleen wil bidd4n als ie weet wat ie zegt en dat nog steeds aan t leren is (onderschat de complexiteit van de korannniet: waarom dnek je dat er zoveel verschillende opvattingen zijn?) en dat ie binnekort wel gaat beginnen met bidden enzo- was in gesprek met ting herinner ik me, al een poosje geleden..dusss. (inhoudelijk genoeg dit?
Op vrijdag 11 oktober 2002 00:33 schreef PC eend het volgende:[..]
Is hij zo vroom
5x per dag bidden heb ik hem nog niet zien doen...
Aan de ene kant mag ik het wel dat ie het tegenovergestelde van meeloopgedrag vertoont. (men-o-men, wat heb ik een hekel aan schapen).
Aan de andere kant vind ik hem soms erg vrouwonvriendelijk. Of beter gezegd hij lijkt me behoorlijk bang voor vrouwen en dat vinik dus weer erg slap van hem.
Soms komt ie heel slim en gevat over, maar in discussies is ie in mijn ogen niet erg sterk. Maakt veel gebruik van gebarentaal en dooddoeners, zoals 'zo ben ik nou eenmaal' of iets in die richting. (En dat moet dan advocaat o.i.d. worden, daar moet je toch wel goed voor kunnen beargumenteren?).
Ik vind Mus wel vele malen leuker dan b.v. Martijn, die zo onverklaarbaar hoog in de populariteitslijst staat
[..]
Oef, gelukkig verschillen smaken. Ik val dus echt niet op dat soort typjes... Bleh. ![]()
[..]
Jij bent ook man, lijkt me dan logisch dat je hem niet leuk vind.
Of je moet homo zijn, dat kan natuurlijk ook.
quote:Tadaaaaa!!!
Op vrijdag 11 oktober 2002 13:47 schreef Lady_J het volgende:
Jij bent ook man, lijkt me dan logisch dat je hem niet leuk vind.
Of je moet homo zijn, dat kan natuurlijk ook.
quote:Ik kan me al helemaal indenken wat voor een typje jij bent.
Ik vind Mustapha de allerleukste in dat huis.
Fantastisch hoe hij die wijven allenmaal "snollen"noemde.
quote:Goh ja dus die vrouwen in het huis dat zijn in jou ogen dus snollen, dus dat is normaal?
Op vrijdag 11 oktober 2002 12:37 schreef kwakveense het volgende:[..]
nee, hij vindt de snollen in thuis snollen- oh pardon vrouwen int huis snollen- ik heb toch ook geen hekel aan alle jongens op dit froum omdat ik jou een *** vind?
Is Lau niet gewoon idem als Moes, maar dan als Fries zijnde?
Scheer alle friezen toch ook niet over 1 kam?
quote:wie scheert hier nu allemaal mensen over een kam?
Op vrijdag 11 oktober 2002 15:13 schreef Jay-W het volgende:
Over vooroordelen gesproken!
Moes speelt het spel gewoon slim!
En dat is BB toch: een spel met 1 winnaar!
En Moes is op de goede weg, samen met Margriet!Is Lau niet gewoon idem als Moes, maar dan als Fries zijnde?
Scheer alle friezen toch ook niet over 1 kam?
quote:dat bedoel ik niet-- ik vind die vrouwen inderdaadook voor t merendeel niet leuk en kan me voorstellen dat hij dat ook vindt- zeker als je net genaaid bent bij de zwakste schakel..iedreen scheldt toch wel eens-
Op vrijdag 11 oktober 2002 15:04 schreef itsme het volgende:[..]
Goh ja dus die vrouwen in het huis dat zijn in jou ogen dus snollen, dus dat is normaal?
Nou ik weet wel zeker dat als hij hen over een kam scheert hij de rest ook zo veroordeelt.
ik bedoelde gewoon dat lionsguy nogal generaliserend bezig is....
quote:Nee , het ging om een aantal vrouwen.
Op vrijdag 11 oktober 2002 15:04 schreef itsme het volgende:[..]
Goh ja dus die vrouwen in het huis dat zijn in jou ogen dus snollen, dus dat is normaal?
Nou ik weet wel zeker dat als hij hen over een kam scheert hij de rest ook zo veroordeelt.
Je moet wel beseffen dat hij zijn populariteit aan vrouwen te danken heeft.
De bewoners die hij aardig vindt zijn:
Geesje,
Jeanneta
Margriet(niet altijd eens met elkaar maar vindt het een sterke vrouw),
Carmen(vond hij toffe meid),
Ting
Stefan,
Arthur,
Dennis,
Heeft hij zelf gezegd, dus die theorie van jou klopt niet een beetje(dat hij alle vrouwen over een kam scheert)
quote:Van een fan
Ik vind Mustapha de allerleukste in dat huis.
Fantastisch hoe hij die wijven allenmaal "snollen"noemde.
quote:Ja dus , en ik zeg van niet.
Op vrijdag 11 oktober 2002 15:33 schreef itsme het volgende:[..]
Van een fan
Wat is nou je punt?
Als hij dit niet gezegd heeft, waarom heeft niemand de bovenstaande posters daar dan op gewezen?
Er werd alleen gezegd, nee hij vind alleen de vrouwen in het huis snollen .m.a.w dus dat was om voor hem op te komen, een geruststelling moest dit voorstellen
Als hij wel goed praat over de dames ,dan hoor ik jou(u) niet.
Als hij net als gisteravond lekker aan dollen is met de dames dan hoor ik je er ook niet over praten.
Als hij een goed gesprek heeft met ting , idem dito
Als je goed hebt gekeken , dan heeft hij de meeste gesprekken met de dames gehad.(geesje,Margriet,jeanneta,ting)
Zo kan ik maar doorgaan....................
Je kiest net de enige punten uit waar hij negatief is over bepaalde vrouwen.
quote:Ik vond die opmerking toch wat sarcastisch overkomen.
Op vrijdag 11 oktober 2002 01:35 schreef CJ het volgende:[..]
Alleen gaat dit natuurlijk in tegen het feit dat hij de meeste dames in het huis 'snollen' vindt.
quote:Ach, de meeste bewoners zijn zich volop bewust hoe hun gedrag kan overkomen op de buitenwereld.
Want als hij dus zou knuffelen met een van die snollen dan kan het wel eens uit de hand lopen... en dat het met een snol uit de hand gaat lopen zou echt een schande zijn voor zijn familie.
quote:Toch lijken de meeste bewoners meer moeite te hebben met hem dan hij met hen.Dan ben je voor mij geen zwakste schakel.Hij is tenmisnste niet zo schijnheilig als bijvoorbeeld Judith die achter zijn rug om loopt te roddelen.Mustapha is tenmiste recht voor zijn raap, laat de bewoners precies weten waar ze aan toe zijn.Heerlijk hoe hij bijvoorbeeld Laurens met z'n dom geblaat in een hoekje duwde.Mustapha
Ik blijf 'm nog steeds een verwaand, egoistisch, a-sociaal rotjoch vinden. Ik had ook op 'm gestemd in de Zwakste Schakel, want dat is-ie voor mij nog steeds. Bij De Zwakste Schakel zijn alle spelers 'schakels.
quote:raar is dat he
Op vrijdag 11 oktober 2002 15:59 schreef kwakveense het volgende:
sjemig wat zit iedreen elkaar hier op een paar woorden te vangen! t gaat er toch vooral om (denk dat ifulikeme t met me eens is) dat ie misshcien op dat moment wel "die wijven hier zijn allemaal snollen"zei, maar dat je kan opmerken dat ie ze ten eertse niet allemaal snollen vindt, maar gisteren gewoon boos was (zou ik ook zijn asl ik genaaid was door de mensen die ikw el aardig vond en de mensen die ik niet aardig vond--je zag geesje op mus stemmen gisteren) en dat dat niet hoeft te betkenen dat ie alle vrouwen van nedreland snollen vindt.....pffffwat een gezeik over drie woorden, sorry hoor!
quote:Tja, Martijn neemt teveel suiker/drop enzo, wou het matrasje waarop hij lag in de bunker niet opofferen volgens Judith.Kun je ook best wel a-sociaal noemen.
Op vrijdag 11 oktober 2002 11:37 schreef CJ het volgende:[..]
Het verschil zit hem in het 'niet willen' en 'niet doen' van Moes, terwijl hij wel kan (a-sociaal gedrag), terwijl Martijn in het algemeen overal aan mee doet, ook al heeft hij er geen zin in (dus sociaal gedrag vertoond).
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 15:56 schreef IfULikeMe het volgende:Je kiest net de enige punten uit waar hij negatief is over bepaalde vrouwen.
Jij post anders ook verdacht weinig negatieve dingen over Mustafa.
Dat ga ik jou toch ook niet kwalijk nemen? ![]()
En het is wel zo, dat als iemand iets geroepen heeft waar je je heel erg aan stoort, dat diegene dat niet gewoon maar even goed kan maken door eventjes aardig te doen en leuke dingen te zeggen.
Als, ik noem maar iemand, Arthur bijvoorbeeld zou zeggen: alle moslims zijn gebaard door varkens, en hij zou een dag later weer aardig doen tegen Mustafa, zou jij dan denken: zie je wel, hij valt best wel mee? vast niet!
Ikzelf ben niet anti-Mustafa, ik vind 'm amusant, ik houd in mijn achterhoofd wat een jong ventje het nog maar is, en ik hoop dat hij er nog een tijd inblijft. Maar ik kan me goed voorstellen dat mensen zich mateloos storen aan zo'n snollen-opmerking.
quote:dan moet je toch echt eens wat meer posts van mij lezen en niet alleen in topic mustapha.
Op vrijdag 11 oktober 2002 15:56 schreef IfULikeMe het volgende:
Maar wat mijn punt is bij jou!(Bij u sorry)Als hij wel goed praat over de dames ,dan hoor ik jou(u) niet.
Als hij net als gisteravond lekker aan dollen is met de dames dan hoor ik je er ook niet over praten.
Als hij een goed gesprek heeft met ting , idem dito
Als je goed hebt gekeken , dan heeft hij de meeste gesprekken met de dames gehad.(geesje,Margriet,jeanneta,ting)
Zo kan ik maar doorgaan....................Je kiest net de enige punten uit waar hij negatief is over bepaalde vrouwen.
Ik heb al eens eerder aangegeven dat ik hem erg charmant vind, alleen soms erg respectloos.
Ik geef toe, dat ik de streamverslagen nog niet had gelezen toen ik reageerde, dus ik heb het niet geverifieerd, maar daar al meerdere mensen schreven dat hij dat had gezegd, nam ik aan dat dit waar was,vooral daar niemand dit ontkende.
Er zijn ook nog mensen die niet alleen de zwarte of de witte kanten van iemand zien maar gewoon beide.
Dat heb ik bij Mustapha. Ik heb geen hekel aan hem want hij heeft iets heel leuks.
Maar ook bij margriet ben ik niet bezig met adoreren zoals sommigen doen, maar zie haar leuke en haar slechte kanten.
Misschien moet jij dit ook eens proberen?
quote:dank je Gert
Op vrijdag 11 oktober 2002 16:09 schreef Gert het volgende:[..]
Dat ga ik jou toch ook niet kwalijk nemen?En het is wel zo, dat als iemand iets geroepen heeft waar je je heel erg aan stoort, dat diegene dat niet gewoon maar even goed kan maken door eventjes aardig te doen en leuke dingen te zeggen.
Als, ik noem maar iemand, Arthur bijvoorbeeld zou zeggen: alle moslims zijn gebaard door varkens, en hij zou een dag later weer aardig doen tegen Mustafa, zou jij dan denken: zie je wel, hij valt best wel mee? vast niet!
Ikzelf ben niet anti-Mustafa, ik vind 'm amusant, ik houd in mijn achterhoofd wat een jong ventje het nog maar is, en ik hoop dat hij er nog een tijd inblijft. Maar ik kan me goed voorstellen dat mensen zich mateloos storen aan zo'n snollen-opmerking.
quote:mag je wel doen!
Op vrijdag 11 oktober 2002 16:09 schreef Gert het volgende:[..]
Dat ga ik jou toch ook niet kwalijk nemen?
Maar je hebt wel gelijk, ik moet wat vaker kritiek leveren op moes, maar als er al zoveel mensen alleen negatieve dingen schrijven over moes dan heeft het geen zin om ook negatieve dingen te schrijven over moes.
Ik weet hoe hij is , en het beeld dat door bepaalde mensen wordt gecreeert is tegenstrijdig.
quote:Wat ik vooral doe is wat tegengas geven. Hij wordt door velen de hemel in geprezen terwijl hij toch zeer zeker een aantal stevige minpunten heeft. Ook ik vind hem bij vlagen leuk, maar dat hij soms dagen lang ligt te slapen hoort gewoon niet in een programma als Big Brother. En dan kan iedereen wel roepen dat dat best cool is of wat dan ook, maar als iemand dat gedaan had waar je de pest aan hebt, had je waarschijnlijk diegene helemaal afgemaakt om die reden! Koos uit BB2 was al erg, maar Mustapha slaat echt alles. Ook praat hij heel veel goed door maar te blijven herhalen "zo ben ik gewoon, klaar" .... Hij zal niets doen waar hij geen zin aan heeft en dat komt op z'n zachtst gezegd behoorlijk egoistisch over. Ikzelf heb vorig jaar Diane altijd lopen goedpraten, maar dat was ook omdat ze zeer weinig fans had... en was dus ook een soort van tegengas geven. Mustapha heeft zat fans, dus zijn fouten erkennen is helemaal geen drama en gaat hem heus de overwinning niet kosten.
Op vrijdag 11 oktober 2002 16:16 schreef IfULikeMe het volgende:
mag je wel doen!
Maar je hebt wel gelijk, ik moet wat vaker kritiek leveren op moes, maar als er al zoveel mensen alleen negatieve dingen schrijven over moes dan heeft het geen zin om ook negatieve dingen te schrijven over moes.Ik weet hoe hij is , en het beeld dat door bepaalde mensen wordt gecreeert is tegenstrijdig.
Dus Laurens Judith en Mustafa in de bunker lekker bij elkaar.
quote:Zoooo... dat is wel een applausje waard.
Op vrijdag 11 oktober 2002 16:16 schreef IfULikeMe het volgende:[..]
Ik weet hoe hij is, en het beeld dat door bepaalde mensen wordt gecreeert is tegenstrijdig.
quote:je snapt me niet,
Op vrijdag 11 oktober 2002 16:36 schreef CJ het volgende:[..]
Zoooo... dat is wel een applausje waard.
quote:Dat bedoel ik. Jij bent de hele tijd Moesje aan het verdedigen, en nu komt de aap uit de mouw. Je kent 'm beter dan alleen van tv.
Op vrijdag 11 oktober 2002 17:22 schreef IfULikeMe het volgende:[..]
je snapt me niet,
maar ik ken hem beter dan alleen van tv.
Alsof wij, de gemiddelde kijker, daar iets aan hebben. Wij vormen ons beeld aan de hand van wat wij zien en horen op tv en in de streams. Dan kan het best zijn dat jij hem kent als een supergozer. Maar daar hebben wij dus niets aan.
Ik vorm m'n beeld vanaf scratch en ik afgaande op wat ik gezien heb kan ik eerlijk zeggen dat ik 'm niet mag. Okay, hij valt mee als-ie z'n masker laat vallen, maar voor de rest...
quote:Dan heb je wat gemist, want ik heb al eerder uitgelegd waar ik moes van ken.
Op vrijdag 11 oktober 2002 18:00 schreef CJ het volgende:[..]
Dat bedoel ik. Jij bent de hele tijd Moesje aan het verdedigen, en nu komt de aap uit de mouw. Je kent 'm beter dan alleen van tv.
Alsof wij, de gemiddelde kijker, daar iets aan hebben. Wij vormen ons beeld aan de hand van wat wij zien en horen op tv en in de streams. Dan kan het best zijn dat jij hem kent als een supergozer. Maar daar hebben wij dus niets aan.
Ik vorm m'n beeld vanaf scratch en ik afgaande op wat ik gezien heb kan ik eerlijk zeggen dat ik 'm niet mag. Okay, hij valt mee als-ie z'n masker laat vallen, maar voor de rest...
Maar ik ken hem ook niet zo goed! ik zie dingen die ik ook niet van hem ken.
Maar ik begrijp hem, ik zou bijna hetzelfde doen.
Echt, prachtige tv
quote:Ik heb oook gelachen en vindt het zeker jammer wat er gebeurd is tijdens Zwakste Schakel.
Op vrijdag 11 oktober 2002 19:30 schreef itsme het volgende:
Nou jongnes, count me in, vanaf vanavond heb ik veel meer begrip voor Mustapha.
Wat een prachtige uitzending was dit, en dan zie je dat hij ook enorm gevoelig is.Echt, prachtige tv
Maar ja...............
quote:....dat is dus een gevolg van zijn gedrag in het huis.
Op vrijdag 11 oktober 2002 19:31 schreef IfULikeMe het volgende:
Ik heb oook gelachen en vindt het zeker jammer wat er gebeurd is tijdens Zwakste Schakel.
Had hoge verwachtingen voor Zwakste Schakel(dat hij ver zo komen)Maar ja...............
quote:Precies Apk want dat is hij maar dat zei ik vandaag voor de uitzending ook al, dat hij ook iets heeft.
Op vrijdag 11 oktober 2002 19:32 schreef APK het volgende:
Ik denk dat ik hem mag omdat hij soms aandoenlijk is.
Hij is inderdaad nog erg jong en probeert soms zijn onzekerheid achter zijn charmante lach te verbergen.
Hij reageert vrij primair, maar dat zegt hij zelf ook. Samen met Margriet lijkt hij het meest 'zichzelf' te zijn.
Maar wat je daarna zegt is ook weer waar.
Ik veroordeel de anderen niet hoe ze op Mustapha soms reageren want dat roept hij zeker zelf ook af.
Maar ik heb wel geweldig (e) noten
quote:Hehe, ik trapte er ook bijna een keer in, maar bedacht me toen dat ik er al eens eerder in was getrapt. Moesje weet het altijd weer zo snel bij mij te verbruien.
Op vrijdag 11 oktober 2002 19:30 schreef itsme het volgende:
Nou jongnes, count me in, vanaf vanavond heb ik veel meer begrip voor Mustapha.
Wat een prachtige uitzending was dit, en dan zie je dat hij ook enorm gevoelig is.Echt, prachtige tv
quote:Oeh lekker!
Op vrijdag 11 oktober 2002 19:38 schreef itsme het volgende:
Maar ik heb wel geweldig (e) noten
mus heeft in elk geval meer meegemaakt dan ik, waarschijnlijk weet ifulikeme dat wel. ken em nie persoonlijk maar in het onderwijswereldje kent men nu eenmaal snel ouders en kinderen en hun achtergronden....
en aangezien ik mezelf nou niet zo zeer onvolwassen vind,(niet iedreen van onder de 25 is onvolwassen hoor, btw joyce is ook pas 22!) voind ik het heel zwak om dat steeds aan te voieren... sorry
quote:Daar heb je helemaal gelijk. Ik irriteerde me dan ook mateloos aan Laurens toen-ie Moes probeerde wijs te maken dat hij z'n ervaring uit boeken had.
Op vrijdag 11 oktober 2002 19:55 schreef kwakveense het volgende:
tsja, ik weet niet wat het is: ik word een beetje ziek van die"je bent een broekie" opmerkingen..komt vast omdat ik pas 19 (naja word al over een paar maandjes weer 20)ben en me er ook vrrrrrreeeeselijk aan kan ergeren als mensen menen me er op te moeten wijzen dat ik nog zo veel moet leren- dat kan wel zo zijn, maar dat betekent niet dat ik nog niks heb meegemaakt...mus heeft in elk geval meer meegemaakt dan ik, waarschijnlijk weet ifulikeme dat wel. ken em nie persoonlijk maar in het onderwijswereldje kent men nu eenmaal snel ouders en kinderen en hun achtergronden....
en aangezien ik mezelf nou niet zo zeer onvolwassen vind,(niet iedreen van onder de 25 is onvolwassen hoor, btw joyce is ook pas 22!) voind ik het heel zwak om dat steeds aan te voieren... sorry
quote:Of was het een geintje?
Op vrijdag 11 oktober 2002 22:22 schreef CJ het volgende:
Is-ie nou echt weg?
[edit]Pfff. Verkeerde knop.[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door CJ op 11-10-2002 22:24]
quote:Daar is nog grote onduidelijkheid over
Is-ie nou echt weg?
quote:Had ie nou niet even kunnen wachten tot ná de zwakste schakel???
Is-ie nou echt weg?
quote:Dat soort geintjes zijn niet leuk!
Op vrijdag 11 oktober 2002 22:24 schreef IfULikeMe het volgende:
Ik hoor echt net via de luisterstreams dat moes weg is, maar nu hoor ik moes praten met iemand van BB
Mustapha roeleert zwaar en hevig ![]()
whehehe
quote:Inderdaad!
Op vrijdag 11 oktober 2002 22:52 schreef popolon het volgende:
Na de zwakste schakel is 't duidelijk:Mustapha roeleert zwaar en hevig
whehehe
Ja...hij slaapt als de beste
Mustapha werd weggestemd... Mustapha zelf stemde op Margriet... maar heeft toch wat moeite om haar naam goed te spellen
![]()
quote:Ik denk dat Laurens teveel naar Friese Willem(BB1) heeft gekeken.Want, die zij ook altijd over Bart dat ie zijn wijsheid uit boeken had
Op vrijdag 11 oktober 2002 20:53 schreef CJ het volgende:[..]
Daar heb je helemaal gelijk. Ik irriteerde me dan ook mateloos aan Laurens toen-ie Moes probeerde wijs te maken dat hij z'n ervaring uit boeken had.
Er zijn mensen die heel jong zijn en door bepaalde ervaringen al heel erg snel volwassen zijn geworden.
quote:Hey... Zaten wij dan soms naar hetzelfde programma te kijken?
Op vrijdag 11 oktober 2002 23:04 schreef Lionsguy het volgende:
Ohhhh, is dat lachje van hem charmant.
Verrek, ik zag dat altijd anders.
Zat ik zeker naar een ander progrmma te kijken.
quote:vanaf dag 1 volgens mij ... Mustapha wint BB4 !
Op vrijdag 11 oktober 2002 22:52 schreef popolon het volgende:
Na de zwakste schakel is 't duidelijk:Mustapha roeleert zwaar en hevig
whehehe
quote:Hahahahahahaha, was dat ook niet een antwoord van Margriet?
Op vrijdag 11 oktober 2002 23:04 schreef Dynabite het volgende:
Tis net een wandelende kut die Mus met dat schaamhaar op zijn gezicht
quote:Daar wordt wel hard aan gewerkt inderdaad....
Op vrijdag 11 oktober 2002 23:09 schreef Koos Voos het volgende:
vanaf dag 1 volgens mij ... Mustapha wint BB4 !
Ach...kan hij zijn vette BMW kopen...hij heeft er hard voor gewerkt geslapen.
quote:Dat idee heb ik ook!
Op vrijdag 11 oktober 2002 23:09 schreef Koos Voos het volgende:[..]
vanaf dag 1 volgens mij ... Mustapha wint BB4 !
Als ik daar zat zou ik ook zo veel mogelijk slapen. Hij trekt op bepaalde tijden wel z'n bek open en dat geeft leuke televisie (af en toe)
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door popolon op 11-10-2002 23:22]
quote:Dat maakt het juist leuk
Op vrijdag 11 oktober 2002 23:19 schreef scanman01 het volgende:
Maar hij is best wel een slechte verliezer dus... dat hebben we vanavond wel meegekregen.
quote:Zo af en toe komt zijn ware aard naar boven.
Op vrijdag 11 oktober 2002 23:19 schreef scanman01 het volgende:
Maar hij is best wel een slechte verliezer dus... dat hebben we vanavond wel meegekregen.
quote:Men probeert al vanaf de eerste dag de bekende vooroordelen te projecteren op Mustapha, behoorlijk triest.
Op vrijdag 11 oktober 2002 23:21 schreef popolon het volgende:
Beetje sneu die opmerkingen, geef dan toe dat je hem niet mag om z'n huidskleur/ras/whatever.
quote:.. boeien welke woorden JIJ gebruikt, maar hij is DE man in dat verlepte tv spelletje.
Op vrijdag 11 oktober 2002 23:22 schreef Lionsguy het volgende:[..]
Snollen zijn overigens niet mijn woorden, dat begrijpt iedereen toch wel.
Ik gebruik dat woord nooit.
quote:Daarom juist, kijk naar Seki uit de Bus, onuitstaanbaar en ook een kluizenaar/raar figuur maar geweldig om 'm uit z'n dak te zien gaan.
Op vrijdag 11 oktober 2002 23:24 schreef Dynabite het volgende:
Ik blijf het gewoon belachelijk vinden dat hij meedoet...hij houdt niet van groepen en zondert zich liever af....tja..moet je vooral met een stuk of 10 mensen in een huis gaan zitten...pffff.
-edit- kleine correctie: ik vind Mustapha dus niet onuitstaanbaar maar wel iemand die nog voor het nodige spektakel kan gaan zorgen, erin houden die gozert.
[Dit bericht is gewijzigd door popolon op 11-10-2002 23:30]
en dat MAgriet spelde hij expres zo.. staat niet voor niets vetgeschreven met een streep eronder
quote:Misschien mag ik het niet harop zeggen, maar ik vind hem zelf de grrotste snol.
Op vrijdag 11 oktober 2002 23:26 schreef Koos Voos het volgende:[..]
.. boeien welke woorden JIJ gebruikt, maar hij is DE man in dat verlepte tv spelletje.
quote:Die deed ook 300x meer in de bus dan Mustapha in dat huis doet!
Op vrijdag 11 oktober 2002 23:27 schreef popolon het volgende:
Daarom juist, kijk naar Seki uit de Bus, onuitstaanbaar en ook een kluizenaar/raar figuur maar geweldig om 'm uit z'n dak te zien gaan.
Btw, ik vind hem helemaal niet onuitstaanbaar... alleen erg saai omdat hij dagen slaapt.
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 11-10-2002 23:31]
quote:Zie mijn post, editje
Op vrijdag 11 oktober 2002 23:28 schreef scanman01 het volgende:Btw, ik vind het helemaal niet onuitstaanbaar... alleen erg saai omdat hij dagen slaapt.
quote:wat jij zegt is veel erger .. ik bedoel continu als je het over mustapha komt er het woord marokko erachteraan .. ik bedoel waarom zou hij een huis kopen in marokko
Zo af en toe komt zijn ware aard naar boven.
De snollen die hem steunen zien dat niet.
quote:Tuurlijk !
Op vrijdag 11 oktober 2002 23:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
musje is ok ole ole!en dat MAgriet spelde hij expres zo.. staat niet voor niets vetgeschreven met een streep eronder
quote:Ach dan maar een snol boeit niet
Zo af en toe komt zijn ware aard naar boven.
De snollen die hem steunen zien dat niet.
quote:Je begint al net als Mustapha te praten.... 'boeit niet' ....
Op vrijdag 11 oktober 2002 23:32 schreef bbvolger het volgende:
Ach dan maar een snol boeit niet
quote:Pfff... beetje sneu om te denken dat iedereen hem niet mag om z'n huidskleur/ras/whatever. Ik ben ook niet blank en ik mag hem ook niet. Makkelijk zat. Heeft niets te maken met huidskleur of ras.
Op vrijdag 11 oktober 2002 23:21 schreef popolon het volgende:
Beetje sneu die opmerkingen hier en daar, geef dan toe dat je hem niet mag om z'n huidskleur/ras/whatever.Als ik daar zat zou ik ook zo veel mogelijk slapen. Hij trekt op bepaalde tijden wel z'n bek open en dat geeft leuke televisie (af en toe)
Gaat gewoon om z'n asociale loser gedrag.
quote:Ja, maar als je een Turk of een Marokkaan (of ieder ander van buitenlandse afkomst) niet mag schijn je meteen te discrimineren ofzo... (hoewel ik hem best mag... ALS hij wakker is!)
Op vrijdag 11 oktober 2002 23:35 schreef CJ het volgende:[..]
Pfff... beetje sneu om te denken dat iedereen hem niet mag om z'n huidskleur/ras/whatever. Ik ben ook niet blank en ik mag hem ook niet. Makkelijk zat. Heeft niets te maken met huidskleur of ras.
Gaat gewoon om z'n asociale loser gedrag.
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 11-10-2002 23:38]
Ik zie hem deze woorden nog vaak gebruiken als advocaat...boeit niet..klaar!!!!
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 23:40 schreef Koos Voos het volgende:
[afbeelding]...
Thanks Koos Voos!
quote:Dat is de spijker op zijn kop scanman....
Op vrijdag 11 oktober 2002 23:37 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ja, maar als je een Turk of een Marokkaan (of ieder ander van buitenlandse afkomst) niet mag schijn je meteen te discrimineren ofzo...
Ik heb ook het idee dat hier heel erg positieve discriminatie aan de gang is trouwens..
Ach..Mus houdt toch van pesten..nou werd hij eens goed teruggepest...loontje komt om zijn boontje.
quote:Toch was er maar één persoon echt pissed toen hij eruit moest... en dat was Mus! De anderen verlieten het speelveld bijna allemaallachend. Dus wie er nu alleen aan winnen denkt...... ???
Op vrijdag 11 oktober 2002 23:45 schreef Anzjie het volgende:
Al met al lijkt dit me dus echt een egoistische groep die alleen aan winnen denkt en dat voelt Mustapha heel goed aan.
quote:Het ging nu even om het spel " de zwakste schakel" Hij werd hier afgerekend op zijn persoonlijkheid en het ging bij zijn medestanders even niet om het spel. Dus ik kan me goed indenken dat hij hierover teleurgesteld was...
Op zaterdag 12 oktober 2002 00:39 schreef scanman01 het volgende:[..]
Toch was er maar één persoon echt pissed toen hij eruit moest... en dat was Mus! De anderen verlieten het speelveld bijna allemaallachend. Dus wie er nu alleen aan winnen denkt...... ???
quote:Alleen is ze niet lelijk en niet dom... dus op zich was die opmerking niet zo slim.
Op zaterdag 12 oktober 2002 00:53 schreef wizarddragon het volgende:
Mus over Jubitch : "Ze is een lelijk en dom kindje"..Groot gelijk
quote:Er worden heel vaak mensen weggestemd in dat programma die op dat moment niet de zwakste schakel zijn. Die worden dan weggestemd om tactische of nog andere redenen. Nog nooit heb ik iemand zo zien reageren als Mustapha.
Op zaterdag 12 oktober 2002 00:49 schreef Anzjie het volgende:
Het ging nu even om het spel " de zwakste schakel" Hij werd hier afgerekend op zijn persoonlijkheid en het ging bij zijn medestanders even niet om het spel. Dus ik kan me goed indenken dat hij hierover teleurgesteld was...
quote:Volgens mij viel dat hardstikke mee. Margriet stemde op hem als plagerij, omdat hij MAgriet ook vaak pest (en hij stemde op MAgriet). Geesje speelde het spel heel goed, maar het was niet meer dan dat, een toneelspel. Je kon zien dat ze die opmerking van 'ik irriteer me aan die witte muts' gewoon niet meende, omdat ze bij iedereen van die gevatte opmerkingen had.
Op zaterdag 12 oktober 2002 00:49 schreef Anzjie het volgende:[..]
Het ging nu even om het spel " de zwakste schakel" Hij werd hier afgerekend op zijn persoonlijkheid en het ging bij zijn medestanders even niet om het spel. Dus ik kan me goed indenken dat hij hierover teleurgesteld was...
Ben even vergeten wie er nog meer op hem stemde, maar voor zover ik het me kan herinneren speelde alleen Judith het direct. En volgens mij was het om 'wraak' te nemen voor de manier waarop hij haar vriendin Daniela één ronde eerder zo direct aanpakte.
Moet kunnen in het spel De Zwakste Schakel. Daar moet je alles met een korreltje zou nemen, maar Mustapha laat zich hier wel heel erg kennen. Het is een spel, en hij is een slechte verliezer. Alleen maar omdat de mensen die hij leuk vond op hem stemden, was hij teleurgesteld in ze. Wake up Mus! Zo gaat het in "De Zwakste Schakel".
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 00:58 schreef wizarddragon het volgende:Zoals die opmerking van Geesje over zijn witte muts.
[Dit bericht is gewijzigd door popolon op 12-10-2002 01:02]
quote:Dat eerste kan zelfs ik als homo beamen. Ze is dus absoluut niet lelijk:
Op zaterdag 12 oktober 2002 00:55 schreef scanman01 het volgende:[..]
Alleen is ze niet lelijk en niet dom... dus op zich was die opmerking niet zo slim.

Als zij al lelijk is, wat moeten mensen als Viola Holt en Erika Terpstra dan wel niet zijn...
Maar ze heeft wel een lekker kontje...nou ja..kont dan.
[Dit bericht is gewijzigd door Dynabite op 12-10-2002 11:31]
quote:Vind je??
Op zaterdag 12 oktober 2002 01:02 schreef Dynabite het volgende:
Mus over Jubitch : "Ze is een lelijk en dom kindje"..Maar ze heeft wel een lekkere kontje...nou ja..kont dan.
quote:Zijn sommige mensen nou echt zo dom dat ze niet door hebben dat het allemaal maar een spel is? Zelfs ik had meteen door dat Geesje een spel zat te spelen. Bij iedereen maakte ze zulke gevatte opmerkingen. Mustapha reageerde veel te overdreven.
Op zaterdag 12 oktober 2002 00:58 schreef wizarddragon het volgende:
Offtopic: Helaas vind ik haar wel lelijk.
Maar ik vond dat sommige mensen heel gemeen waren in de zwakste schakel.
Zoals die opmerking van Geesje over zijn witte muts.
quote:Haar hoofd is wel okee... en ze heeft een waanzinnig lekker lijf... Dus al met al een dikke 8!!!
Op zaterdag 12 oktober 2002 00:58 schreef wizarddragon het volgende:
Offtopic: Helaas vind ik haar wel lelijk.
quote:Duh tuurlijk is het een spel. Maar ik vond het minder gepast.
Op zaterdag 12 oktober 2002 01:03 schreef CJ het volgende:[..]
Zijn sommige mensen nou echt zo dom dat ze niet door hebben dat het allemaal maar een spel is? Zelfs ik had meteen door dat Geesje een spel zat te spelen. Bij iedereen maakte ze zulke gevatte opmerkingen. Mustapha reageerde veel te overdreven.
quote:Maar waarom dan?
Op zaterdag 12 oktober 2002 01:04 schreef wizarddragon het volgende:[..]
Duh tuurlijk is het een spel. Maar ik vond het minder gepast.
quote:Ik denk dan ook dat dit niet te vergelijken is met een "reguliere" uitzending van de zwakste schakel, en Mustapha reageert hier misschien iets feller op dan de andere, maar ik denk ook dat hij juist hier de vijandigheid tegen hem voelt, en misschien is dit alleen zijn gevoel.... Maar ik kan het me wel indenken van hem...Hij weet ook wel dat hij niet popi is maar in een spel als dit....Viel het me ook tegen dat ze gevoelsmatig stemde..
Op zaterdag 12 oktober 2002 00:56 schreef scanman01 het volgende:[..]
Er worden heel vaak mensen weggestemd in dat programma die op dat moment niet de zwakste schakel zijn. Die worden dan weggestemd om tactische of nog andere redenen. Nog nooit heb ik iemand zo zien reageren als Mustapha.
quote:Ja..
Op zaterdag 12 oktober 2002 01:05 schreef CJ het volgende:[..]
Maar waarom dan?
Omdat het 'discriminerend' overkomt?
quote:Pffff... ga een eind fietsen zeg. niet persoonlijk bedoeld trouwens
Op zaterdag 12 oktober 2002 01:06 schreef wizarddragon het volgende:[..]
Ja..
Als Martijn daar had gestaan met z'n cap, en er werd gezegd door Geesje dat ze zich irriteerde aan z'n cap en dat hij daarom er uit werd gestemd... Wordt er dan ook gezegd dat Geesje tukkers discrimineert?
Nee toch? Alleen maar omdat Mus toevallig van een andere afkomst heeft, mag het niet. ![]()
Als ik daar had gestaan en ze had gezegd dat ze zich ergerde aan m'n witte petje, dan had ik dat absoluut niet discriminerend of persoonlijk gevonden. Maar ja, ben dan ook een totaal ander type dan Mus. ![]()
Edit: en ik ben in m'n leven vaak genoeg gediscrimineerd omdat ik een ander kleurtje heb om te weten dat het allemaal veel erger kan.
quote:Ik had het niet beter kunnen neer zetten
Op zaterdag 12 oktober 2002 01:24 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb soms wel eens het idee dat er mensen zijn die nu opeens roepen dat Mustapha zo geweldig en fantastisch is... gewoon om zo voor zichzelf te bewijzen dat ze helemaal niet rascistisch zijn. Zo van 'zie mij eens lekker ruimdenkend zijn dat ik zelfs een Marokkaan de overwinning in big brother gun'.... Nou heb ik het niet persé over mensen op dit forum, maar gebruik dit nu even als voorbeeld. Mustapha is best een leuke vent, maar af en toe gewoon ook een dikke eikel. En dat mag ook best gezegd worden toch? Voorheen werden in alle BB's mensen die altijd maar sliepen of niets deden in het huis altijd afgemaakt .... en nu lijkt Mustapha opeens God zelf... of Allah zelf... (zo wordt hij door sommigen de hemel in geprezen, zelfs na zeer discutabele acties)... Dat komt wel wat overdreven over. Ik blijf erbij dat hij best grappig is, maar hij moet veel meer ondernemen in het huis om een terechte winnaar te kunnen worden!
quote:Dat heb je nou eens prima verwoord Scanman
Ik heb soms wel eens het idee dat er mensen zijn die nu opeens roepen dat Mustapha zo geweldig en fantastisch is... gewoon om zo voor zichzelf te bewijzen dat ze helemaal niet rascistisch zijn. Zo van 'zie mij eens lekker ruimdenkend zijn dat ik zelfs een Marokkaan de overwinning in big brother gun'.... Nou heb ik het niet persé over mensen op dit forum, maar gebruik dit nu even als voorbeeld. Mustapha is best een leuke vent, maar af en toe gewoon ook een dikke eikel. En dat mag ook best gezegd worden toch? Voorheen werden in alle BB's mensen die altijd maar sliepen of niets deden in het huis altijd afgemaakt .... en nu lijkt Mustapha opeens God zelf... of Allah zelf... (zo wordt hij door sommigen de hemel in geprezen, zelfs na zeer discutabele acties)... Dat komt wel wat overdreven over. Ik blijf erbij dat hij best grappig is, maar hij moet veel meer ondernemen in het huis om een terechte winnaar te kunnen worden!
quote:scanman ik ben het helemaal met je eens, ik poste mijn berichten ook niet in de trant van ruimdenkend zijn...Als Mustapha een rasechte lutjebroekbewoner geboren en getogen ..Zou mijn mening nog niet veranderen
quote:Doe ik er ook nog een schepje bovenop:
Wat een ge*** ! Als je het vertaalt naar het huis is hij de enige die in een bepaalde mate humor bezit, kan prikkelen en kan stoken. Alles waar we ooit BB-gewijs op hebben gehoopt in de persoon van Mustapha. Daarom is 'ie leuk, en het feit dat het een Marokkaan is maakt dat juist extra leuk. En schokkend blijkbaar.
Volgens mij zijn de mensen die roepen dat Mus zo leuk is helemaal niet voor zichzelf of voor anderen aan het bewijzen dat ze niet rascistisch zijn maar gewoon blij verrast dat er eindelijk eens iemand in een BB zit die sputtert en reacties uitlokt en die het duwen van een plant door de kamer ontstijgt.
Vind het nogal van lef getuigen om te beweren dat Mustapha liefhebbers zichzelf voor de gek houden door te zeggen dat ze willen bewijzen dat ze niet rascistisch zijn. De omgekeerde bewering zou kunnen zijn dat wanneer je Mus niet ziet zitten je er tenminste voor uitkomt dat je rascistisch bent?
quote:Je hoeft het er ook niet mee eens te zijn hoor! Het is gewoon mijn mening (zou ook wel raar zijn als een Mus fan het hier mee eens was). En Mus is zeker niet waar ik al die tijd op heb zitten wachten. Daar komt hij niet eens in de buurt, want dan kwam hij wel veel meer in mijn streamverslagen voor!
Op zaterdag 12 oktober 2002 01:42 schreef Roache_ het volgende:
Vind het nogal van lef getuigen om te beweren dat Mustapha liefhebbers zichzelf voor de gek houden door te zeggen dat ze willen bewijzen dat ze niet rascistisch zijn. De omgekeerde bewering zou kunnen zijn dat wanneer je Mus niet ziet zitten je er tenminste voor uitkomt dat je rascistisch bent?
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 12-10-2002 01:50]
quote:Het was ook mijn mening, heb echter geen zin om hier scheve gezichten te gaan trekken omdat niet iedereen het met elkaar eens is, dat is het me toch echt niet waard!
Op zaterdag 12 oktober 2002 01:48 schreef scanman01 het volgende:[..]
Je hoeft het er ook niet mee eens te zijn hoor! Het is gewoon mijn mening. En Mus is zeker niet waar ik al die tijd op heb zitten wachten. Daar komt hij niet eens in de buurt, want dan kwam hij wel veel meer in mijn streamverslagen voor!
laat jij bewust Mus uit je streamverslagen dan? Of slaapt 'ie zoveel?
quote:Dat laatste (en dat vind ik heel jammer omdat ik meer van hem had verwacht eerlijk gezegd)
Op zaterdag 12 oktober 2002 01:50 schreef Roache_ het volgende:
laat jij bewust Mus uit je streamverslagen dan? Of slaapt 'ie zoveel?
edit dus: ik met m'n lange tenen ook! (je had het toch niet al gelezen he?!?!)
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 12-10-2002 01:55]
quote:Ik las: ik had meer van je verwacht. (Dat je bedoelde dat ik je beschuldigde van het bewust weglaten van Mus uit de streamverslagen.)
Op zaterdag 12 oktober 2002 01:54 schreef scanman01 het volgende:[..]
Whatever, dat schreef je niet maar ik was alweer als door een wesp gestoken. Zand erover!
quote:Hoewel ik deze gedachtengang wel een beetje kan volgen denk ik dat er toch maar door een paar mensen hier puur daarop gespeeld wordt.
Op zaterdag 12 oktober 2002 01:42 schreef Roache_ het volgende:
knip*Vind het nogal van lef getuigen om te beweren dat Mustapha liefhebbers zichzelf voor de gek houden door te zeggen dat ze willen bewijzen dat ze niet rascistisch zijn. De omgekeerde bewering zou kunnen zijn dat wanneer je Mus niet ziet zitten je er tenminste voor uitkomt dat je rascistisch bent?
En, zoals scanman duidelijk maakt, het is jammer dat hij zoveel tijd verdoet met slapen....maar dan nog heb ik liever iemand die 5 minuten in een uur mij amuseerd dan bv een Judith of Laurens die 65 minuten in een uur schijnen te willen bewijzen hoe geweldig en eerlijk etc. ze wel niet zijn.
Jammer dat het af en toe verzand in een discussie of dingen nu wel of niet naar zijn Marrokaans zijn zijn af te leiden, om een Mufisme te gebruiken; dat boeit niet! ![]()
Kortom, ALS hij wakker is, geniet ik van hem.
quote:Dan ook maar even in dit topic, dat is bewust gedaan scanman01.
Op vrijdag 11 oktober 2002 23:02 schreef scanman01 het volgende:
Ook maar even in dit topic... was wel een leuk moment:Mustapha werd weggestemd... Mustapha zelf stemde op Margriet... maar heeft toch wat moeite om haar naam goed te spellen
![]()
![]()
Ik kots op mustapha!
quote:Dat denk ik ook Cosma-Shiva, ik vond het wel een leuk geintje.
Op zaterdag 12 oktober 2002 02:10 schreef Cosma-Shiva het volgende:[..]
Dan ook maar even in dit topic, dat is bewust gedaan scanman01.
MAgriet, oftewel moeder/griet.
grapje van Mustapha vermoed ik.
quote:Zou Mustafa "ze is lelijk"niet bedoelen dat ze lelijk van binnen is.
Op zaterdag 12 oktober 2002 00:55 schreef scanman01 het volgende:[..]
Alleen is ze niet lelijk en niet dom... dus op zich was die opmerking niet zo slim.
quote:jij loopt echt te zoeken .. was duidelijk een woordgrapje ma=moeder en griet=vrouw dat jij dat niet ziet is jouw probleem!! Ten tweede heeft hij het niet vaak over marokko het is juist andersom .. de bewoners beginnen er continu over !
Op zaterdag 12 oktober 2002 08:08 schreef Lionsguy het volgende:
Als hij niet eens het woord margriet goed kan schrijven, dan is zijn inburgeringscusus kennelijk niet goed gelukt.
En die flauwekul over discriminatie zijn woorden van mensen de geen argumenten kunnen aandragen.
Ze weten waarschijnlijk niet eens wat dat woord betekent.
Mustafa gebruikt het woord Marokko te pas en te onpas, maar wanneer ik dat woord herhaal schijn ik opeens een hekel aan marokkanen te hebben. Nou, aan de meeste wel ja.
Maar als ik geen spinazie lust, discrimineer ik dan de spinazie?
Als je voorbeelden aandraagt waarom je Mus een minkukel vind, dan hebben we het over zijn negatieve gedrag en niet over zijn ras.
Zijn minachting voor medebewoners, zijn belegigende opmerkingen, zijn zogenaamde slaapsessies (waarbij hem niets ontgaat) zijn omgang met vrouwen. Moet ik nog even doorgaan????
Dr uit met zo'n gast!!!!!!
en dat je mobieltje is gestolen (door mischien een marrokaan) is lullig voor je maar waarom ga je dat in een bb topic vermelden (who gives a fuck) .. heeft toch verder niets met mustapha te maken? Ik vind het gewoon flauw en makkelijk om continu een link te leggen tussen mustapha en marokko dus kom voortaan gewoon met argumenten waarom je mustapha niet mag zonder die link met marokko.
want op deze manier lijkt het net dat je mustapha niet mag puur alleen vanwege het feit dat hij marokkaan is.
quote:Wat ben je ook een lekker ventje ..........
Als hij niet eens het woord margriet goed kan schrijven, dan is zijn inburgeringscusus kennelijk niet goed gelukt.
En die flauwekul over discriminatie zijn woorden van mensen de geen argumenten kunnen aandragen.
Alleen je eerste zin getuigt al van discriminatie, als iemand het woord margriet niet goed kan schrijven dan is hij of zij hooguit in meer of mindere mate een analfabeet.
Je tweede zin is daardoor dan ook direkt tot een flagrante leugen verworden. Je zult het me zeker niet kwalijk nemen dat ik aangekomen bij de derde zin geen zin meer had om verder te lezen he ?
quote:In een zin: niet goed schrijven en inburgeringsCUSUS.
quote:Oops, we kunnen nu dus samen naar die inburgeringdcursus.
Op zaterdag 12 oktober 2002 11:31 schreef Dynabite het volgende:
curcus?
Mustapha is zeker niet de meest handige als het aan komt op het verwoorden van zijn emoties, maar over het algemeen gesproken kan ik zijn gevoelens ten opzichte van de andere bewoners wel begrijpen.
Ook Margriet is in mijn ogen redelijk asociaal, zij voelt zich vaak verheven boven de rest en komt dan wel even vertellen hoe deze of gene zich zou moeten gedragen. Dat Mustapha zich daar op die momenten aan stoort lijkt me dan ook niet zo verwonderlijk.
Dat Mus een grote hekel heeft aan Judith lijkt me ook niet zo moeilijk , want als er een in het huis zit waarbij je de ondergrondse racistische gevoelens elke keer weer ziet opborrelen is het bij haar. Omdat zij behoorlijk rap van tong is en de gave heeft om tijdens een discussie telkens de kernpunten zo te verleggen dat het weer in haar straatje past lukt het de andere bewoners (en dus ook Mus) niet om die discussie tot een bevredigend slot te leiden.
Wat bij Mus dus zeker voor verbetering vatbaar zou zijn is het leren zich niet af te laten leiden door bijzaken, maar zich te richten op de hoofdzaken in een discussie en het juist verwoorden van zijn emoties daarbij. Slechts dan zal het hem lukken om later evt een goede te worden op het gebied van alles wat met de rechtsorde van doen heeft.
p.s.
Toch blijft het mijn favo bewoner daar hij blijk geeft over een behoorlijke dosis humor te beschikken gekoppeld aan lef en moed om ondanks zijn beperkingen tegen de stroming in te gaan.
Waar zit je dan wel op te wachten???Semi diepgaande en "oh ik heb zoveel meegemaakt en begrijp alles zo goed verhalen" van Drilmajoor Laurens en Judith???:O
![]()
Feit blijft dat Mus de enige is die voor vuurwerk, beroering, geroddel, normale gesprekken en grappige momenten zorgt in het huis.Maar dat is waarschijnlijk niet waar jij op zit te wachten.Ik denk dat je liever ziet dat het hele huis onder de plak zit bij Judith en dat we met z'n allen gaan zitten wachten tot een van de dames een keertje naakt gaat douchen.
Neemt niet weg dat ik je wel dankbaar ben voor je streamverslagen.
Iemand anders dit wel eens gezien?
quote:Hij heeft verklaard dat hij gaat bidden zodra hij de Koran voldoende bestudeerd heeft om precies te weten wat die gebeden inhouden. Klakkeloos een gebed opzeggen zonder de betekenis ten volle te beseffen heeft volgens hem weinig zin.
Op zaterdag 12 oktober 2002 12:20 schreef marbe het volgende:
Ik zit me iets al een tijdje af te vragen nl ik zie Mus nooit eens bidden. Volgens mij is dat wel gebruikelijk als je volgens de koran leeft.
quote:Boeit niet .... Klaar...
Op zaterdag 12 oktober 2002 12:15 schreef Blue_Cat het volgende:
quote:
Feit blijft dat Mus de enige is die voor vuurwerk, beroering, geroddel, normale gesprekken en grappige momenten zorgt in het huis.
dat zijn tenminste gesprekken
quote:En wat denk jij dat er gebeurt als Mus zijn (volgens jou) "act" opgeeft? Dat hij breekt en daarna een aardig persoon wordt?
Op zaterdag 12 oktober 2002 12:38 schreef marky het volgende:
Die brak emotioneel en verloor daardoor uiteindelijk BB. Mus houdt het wat langer vol maar vraag me af voor hoelang nog.
Ik geloof er niets van dat Mus een rebel with a cause-spelletje speelt, maar het is grappig dat jij dat wel vermoedt. Ben benieuwd naar verdere bewijzen de komende tijd..
quote:Okay, dus Mustapha mag een grapje maken. Maar als Geesje tijdens het spel zegt dat ze zich irriteert aan Mustapha's witte muts, dan is dat volgens sommigen hier discriminatie, terwijl toch echt duidelijk was dat ze dit ook als grap bedoeldt (vooral gezien de andere opmerkingen die ze ook tegen de anderen maakte). Wat klopt hier niet in dit plaatje?
Op zaterdag 12 oktober 2002 10:46 schreef kavu het volgende:[..]
jij loopt echt te zoeken .. was duidelijk een woordgrapje ma=moeder en griet=vrouw dat jij dat niet ziet is jouw probleem!!
[Dit bericht is gewijzigd door CJ op 12-10-2002 13:08]
quote:Dat van die muts vond ik uitermate vermakelijk....
Op zaterdag 12 oktober 2002 12:58 schreef CJ het volgende:[..]
Okay, dus Mustapha mag een grapje maken. Maar als Geesje tijdens het spel zegt dat ze zich irriteert aan Mustapha's witte muts, dan is dat volgens sommigen hier discriminatie, terwijl toch echt duidelijk was dat ze dit ook als grap bedoeld (vooral gezien de andere opmerkingen die ze ook tegen de anderen maakte). Wat klopt hier niet in dit plaatje?
(al kon je hem idd ook heel fout uitleggen)
Wat boeit dan wel in deze BB?????
Met z'n allen zitten wachten tot er geneukt wordt in het huis??
quote:Ga maar na wat er met iemand gebeurd als hij in het werkelijke leven ook zo zou zijn... Die worden afgemaakt. Hij zou ook in conflict komen met zijn eigen cultuur. Islam predikt namelijk ook verdraagzaamheid. Iets wat Mus niet doet is verdraagzaamheid ten toon spreiden.
Op zaterdag 12 oktober 2002 12:53 schreef Gert het volgende:[..]
En wat denk jij dat er gebeurt als Mus zijn (volgens jou) "act" opgeeft? Dat hij breekt en daarna een aardig persoon wordt?
Ik geloof er niets van dat Mus een rebel with a cause-spelletje speelt, maar het is grappig dat jij dat wel vermoedt. Ben benieuwd naar verdere bewijzen de komende tijd..
Verder is hij erg dubbel in zijn uitlatingen. Hij weerspreekt zichzelf nogal eens. Gisteren was zijn grootste maatje ineens weer Arthur en zijn Stefan en Margriet niet meer in beeld. Hij neem het Margriet kwalijk dat ze niet tegen de groep ingaat maar doet dat zelf eigenlijk ook niet openlijk alleen op de momenten zoals bij de zwakste schakel. Mus pleurt er zo af en toe een klote opmerking tegenaan en op het moment dat hij daar over aangesproken wordt en met een vraag van waarom dan strooit hij met algemeenheden. Jullie zijn allemaal nep en jullie roddelen allemaal. Maar wekelijk tot de kern gaan doet hij niet. Als Margriet hem one to one pakt dan gaat hij er vooral niet echt serieus op in maar komt met wat ironische grapjes en weerkaatst de vragen steeds.
Zijn onnatuurlijke afkeer van vrouwen is ook niet normaal. Zelfs een 100% homo zou nog niet zo met vrouwen omgaan. Ook zijn emotinele uitval in de DBK en de daarop volgende opmerking over zijn rep doen mij vermoeden dat juist Mustapha heel erg bewust is van zijn gedrag voor de camera. Hij weet inmiddels ook dat hij redelijk populair moet zijn want ondanks zijn slapen en zijn vele vervelende opmerkingen heeft hij alle exits nog overleefd.
quote:Het zijn de reacties van fokkers die de andere fokkers bezig houden volgens mij.
Op zaterdag 12 oktober 2002 13:54 schreef bbvolger het volgende:
Als ik dit topic lees dan is er één ding zeker,Mustafa houdt vele mensen bezig.
quote:Hoezo zelfs?
Op zaterdag 12 oktober 2002 13:39 schreef Lionsguy het volgende:
Hartelijk dank voor alle reacties op mijn laatste post.
Ik schijn kennelijk de spijker op zijn kop te slaan, anders kan ik het niet verklaren waarom men mij zo aan valt.
Zelfs door Jappie en dat vind ik helemaal erg.
But anyway....
Aangezien je zelf al aangeeft dat je fantasie voor een wat zinniger verklaring je hier danig in de steek laat zal ik je niet langer lastig vallen met zaken die je waarschijnlijk toch niet zult kunnen bevatten.
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 14:09 schreef scanman01 het volgende:[..]
Het zijn de reacties van fokkers die de andere fokkers bezig houden volgens mij.
Het zijn "fokkers" die reacties ontlokken aan "fokkers" en "niet-fokkers"....
quote:Zo zie ik het ook. Wat zeker is, is dat zijn gedrag stemmen oplevert. Vraag is of dat zo zal blijven en mensen op den duur niet zal irriteren.
Op zaterdag 12 oktober 2002 13:36 schreef marky het volgende:[..]
Ga maar na wat er met iemand gebeurd als hij in het werkelijke leven ook zo zou zijn... Die worden afgemaakt. Hij zou ook in conflict komen met zijn eigen cultuur. Islam predikt namelijk ook verdraagzaamheid. Iets wat Mus niet doet is verdraagzaamheid ten toon spreiden.
Verder is hij erg dubbel in zijn uitlatingen. Hij weerspreekt zichzelf nogal eens. Gisteren was zijn grootste maatje ineens weer Arthur en zijn Stefan en Margriet niet meer in beeld. Hij neem het Margriet kwalijk dat ze niet tegen de groep ingaat maar doet dat zelf eigenlijk ook niet openlijk alleen op de momenten zoals bij de zwakste schakel. Mus pleurt er zo af en toe een klote opmerking tegenaan en op het moment dat hij daar over aangesproken wordt en met een vraag van waarom dan strooit hij met algemeenheden. Jullie zijn allemaal nep en jullie roddelen allemaal. Maar wekelijk tot de kern gaan doet hij niet. Als Margriet hem one to one pakt dan gaat hij er vooral niet echt serieus op in maar komt met wat ironische grapjes en weerkaatst de vragen steeds.
Zijn onnatuurlijke afkeer van vrouwen is ook niet normaal. Zelfs een 100% homo zou nog niet zo met vrouwen omgaan. Ook zijn emotinele uitval in de DBK en de daarop volgende opmerking over zijn rep doen mij vermoeden dat juist Mustapha heel erg bewust is van zijn gedrag voor de camera. Hij weet inmiddels ook dat hij redelijk populair moet zijn want ondanks zijn slapen en zijn vele vervelende opmerkingen heeft hij alle exits nog overleefd.
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 14:13 schreef Jappie het volgende:![]()
quote:Jee, wat is dat nou weer voor een flauwe laatste opmerking.
Op zaterdag 12 oktober 2002 14:09 schreef Jappie het volgende:[..]
Hoezo zelfs?
But anyway....
Aangezien je zelf al aangeeft dat je fantasie voor een wat zinniger verklaring je hier danig in de steek laat zal ik je niet langer lastig vallen met zaken die je waarschijnlijk toch niet zult kunnen bevatten.
Mustapha is gewoon a-sociaal. Z'n gedrag is ook voor mij een enorme storende factor. En ik weet zeker dat dit 100% een enorme act is. Waarom zegt hij op de Big Brother site in z'n koffercheck dat hij er bijna spijt van had dat hij z'n vrienden had verteld dat hij het huis in ging? Omdat ze hem gingen vertellen hoe hij zich moest gedragen. Hij mocht niet huilen, niet roddelen, niet slijmen, niet niks. Hij moest zich blijkbaar als een waardig Marokkaan gedragen. En hoe vaak heeft hij al aangegeven dat hij het moeilijk vindt om rekening te houden met twee culturen?
Volgens mij wil hij van binnen wel mee doen met alles en gezellig doen, maar iets weer houdt hem er van. Hij is zich gewoon te bewust van de camera's en maakt zich te druk om zijn reputatie als hij het huis uit komt. Hij slaapt omdat de camera's hem dan niet kunnen betrappen op een zogenaamde 'misstap'. Nou, het wordt tijd dat Mus eens wakker wordt en zich 'normaal' gedraagt. Niet iedereen heeft het slecht met hem voor. Hij ziet telkens weer dingen. Heeft volgens mij last van paranoia. En die kinderachtige reactie van hem bij de Zwakste Schakel laat wel zien dat hij duidelijk niet door heeft dat dit een spel is.
Waarom kan een Ting of een Dennis wel sociaal en respectvol omgaan met andere mensen? Zij zijn een prima voorbeeld van hoe een allochtone Nederlander ook kan zijn. Als Nederlander met een andere huidskleur zou ik me zelfs bijna schamen voor Mustapha, ware het niet dat er ook twee normale kleurlingen in het huis zitten. Nee, Mustapha is hier niet goed bezig in het huis en het zou beter zijn voor hemzelf als hij er nu uit ging.
[Dit bericht is gewijzigd door CJ op 12-10-2002 15:01]
quote:Mja Lionsguy.. begrijp je dat echt niet? Naast je duidelijke weerstand tegen homo's, heb je ook blijk gegeven van een antipathie tegen Marokkanen. Ms deed je dat slechts om te provoceren, maar het is mi niet gek dat men je daar wel op af blijft rekenen.
Ik schijn kennelijk de spijker op zijn kop te slaan, anders kan ik het niet verklaren waarom men mij zo aan valt.
Zomaar een paar kwootjes ter illustratie:
quote:
Over 10 jaar is ie kaal en heeft hij geen tanden meer in zijn bek.
Zal wel trouwen met een vrouw uit marokko met een burka.
Dat is zo lekker marokkaans macho.
Mustafa met 7 kinderen, dat is zijn toekomst.
quote:
Toch vraag ik me af.
Als je de hele dag in je bed wil meuren, waarom doe je dan mee aan BB.
Ik zie toch liever een aansprekender figuur.
Is zeker gewend dat vrouwen het werk voor hem doen.
quote:Sorry, maar na zulke uitspraken neem ik je ineens een stuk minder serieus.. Tuurlijk mag je een hekel hebben aan Mustapha, maar ik zie je nergens roepen dat Judith een zuinige Hollandse zeikmuts is.. of Ting een typische Aziaat. Tot die tijd hou ik het erop dat door jou Marokkanen sneller worden afgerekend op hun afkomst dan bv Chinezen en hebben je andere argumenten minder waarde.
Voor mij is en blijft hij een Oudkerk Marokkaan.
Voor hem zijn nederlandse vrouwen alleen maar varkens en hoeren.
Dat kan je aan zijn hele houding merken.
Behoudens de homo's en wat naieve troela's is die Moes helemaal niet zo populair.
En even off topic: ben al drie keer van mijn gsm beroofd.
Het waren Oudkerk marokkanen.....toevallig of was het niet zo toevallig?
Nou ja, zal wel in de Koran staan. Besteel varkens, geeft niks!
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 12-10-2002 15:45]
(Waarmee ik niet zeg dat ik zijn uitlatingen over Marokkanen goedkeur)
Mijn punt is dit: Je zaait wat je geoogst hebt. Lionsguy heeft een aantal pittige uitspraken gedaan en daarop wordt hij nog steeds afgerekend.. Eerlijk? Geen idee.. ik ken Lionsguy niet persoonlijk.. Maar ik vind het niet vreemd dat men zijn uitspraken steeds onder een vergrootglas legt.
quote:Ik heb ook niets gemerkt van weerstand tegen homo's hoor.
Op zaterdag 12 oktober 2002 15:18 schreef Qt het volgende:
Nou, ik vind zijn posts niet getuigen van veel sympathie. Dat jij je niet persoonlijk beledigd voelt, wil niet zeggen dat hij anderen niet gekwetst heeft.
quote:Ach Qt, het maakt allemaal niet zo gek veel uit. We kennen Lionsguy inmiddels al weer een jaartje langer en ook vrig jaar was hij niet te beroerd om wat boute uitspraken te doen. De helft van die posts zal ongeveer gemeend zijn en de andere helft just for the fun of it.
Op zaterdag 12 oktober 2002 15:18 schreef Qt het volgende:
Nou, ik vind zijn posts niet getuigen van veel sympathie. Dat jij je niet persoonlijk beledigd voelt, wil niet zeggen dat hij anderen niet gekwetst heeft. En na het editen van een deel van zijn posts, gaf hij zelf toe dat hij wel heel erg bot uit de hoek was gekomen. Anti-homo is ms te sterk uitgedrukt, dat zijn dan ook jouw woorden en niet de mijne. Ik vind niet dat ik makkelijk een labeltje plak, als zijn posts niet op zijn minst controversieel zouden zijn.. vanwaar dan al die heftige reacties op hem?Mijn punt is dit: Je zaait wat je geoogst hebt. Lionsguy heeft een aantal pittige uitspraken gedaan en daarop wordt hij nog steeds afgerekend.. Eerlijk? Geen idee.. ik ken Lionsguy niet persoonlijk.. Maar ik vind het niet vreemd dat men zijn uitspraken steeds onder een vergrootglas legt.
Eik is het wel grappig dat uitgerekend hij zo een afkeer "lijkt" te hebben van Mus, want zoals al eerder aangegeven door iemand hier in dit topic vertoont zijn stijl van posten verdomd veel overeenkomsten met het gedrag van Mus in het huis..
quote:Goed gesproken!
Op zaterdag 12 oktober 2002 01:42 schreef Roache_ het volgende:[..]
Doe ik er ook nog een schepje bovenop:
Wat een ge*** ! Als je het vertaalt naar het huis is hij de enige die in een bepaalde mate humor bezit, kan prikkelen en kan stoken. Alles waar we ooit BB-gewijs op hebben gehoopt in de persoon van Mustapha. Daarom is 'ie leuk, en het feit dat het een Marokkaan is maakt dat juist extra leuk. En schokkend blijkbaar.
Volgens mij zijn de mensen die roepen dat Mus zo leuk is helemaal niet voor zichzelf of voor anderen aan het bewijzen dat ze niet rascistisch zijn maar gewoon blij verrast dat er eindelijk eens iemand in een BB zit die sputtert en reacties uitlokt en die het duwen van een plant door de kamer ontstijgt.
quote:discussieren met Lionsguy si als discussieren met een jehova getuige: je wil mijnen andere mus supporters argumenten niet horen: als wijz eggen dat we dit en dat leuk vinden gooi jij er keihard overheen dat dat niet zo is, als wij dan over jouw opmerkingen zeggen dat iets niet zo is hebben we ineens geen argumentn: nu voila ik zxal ej eens mijn argumenten op een rijtje zetten let op waar stijt: is of heeft, moet je lezen ik denk dat en ik vind dat....ok?
En ik ga nog even door.
Ik heb duidelijke argumenten aangehaald waarom ik kots van die Mustafa, dus ga me nu niet zeggen dat ik geen arguementen heb, die hoor ik juist niet van de Mustafa liefhebbers. Ik heb concreet aangegeven waarom ik hem 3 x niks vind.
En ik heb nog nooit iets negatiefs gezegd voor Ting en die andere gast, omdat ze zich normaal gedragen. Samen met die Judith vind ik het de meest irritante bewoners van het BB huis en dat laat ik hier weten. En als je daar niet tegen kunt, dan moet je het maar niet lezen.
In wat voor land leef ik eigenlijk dat ik niet eens meer maar zeggen dat ik van deze marokkaanse bewoner walg.
En dit motiveer zonder dat ik vooroordelen heb.
Toevallig doe ik niet aan zelfcensuur. Ik zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg. Dus een bewoner die een vrouw voor snol uit maakt kan voor mij 3 hoog het raam uit. Liefst met hoge fluittoon.
1 mus heeft hersens en gebruikt ze voor meer dan semi intelligent slap gelul.
2 mus is precies zoals de gemiddelde boskoper: de favoriete uitdrukking hier is: boeit niet! of fuck jou! krijg je in een gemeenschap waar iedreen hard werkt voor zichzelf en niet houdt van gezeik: ene oor in, andere oor uit.
3 mus is nederlander maar tegelijkertijd wel bewust bezig met zijn afkomst en geloof. en dan nniet lukraak de koran quoten en een beetje de stoere marrokkaan uithangen, maar erover nadenken. dat kan ik respecteren
4 ik zou precies zo geirriteerd en afzijdig zijn in een huis met die mensen
5 al was ik dat niet kun je altijd iemand die níet van groepsgevoel houdt in zijn waarde laten
6 mus is absoluut geen vrouwenhater hij houdt gewoon niet van bepaalde vrouwen....
negativiteiten(zie je wel dat ik niet eenzijdig ben in mijn argumenten)
*ja, hij zopu zich af en toe best wel ees in kunnen houden, maar denk aan dokter stevens snelkookpan effect... hoidt iemand zich in daar binnen?
* ja, hij zou zich meer in kunne n zetten
*ja hij zou minder kunnen slapen etc.
maar dat zijn toch kleinigheden als je t vergelijkt met een aantal dingen die mankeren aan de nadere bewoners?
nou da was t wel weer kusje!
quote:Ik heb jou en nog twee anderen anders vorig jaar niet horen klagen over het gedrag van Andries naar vrouwen toe.Toen was het geweldig wat meneer allemaal deed, alles werd goed gelult!
Op zaterdag 12 oktober 2002 08:08 schreef Lionsguy het volgende:Zijn minachting voor medebewoners, zijn belegigende opmerkingen, zijn zogenaamde slaapsessies (waarbij hem niets ontgaat) zijn omgang met vrouwen.
quote:Wat een slap geouwehoer!
Op zaterdag 12 oktober 2002 12:38 schreef marky het volgende:
Ik begin mijn twijfels over Mustapha te krijgen. Ik geloof hem niet zo erg meer. Hij wordt ook steeds onhandiger en opzichtiger met zijn akties. Hij probeert moedwillig mensen tegen zich in het harnas te jagen. Ik heb het idee dat hij toch iets te veel naar Bart heeft gekeken en dit nog een stapje verder doorvoert. Hij voert een Robin achtig act op maar Robin kwam gaande het programma meer en meer tot inzicht dat hij die lijn niet kon volhouden. Die brak emotioneel en verloor daardoor uiteindelijk BB. Mus houdt het wat langer vol maar vraag me af voor hoelang nog. Het is jammer dat de emotionele dip van hem in de DBK kwam en niet ten overstaan van de bewoners.
Door Bus watcher op vrijdag 11 oktober 2002 22:56
quote:
Mustapha : Jij wordt de nieuwe Ruud (BB1). Die had ook een relatie trouwens. Ik heb het gehoord trouwens, ik heb het niet gezien of zo. Wat was Bart eigenlijk voor persoon ? Zocht ie ruzie ? Arthur : Eigen willetje.
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 18:04 schreef kwakveense het volgende:
1 mus heeft hersens en gebruikt ze voor meer dan semi intelligent slap gelul. Ohw? Dan hebben jij en ik toch een andere definitie van het woord 'hersens'. "Hersens -> Hersenen -> Verstand = begrip, denkvermogen, inzicht". Hij toont niet bepaald begrip voor andere mensen, z'n denkvermogen beperkt zich tot het slapen en het uitkramen van steeds maar weer dezelfde kreten ("boeit niet", "fuck jou") en qua inzicht is hij ook niet echt super bedeeld. Getuige z'n inzicht op het spel het spel van gisteren. Elk mens met een beetje inzicht had gezien dat Margriet het echt als een spel zag en dat Geesje het niet meende. Hij daarentegen is weer op z'n teentjes getrapt en begint meteen te klagen dat iedereen zich tegen hem keert.2 mus is precies zoals de gemiddelde boskoper: de favoriete uitdrukking hier is: boeit niet! of fuck jou! krijg je in een gemeenschap waar iedreen hard werkt voor zichzelf en niet houdt van gezeik: ene oor in, andere oor uit. Nou, of je daar nou zo blij mee moet zijn.
3 mus is nederlander maar tegelijkertijd wel bewust bezig met zijn afkomst en geloof. en dan nniet lukraak de koran quoten en een beetje de stoere marrokkaan uithangen, maar erover nadenken. dat kan ik respecteren Mus kan de koran niet quoten omdat hij vaak niet eens weet wat de betekenis is van bepaalde dingen in de koran. Dat heeft hij zelf uitgelegd. En of hij nou de stoere marokaan of nederlander uit hangt zal me worst wezen, hij hangt gewoon de stoere asociale huisbewoner uit.
4 ik zou precies zo geirriteerd en afzijdig zijn in een huis met die mensen Ik me dus aan dat soort mensen zou irriteren.
5 al was ik dat niet kun je altijd iemand die níet van groepsgevoel houdt in zijn waarde laten Waarom geef je je dan in hemelsnaam op voor BB?
Je weet dat je in een groep terecht komt, jezus, of beter gezegd Allah dan maak je je het wel heel erg moeilijk en verpest je de sfeer voor de rest. Blijf dan weg uit het huis. Daar dwing je meer respect mee af dan er in te blijven zitten.
6 mus is absoluut geen vrouwenhater hij houdt gewoon niet van bepaalde vrouwen.... Of hij is een closetcase, wat me niet zou verbazen. Ik heb reacties van mensen gezien die zelden bb kijken en waarvan de eerste reactie was 'oh is dat de homo in het huis?'.
negativiteiten(zie je wel dat ik niet eenzijdig ben in mijn argumenten)
*ja, hij zopu zich af en toe best wel ees in kunnen houden, maar denk aan dokter stevens snelkookpan effect... hoidt iemand zich in daar binnen? Blijkbaar is hij de enige in het huis die moeite heeft in de snelkookpan. De anderen kunnen zich dus beter inhouden, dus ook wat dat betreft is hij de zwakste schakel. Tot ziens.
* ja, hij zou zich meer in kunne n zetten Eens
*ja hij zou minder kunnen slapen etc.Niet mee eens. Hoe meer hij slaapt, des te minder komt hij in beeld zodat veel mensen zich niet hoeven te ergeren aan hem.maar dat zijn toch kleinigheden als je t vergelijkt met een aantal dingen die mankeren aan de nadere bewoners? Wat voor jou kleinigheden zijn, zijn dus voor veel bewoners, maar ook veel niet-bewoners grote mankementen.
quote:Wees een vent en zeg dat je gewoon een hekel hebt aan Marokkanen i.p.v. er schijnheilig om heen te draaien.
En ik ga nog even door.
Ik heb duidelijke argumenten aangehaald waarom ik kots van die Mustafa, dus ga me nu niet zeggen dat ik geen arguementen heb, die hoor ik juist niet van de Mustafa liefhebbers. Ik heb concreet aangegeven waarom ik hem 3 x niks vind.
En ik heb nog nooit iets negatiefs gezegd voor Ting en die andere gast, omdat ze zich normaal gedragen. Samen met die Judith vind ik het de meest irritante bewoners van het BB huis en dat laat ik hier weten. En als je daar niet tegen kunt, dan moet je het maar niet lezen.
In wat voor land leef ik eigenlijk dat ik niet eens meer maar zeggen dat ik van deze marokkaanse bewoner walg.
En dit motiveer zonder dat ik vooroordelen heb.
Toevallig doe ik niet aan zelfcensuur. Ik zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg. Dus een bewoner die een vrouw voor snol uit maakt kan voor mij 3 hoog het raam uit. Liefst met hoge fluittoon.
Als je hier iets negatiefs zegt over die Mustafa ben je iemand die discrimineert....
Onzin Als je eens goed luistert naar wat hij zegt over Nederlanders piep je wel anders
Dennis een prima voorbeeld van een allochtone nederlander???
Dus je bent pas prima allochtone Nederlander als je bekakt prwaaaat en ook zo "lekker" loopt te knuffelen en aan de dames hun haar loopt te plukken en je eigen afkomst totaal verloochent (want dat is wat Dennis doet).:r
![]()
Hij eet zelfs spruitjes en maakt ze ook nog op bevel schoon,ik ken genoeg Surinamers maar geen een die spruitjes eet,laat staan schoonmaakt.Geef mij dan maar Mus die zich gewoon gedraagt als een jonge dwarse puber die toevallig ook nog Marokkaan is.
Vraag me af of Laurens een type a'la E-life ook opdracht had gegeven om de spruitjes schoon te,maken
quote:Pfieeeeeeuuuwwww KEBAB..!!
Dus een bewoner die een vrouw voor snol uit maakt kan voor mij 3 hoog het raam uit. Liefst met hoge fluittoon.
Het boeit me niet echt, ik ben dus niet anti Mustapha...
quote:pfff t is ookw el moeilijk om iets geod te doen hier he? er wordt gevraagd om argumenten- dan geef im die- worden ze weer afgekraakt: t zijn toch míjn meningen die ik daar als argument gebruiik? net als jullie je eigen meningen als argument gebruiken: ik vind dit en jullie vinden dat- we zullen t nooit eens worden. iik reageerd eop lionsguy die zei dat fans niet argumenteren: dat doe ikw el en dan kan je t er mee eens zijn of niet!
Op zaterdag 12 oktober 2002 18:24 schreef CJ het volgende:[..]
alle dingend ei jijaan voettom mijn argumenten af te zeiken ben ik het niet mee eens- anders zou ik dat argument toch niet gebruiken? ik wil best wel weer op it alles gaan reageren maar heb t meeste al zo'n tien keer gezegd.....
maar goed alsnog: een paar dingetjes: wie zegt dat je groepsmens moet zijn in big brother? t gaat om overleven in n groep door je eigen plaats er binnen of erbuiten te vinden. er zijn altijd mense die in een sociale groep in de peripherie verkeren...bb is ooit begonnen als een psychologisch experiment om te zien hoe mensne zich zouden gedragen in een groep in gevangenschap...voor mus is t duidelijk moeilijk maar ik vidn dat dat geen reden is om iemand af te rekenen, omdat hij het echt niet zelf creeert dat gevoel wat hij heeft in de groep- hin zou er misschien wat handiger mee om kunnen gaan, dat wel
over die hersens/hersenen (is trouwens allebei het juiste meervoud!!!) ik vind wel dat mus inzicht toont en jij vindt van niet: maar ik denk dat ik lang niet zo bevooroordeeld ben als jij...
over dat boskoopse- ik bedoel alleen maar dat ik me in kan denken hoe hij regaeert omdat dat hier gewoon is voor veel mensen...overal in nederland trouwens...hier kunnen we trouwens nog wel van elkaar op aan voor gunsten en hulp, alleen houden we niet van gezeik, dat bedoelde ik te zeggen
op die geloofskwestie ga ik niet eens meer in, want wat weet jij nou van zijn koran kennis? ik weet alleen dat hij zelf uitspraken heeft gedaan over dat hij de koran nog erg moeilijk vindt..en dat is het ook (jaja ik heb wel eens in de koran gelezen, ik bezit er zelfs 1)
pff ok hebben we elkaar nu weer op genoeg woordjes gevangen?
dat vind ik zo jammer aan forum discussies: iedreen roept alleen maar keihard zijn eigen mening en als er gereageerd wordt op een nader is dat alleen op een klein stukje van een gehele argumentatie
:|(
[Dit bericht is gewijzigd door CJ op 12-10-2002 19:41]
quote:Okay, en nu graag je argumenten voor Ting of kun je alleen Dennis af kraken?
Op zaterdag 12 oktober 2002 18:39 schreef Blue_Cat het volgende:Dennis een prima voorbeeld van een allochtone nederlander???
Dus je bent pas prima allochtone Nederlander als je bekakt prwaaaat en ook zo "lekker" loopt te knuffelen en aan de dames hun haar loopt te plukken en je eigen afkomst totaal verloochent (want dat is wat Dennis doet).:r![]()
Hij eet zelfs spruitjes en maakt ze ook nog op bevel schoon,ik ken genoeg Surinamers maar geen een die spruitjes eet,laat staan schoonmaakt.Geef mij dan maar Mus die zich gewoon gedraagt als een jonge dwarse puber die toevallig ook nog Marokkaan is.
Vraag me af of Laurens een type a'la E-life ook opdracht had gegeven om de spruitjes schoon te,maken
Ik heb zelf een donkere huidskleur en als 'allochtoon' vind ik dat hij een veel beter beeld geeft van hoe het ook kan. Mustapha is wat dat betreft gewoon het slechtste schoolvoorbeeld wat je je maar kan verzinnen.
En afkomst verloochenen? Ach joh, ga toch een eind fietsen. Ik ben zelf ook zo vernederlandst als het maar kan, maar dat wil niet zeggen dat ik m'n eigen afkomst verloochen. Jij snapt er dus niets van.
En wat is er mis met aan het haar plukken van dames? Gossie, jee, dat is een ramp zeg. Mag een surinamer geen spruitjes eten? Ik wil best een discussie voeren, maar de argumenten die jij aandraagt zijn het niet eens waard om serieus op in te gaan.
[Dit bericht is gewijzigd door CJ op 12-10-2002 19:42]
quote:Met bovenstaande ben ik het wel eens.
Op zaterdag 12 oktober 2002 19:42 schreef Lionsguy het volgende:
Iedereen heeft vanavond weer kunnen zien wat een asociaal gedrag Moes weer heeft laten zien. Eerst iemand beledigen en de emotie die dat oproept afdoen als roddelen.
Toch heb ik het gevoel dat hij het zich wel aantrekt.
Ik vind dat het zijn eigen schuld is dat hij zo buiten de groep staat, maar toch heb ik dan heel soms ook weer met hem te doen
quote:Klopt. Dat viel me deze uitzending ook zo op. Hij zei dat Judith altijd over hem roddelt en dat hij tenminste de eerlijkheid heeft om de dingen rechtstreeks tegen haar te zeggen... Ja, rechtstreeks my ass!!! Judith kreeg via De Zwakste Schakel te horen wat hij van haar vond, en dat noem ik alles behalve rechtstreeks.
Op zaterdag 12 oktober 2002 19:47 schreef itsme het volgende:[..]
Met bovenstaande ben ik het wel eens.
Ik denk dat dit komt omdat er veel fokkers zijn die Judith niet kunnen luchten of zien.
maar je kunt zeggen wat je wilt, zij uit wel haar woede rechtstreeks zegt het tegen hem en dat deed hij niet.(doet hij vrijwel nooit)
Edit: en weet je wat zo leuk is. Ik ben dus ook een kleurling en heel toevallig ook nog eens rechtenstudent. Ben ik blij dat ik niet op mus lijk.
quote:CJ, je slaat de spijker op zijn kop.
Op zaterdag 12 oktober 2002 19:41 schreef CJ het volgende:[..]
Okay, en nu graag je argumenten voor Ting of kun je alleen Dennis af kraken?
Ik heb zelf een donkere huidskleur en als 'allochtoon' vind ik dat hij een veel beter beeld geeft van hoe het ook kan. Mustapha is wat dat betreft gewoon het slechtste schoolvoorbeeld wat je je maar kan verzinnen.
En afkomst verloochenen? Ach joh, ga toch een eind fietsen. Ik ben zelf ook zo vernederlandst als het maar kan, maar dat wil niet zeggen dat ik m'n eigen afkomst verloochen. Jij snapt er dus niets van.
En wat is er mis met aan het haar plukken van dames? Gossie, jee, dat is een ramp zeg. Mag een surinamer geen spruitjes eten? Ik wil best een discussie voeren, maar de argumenten die jij aandraagt zijn het niet eens waard om serieus op in te gaan.
quote:Het was gewoon een scheldpartij wat nog wel past bij scholieren enzo. Mussie liet even zien dat hij nog erg onvolwassen is wat dat betreft. Ook zijn 'boeit me niet, klaar' opmerkingen zijn erg kwajongens-achtig en dus onvolwassen.
Op zaterdag 12 oktober 2002 19:53 schreef CJ het volgende:
Judith kreeg via De Zwakste Schakel te horen wat hij van haar vond, en dat noem ik alles behalve rechtstreeks.Het was gewoon achterbaks en onrespectvol.
quote:Ha ha ha en dat geloof jij
Op zaterdag 12 oktober 2002 18:22 schreef schatje het volgende:[..]
Wat een slap geouwehoer!
Door Bus watcher op vrijdag 11 oktober 2002 22:56
[..]
quote:Precies... en net als die aftocht uit de zwakste schakel, zwaar overdreven en kinderachtig.
Op zaterdag 12 oktober 2002 19:56 schreef scanman01 het volgende:[..]
Het was gewoon een scheldpartij wat nog wel past bij scholieren enzo. Mussie liet even zijn dat hij nog erg onvolwassen is wat dat betreft. Ook zijn 'boeit me niet, klaar' opmerkingen zijn erg kwajongens-achtig en dus onvolwassen.
Mufasa
quote:Klopt helemaal. Mus is met zijn 21 jaar nog zeer onvolwassen.
Op zaterdag 12 oktober 2002 19:56 schreef scanman01 het volgende:[..]
Het was gewoon een scheldpartij wat nog wel past bij scholieren enzo. Mussie liet even zien dat hij nog erg onvolwassen is wat dat betreft. Ook zijn 'boeit me niet, klaar' opmerkingen zijn erg kwajongens-achtig en dus onvolwassen.
quote:Voor de rest zie: www.big-brother.nl
Alles wat jij hebt bereikt, is met je benen wijd, roept Mustapha terug.Flapdrol
Margriet gaat helemaal door het lint. Ik praat niet meer met je en je krijgt geen hap eten meer hier. De enige plek waar jij je nog kunt terugtrekken is in bed onder de dekens. Je hebt mij tot het uiterste gedreven, je doelstelling is bereikt!, roept ze hem toe. Mustapha is dat geschreeuw van Margriet goed zat en besluit het gesprek: We zullen zien wat het uiterste is, flapdrol. Ik spuug op die lelijke kop van je.
I rest my case.
quote:Doe es ff normaal...
Op zaterdag 12 oktober 2002 20:02 schreef danosa het volgende:[..]
Klopt helemaal. Mus is met zijn 21 jaar nog zeer onvolwassen.
Maar niet minder volwassen als menig andere bewoner in het huis. Mus blijft mijn favoriet, ook al doet hij wel eens uitspraken of acties die ik niet slim vind. Hij steekt ver boven de andere bewoners uit(met Magriet)
Mus reageert bot en onhandig, hij roddelt wat aan, hij is heel snel op zn tenen getrapt waarna hij al snel gaat schelden. En altijd als hij uitgeluld is krijg je de dooddoener " Boeit me niet, dat ben ik " Om dan van de hand te doen dat er ook wel eens iets aan hem zou kunnen liggen.
Tis een verwend ventje in kruising met een straatschoffie eerste klas.
De tekst " rechtenstudent " is een belediging voor alle studenten.
quote:Precies. Ik word soms niet goed van de anti judith sfeer hier en de adoratie van Mustapha.
Op zaterdag 12 oktober 2002 19:53 schreef CJ het volgende:[..]
Klopt. Dat viel me deze uitzending ook zo op. Hij zei dat Judith altijd over hem roddelt en dat hij tenminste de eerlijkheid heeft om de dingen rechtstreeks tegen haar te zeggen... Ja, rechtstreeks my ass!!! Judith kreeg via De Zwakste Schakel te horen wat hij van haar vond, en dat noem ik alles behalve rechtstreeks.
Het was gewoon achterbaks en onrespectvol.
Edit: en weet je wat zo leuk is. Ik ben dus ook een kleurling en heel toevallig ook nog eens rechtenstudent. Ben ik blij dat ik niet op mus lijk.
* itsme moet toegeven dat zij bij Dezeuree ook de positieve dingen niet kon vinden
, maar heb mijn leven gebeterd.
quote:What the fuck. heeft hij dat gezegd
Op zaterdag 12 oktober 2002 20:06 schreef CJ het volgende:[..]
Voor de rest zie: www.big-brother.nl
I rest my case.
![]()
quote:Hier het hele verhaal dan maar:
Op zaterdag 12 oktober 2002 20:09 schreef itsme het volgende:[..]
What the fuck. heeft hij dat gezegd
ik ga even checken in de verslagen en bij bb site of dit echt zo is.
weet iemand meer?
quote:Hij lijkt wel een lama. Hij spuugt op Magriet...
'Ik kan je kop door de tralies trappen!'
Margriet is bezig met het eten. De situatie met Stefan en Geesje zit haar erg dwars. Bij het minste geringste ontploft ze...
Jolanda Dane 12-10-2002 19:48
Margriet laat per ongeluk eten op de grond vallen. Mustapha grapt tegen de Amsterdamse: Schoft. Dit schiet bij Margriet helemaal in het verkeerde keelgat. Oprotten, voeg eens wat nuttigs toe aan je verblijf hier!, schreeuwt ze naar Mustapha, die er ijzig kalm onder blijft. Gooi het er maar uit, zegt Mustapha rustig.Schoft
De rustige houding van Mustapha wakkert het laaiende vuur in Margriet nog hoger op. Je hangt me zo de strot uit met die klote-opmerkingen! De rechtenstudent lijkt niet warm of koud te worden van de schreeuwende Margriet. Goedzo Margriet, gooi het eruit, is zijn enige commentaar. Margriet tiert verder: Jij doet de hele dag geen flikker en ik sta jouw eten te koken. Als ik dan een boontje laat vallen, zeg jij schoft tegen mij! Wie denk jij dat je bent? Hoe durf je me zo te beledigen?Goedzo, is het antwoord van de rechtenstudent. Doe ons een lol en ga weg. Vetrek vrijwillig. Ik kan die kop van jou niet meer zien. Ik ben echt in staat die kop van jou door de tralies te trappen, schreeuwt Margriet inmiddels zo hard dat de buren in de Bungalow mee kunnen genieten. Goed, doe maar, zegt Mustapha kalm.
Kop houden
Margriet is niet meer te houden. Al haar frustraties komen eruit. Het enige wat jij doet, is mensen afzeiken. Je maakt dingen bij mensen los die heel naar zijn voor anderen, doelt ze nu op haar eigen woedeaanval. Mustapha begint het geschreeuw zat te worden. Kun je alsjeblieft je kop houden?, vraagt hij Margriet op zon aardige toon, dat de Amsterdamse nog harder ontploft.
Wat ben jij een teringjoch! Verdwijn uit mijn ogen, voordat ik je vermoord!, roept ze hem dreigend toe. Mustapha begint duidelijk zijn geduld te verliezen. Doe niet zo schijnheilig. Jij bent de opperbitch in het Huis. Stem me dan weg, verheft ook hij nu zijn stem. Ik heb al twee keer op je gestemd tijdens de Zwakste Schakel en dat heb ik met alle liefde gedaan. Probeer dan in ieder geval nog iets te bereiken in dit huis, bitst Margriet Mustapha toe. Alles wat jij hebt bereikt, is met je benen wijd, roept Mustapha terug.Flapdrol
Margriet gaat helemaal door het lint. Ik praat niet meer met je en je krijgt geen hap eten meer hier. De enige plek waar jij je nog kunt terugtrekken is in bed onder de dekens. Je hebt mij tot het uiterste gedreven, je doelstelling is bereikt!, roept ze hem toe. Mustapha is dat geschreeuw van Margriet goed zat en besluit het gesprek: We zullen zien wat het uiterste is, flapdrol. Ik spuug op die lelijke kop van je.Margriet stampvoet naar binnen. Ze spuwt haar gal bij de Bungalowbewoners die de twee in de Tuin heeft horen schreeuwen. Het eten is al snel klaar en de Bunkerbewoners zitten aan tafel. Margriet is alweer een beetje afgekoeld en roept Mustapha naar binnen om te eten. Zouden het dan toch haar frustraties tegenover Geesje en Stefan zijn geweest? De twee reppen aan tafel geen woord tegen elkaar. De spanningen in het Big Brother Huis nemen toe
[Dit bericht is gewijzigd door CJ op 12-10-2002 20:11]
quote:Hehe, kan gebeuren.
Op zaterdag 12 oktober 2002 20:10 schreef itsme het volgende:
edit dubbel post
Maar ik ben benieuwd hoe mensen dit nu weer gaan goed praten.
Dit zal wel lachen worden als dit wordt uitgezonden. De populairste vrouw wordt uitgescholden door een van de populaire mannen. Wat voor impact zal dit hebben bij de volgende exit bij de mannen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |