ok en nu?quote:Op zondag 16 februari 2014 17:24 schreef Flounder het volgende:
Hij woont in een seniorenflat aan de Apollolaan, Vlakbij 2 zwembaden en een kinder- en schoolrijke buurt. Ik ben blij dat ik helemaal aan de andere kant van Leiden woon. Wel weer een soort van grappig dat hij letterlijk om de hoek woont bij mijn ex. Ben ik ff blij dat ik geen kinderen met dr heb.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waarom precies, ik weet ook niet waar jij woontquote:Op zondag 16 februari 2014 18:06 schreef Flounder het volgende:
[..]
Dat mensen die in Leiden of Voorschoten wonen het weten.
Tja, het is nu eenmaal een buurt met veel sociale woningbouw. Dus veel SP/ PvdA volk daar op de been.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Altijd dezelfde types die bij dat soort gelegenheden komen opdagen.
Zodat mensen die hier posten/ lezen, kinderen hebben en daarin de buurt wonen weten dat ze op hun hoede moeten zijn natuurlijk.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:09 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
waarom precies, ik weet ook niet waar jij woont
Aha, vandaar dat verbodsbord als PvdA-logo.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:09 schreef Flounder het volgende:
Dus veel SP/ PvdA volk daar op de been.
Oh my.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:13 schreef Flounder het volgende:
Zodat mensen die hier posten/ lezen, kinderen hebben en daarin de buurt wonen weten dat ze op hun hoede moeten zijn natuurlijk.
Zelfs voormalig PvdA'ers zijn soms het licht.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aha, vandaar dat verbodsbord als PvdA-logo.
Sjekkie draaien en heel hard gillen.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh my.
Jij stond ertussen hè, vanmiddag.
Nee lieverd, ik woon er niet in de buurten doe niet aan verboden demo's.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh my.
Jij stond ertussen hè, vanmiddag.
Lieverd? Je bent in de war met je moeder/zus.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:17 schreef Flounder het volgende:
Nee lieverd, ik woon er niet in de buurten doe aan aan verboden demo's.
Blijf met je potuh van me kinderuh!quote:
volgnes mij hebben we al genoeg tokkies met fakkels op de been, waarom moeten we niet weten waar jij woont?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:13 schreef Flounder het volgende:
[..]
Zodat mensen die hier posten/ lezen, kinderen hebben en daarin de buurt wonen weten dat ze op hun hoede moeten zijn natuurlijk.
Ik heb geen kinderen. Maar ik hoop oprecht niet dat jou (toekomstige) kind(eren) ooit ten proii vallen aan een Benno L. figuur.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Blijf met je potuh van me kinderuh!
Wie is Brenno?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:27 schreef Flounder het volgende:
Ik heb geen kinderen. Maar ik hoop oprecht niet dat jou (toekomstige) kind(eren) ooit ten proii vallen aan een Brenno L. figuur.
Ik ben nou niet bepaald een gevaar voor de samenleving, in tegenstelling tot Benno Larue.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:27 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
volgnes mij hebben we al genoeg tokkies met fakkels op de been, waarom moeten we niet weten waar jij woont?
Jij bent een heer in het verkeer en verleent hem netjes voorrang?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:34 schreef Confetti het volgende:
Als ik hem op een kruispunt met mijn auto zou tegenkomen zou ik het wel weten.
Misbruik in de hand werken, that's the spirit!quote:Op zondag 16 februari 2014 18:34 schreef Confetti het volgende:
De maatschappij heeft de plicht om hem het leven zuur te maken.
Er zijn anders legio slachtoffers van eigenrichting die daar anders over denken.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:33 schreef Flounder het volgende:
[..]
Ik ben nou niet bepaald een gevaar voor de samenleving, in tegenstelling tot Benno Larue.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |