Man ze was gewoon op...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat gaat er dan toch door haar kop? Niet eens een poging gedaan om binnendoor te gaan of wat dan ook
Vierde plek is nooit mooi... Nooit..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:21 schreef HPLC het volgende:
Al die internethelden die nu teleurgesteld zijn
Mooie vierde plek
Nee.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:21 schreef Felagund het volgende:
Kun je ook een advanced krijgen voor het podium?
Alleen DQ>quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:21 schreef Felagund het volgende:
Morgen heeft ze de grootste kans op een medaillequote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:20 schreef Pedroso het volgende:
Voor morgen kan ze beter afzeggen, lijkt me niet de ideale voorbereiding vandaag.
Volgens mij viel er een gat die ze dicht moest rijden, terwijl ze bijna stil stond.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:19 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Jaja van 8 rondjes schaatsen?
Ze zeggen net van niet. Je kunt alleen DQ wordenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:21 schreef Felagund het volgende:
Je hoopt toch gewoon dat er nog een valtquote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:21 schreef HPLC het volgende:
Mooie vierde plek
Slap excuusquote:
Jij bent zeker ook zo iemand die zegt dat je brons en zilver 'wint'quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:21 schreef HPLC het volgende:
Mooie vierde plek
Volgens mij ging er vooral zuur door haar benen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat gaat er dan toch door haar kop? Niet eens een poging gedaan om binnendoor te gaan of wat dan ook
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:22 schreef Pedroso het volgende:
Hoor net de eerste 3 gediskwalificeerd zijn, GOUD !
Valse tussenstand.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:22 schreef Pedroso het volgende:
Hoor net de eerste 3 gediskwalificeerd zijn, GOUD !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |