Bij deze. De vraag staat nog steeds open.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan moet je het niet in het belachelijke trekken als je normaal antwoord wilt.
quote:Op zondag 16 februari 2014 17:11 schreef justanick het volgende:
[..]
Ik mag voor de samenleving hopen dat deze verzameling tokkies met het IQ van een stijkijzer geen stemrecht meer hebben.
[..]
...dus?
Wat zou erger zijn voor onze huidige samenleving:quote:Op zondag 16 februari 2014 17:18 schreef YazooW het volgende:
[..]
Wat een misselijke opmerking zeg... Mensen geen stemrecht gunnen omdat zij gebruik maken van hun recht op protest. Wordt steeds gekker hier.
Het probleem is dat de 'oh de kinderen' schreeuwers die nuancering niet willen of kunnen aanbrengen.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:41 schreef Quiche_lorraine het volgende:
Wat een hysterie. Als je niet beter wist zou je kunnen gaan denken dat Benno L. de Hollandse Dutroux is.
Ik heb alleen een demonstratie gezien, geen volksgericht. Mensen mogen hun onvrede t.a.v. de lage straffen die pedoseksuelen krijgen opgelegd uiten.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:44 schreef quo_ het volgende:
[..]
[..]
Wat zou erger zijn voor onze huidige samenleving:
Een veroordeelde pedofiel die na het uitzitten van zijn straf onder streng toezicht opgeborgen wordt in een bejaardenflat,
of
een op middeleeuwse leest geschoeid volksgericht c.q verbale lynchpartij ?
Als de straat gaat regeren wordt het pas echt onaangenaam en gevaarlijk.
Protesteren tegen de lage straf bij het adres van de veroordeelde? Makes a lot of sense...quote:Op zondag 16 februari 2014 21:52 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik heb alleen een demonstratie gezien, geen volksgericht. Mensen mogen hun onvrede t.a.v. de lage straffen die pedoseksuelen krijgen opgelegd uiten.
Daar zal het o.a. over gaan bij het protest ja. En tegen het feit dat hij daar woont, mensen willen een dergelijk persoon niet naast hen hebben wonen. Geef ze eens ongelijk.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:55 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Protesteren tegen de lage straf bij het adres van de veroordeelde? Makes a lot of sense...
Daarom moeten ze dergelijke informatie niet vrijspelen. De enigen die daar belang bij hebben zijn de tokkies die zich vervelen.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:56 schreef Richestorags het volgende:
En tegen het feit dat hij daar woont, mensen willen een dergelijk persoon niet naast hen hebben wonen. Geef ze eens ongelijk.
Wie zegt dat het allemaal Tokkies zijn die ertegen protesteren? Gooi je nu niet al die mensen op één hoop? Straks worden de Tokkies nog de zondebokken van de maatschappijquote:Op zondag 16 februari 2014 21:57 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Daarom moeten ze dergelijke informatie niet vrijspelen. De enigen die daar belang bij hebben zijn de tokkies die zich vervelen.
quote:Op zondag 16 februari 2014 21:58 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wie zegt dat het allemaal Tokkies zijn die ertegen protesteren?
Klopt, het verstand gaat uit zodra er kinderen bij betrokken zijn. Of is het meer een (makkelijke) manier om aan te tonen dat je deugt? Het is wat dat betreft vergelijkbaar met ostentatief 'juist' gedrag binnen bepaalde geloofsgemeenschappen.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:46 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het probleem is dat de 'oh de kinderen' schreeuwers die nuancering niet willen of kunnen aanbrengen.
Slechte timing van deze demonstranten, een beetje laat bedoel ik. Om over plaats en geadresseerde van het protest maar te zwijgen.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:52 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik heb alleen een demonstratie gezien, geen volksgericht. Mensen mogen hun onvrede t.a.v. de lage straffen die pedoseksuelen krijgen opgelegd uiten.
Is het gek dat mensen iets emotioneler zijn als het over kinderen gaat dan als het over iemand gaat die een Mars heeft gejat? Echt dat uit de hoogte gepraat hier de hele tijd over "Tokkies dit en dat".quote:Op zondag 16 februari 2014 21:59 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Klopt, het verstand gaat uit zodra er kinderen bij betrokken zijn. Of is het meer een (makkelijke) manier om aan te tonen dat je deugt? Het is wat dat betreft vergelijkbaar met ostentatief 'juist' gedrag binnen bepaalde geloofsgemeenschappen.
Ik ben ook niet zo van uit-de-hoogte doen. Maar dit zijn toch echt tokkies.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:05 schreef KreKkeR het volgende:
FOK!-reportage:
FOK!tv: 'Weg met die pedofiel'
Zo komen ze op mij ook over. En nee, niet omdat ze 'iets emotioneler reageren gezien het om de kinderen gaat'.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo van uit-de-hoogte doen. Maar dit zijn toch echt tokkies.
Net gezien. Dit zijn inderdaad wel erg simpele lui. Maar sommige users hier hebben er wel erg een handje van om direct alles als onderbuik en Tokkie te classificeren, erg hautain gedrag als je het mij vraagt. Alsof een ieder in dit topic tot de intellectuele elite der Nederlanden behoortquote:Op zondag 16 februari 2014 22:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo van uit-de-hoogte doen. Maar dit zijn toch echt tokkies.
De mensen die het hardst hun best doen om de snob uit te hangen, hebben meestal het kleinste pikkiequote:Op zondag 16 februari 2014 22:08 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Net gezien. Dit zijn inderdaad wel erg simpele lui. Maar sommige users hier hebben er wel erg een handje van om direct alles als onderbuik en Tokkie te classificeren, erg hautain gedrag als je het mij vraagt. Alsof een ieder in dit topic tot de intellectuele elite der Nederlanden behoort
Liet hij die kinderen ook met rust dan?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:07 schreef Quarant het volgende:
Bah, laat zo'n man met rust, respecteer z'n privacy. Ik schaam me voor die volksmennerij.
Dat lijkt me nogal logisch; iedereen op Fok! behoort daar immers toequote:Op zondag 16 februari 2014 22:08 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Alsof een ieder in dit topic tot de intellectuele elite der Nederlanden behoort
Nou, nee.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:10 schreef quo_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me nogal logisch; iedereen op Fok! behoort daar immers toe
Dit is niet 'iets emotioneler', dit is hysterisch gedoe. Benno L. is een smeerlap, maar geen Dutroux. Mensen die toch een Dutroux van hem maken, daar kan ik weinig mee.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:03 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Is het gek dat mensen iets emotioneler zijn als het over kinderen gaat dan als het over iemand gaat die een Mars heeft gejat? Echt dat uit de hoogte gepraat hier de hele tijd over "Tokkies dit en dat".
Ze hebben 'm notabene in een seniorenflat gezet.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:09 schreef IMVHI het volgende:
Iemand hier met kinderen die deze protesten afkeurt die het geen probleem zou vinden als deze man naast hun zou wonen?
Met scholen op steenworp afstandquote:Op zondag 16 februari 2014 22:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze hebben 'm notabene in een seniorenflat gezet.
Alsof een pedo kinderen even de bosjes in trekt als ze voorbij fietsen.quote:
Overal in NL zijn scholen op steenworp afstand, mafkeesje.quote:
Dat klopt. Ik heb het ook over de reactie van mensen in het algemeen gehad, en niet van de lui uit dit filmpje.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:11 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Dit is niet 'iets emotioneler', dit is hysterisch gedoe. Benno L. is een smeerlap, maar geen Dutroux. Mensen die toch een Dutroux van hem maken, daar kan ik weinig mee.
Snobistische meuk.quote:
Mafkeesje? Iets zegt me dat je dat soort taal alleen durft te doen veilig vanachter je toetsenbordje.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Overal in NL zijn scholen op steenworp afstand, mafkeesje.
Ik zou er nog een verkleinwoordje bij hebben gedaan. Taaltje ofzo.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:16 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Mafkeesje? Iets zegt me dat je dat soort taal alleen durft te doen veilig vanachter je toetsenbordje.
Uiteraard. Anders zou je me in elkaar stampen, bij gebrek aan argumenten.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:16 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Mafkeesje? Iets zegt me dat je dat soort taal alleen durft te doen veilig vanachter je toetsenbordje.
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:17 schreef arjan1112 het volgende:
er stonden ook een paar negers en Marokkanen bij hoor mapima
Ik sla geen nerdjes met een iets te grote bek. Kom op man, dat zou toch zielig zijn?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Uiteraard. Anders zou je me in elkaar stampen, bij gebrek aan argumenten.
Mafkees is ook niet echt een argument natuurlijkquote:Op zondag 16 februari 2014 22:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Uiteraard. Anders zou je me in elkaar stampen, bij gebrek aan argumenten.
+note, crewbashquote:Op zondag 16 februari 2014 22:19 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Ik sla geen nerdjes met een iets te grote bek. Kom op man, dat zou toch zielig zijn?
Dat van die scholen overal wel.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:19 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Mafkees is ook niet echt een argument natuurlijk
Rot toch op met je note's, knuppel. Alsof ik daar wakker van ligquote:Op zondag 16 februari 2014 22:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
+note, crewbash![]()
(en nu weer ontopic?)
Nee, maar dat de reacties t.a.v. die zaken hypocriet zijn (de straffen ook) was allang bekend!quote:Op zondag 16 februari 2014 22:19 schreef BabeWatcher het volgende:
Zullen de mensen ook zo reageren als er een vieze juf uit een bericht van Djeez in hun stad komt wonen?
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:19 schreef BabeWatcher het volgende:
Zullen de mensen ook zo reageren als er een vieze juf uit een bericht van Djeez in hun stad komt wonen?
neequote:Op zondag 16 februari 2014 22:19 schreef BabeWatcher het volgende:
Ook wat normalere mensen reageren vaak tamelijk hysterisch op dit soort zaken. Op moordenaars wordt een stuk rustiger gereageerd dan op dit soort zedendelinquenten.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:13 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik heb het ook over de reactie van mensen in het algemeen gehad, en niet van de lui uit dit filmpje.
Dat heeft te maken met het feit dat kinderen zeer kwetsbare wezens zijn die zich onmogelijk kunnen verdedigen, zowel verbaal als fysiek. Ook weten zij niet hoe ze moeten handelen. Volwassenen hebben altijd nog een "kans", zeker in de perceptie van mensen. Overigens zijn er op buitensporige mishandelingen ook veel reacties gekomen, en terecht!quote:Op zondag 16 februari 2014 22:22 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Ook wat normalere mensen reageren vaak tamelijk hysterisch op dit soort zaken. Op moordenaars wordt een stuk rustiger gereageerd dan op dit soort zedendelinquenten.
Maar dat is toch raar denken? Als je wordt vermoord maar je bent fysiek in uitmuntende conditie is het eerlijker ofzo?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:24 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met het feit dat kinderen zeer kwetsbare wezens zijn die zich onmogelijk kunnen verdedigen, zowel verbaal als fysiek. Ook weten zij niet hoe ze moeten handelen. Volwassenen hebben altijd nog een "kans", zeker in de perceptie van mensen. Overigens zijn er op buitensporige mishandelingen ook veel reacties gekomen, en terecht!
Nee, eerlijk is het zeker niet. Maar dat denken komt overal terug. Ook met neergeknuppelde zeehondjes en dergelijke. Mensen kiezen nou éénmaal voor de zwakkere partij. En zo'n pedoseksueel moet dat weten en de consequenties zijn dan voor hen, het is niet alsof ze niet weten wat voor onrust dit veroorzaakt. Zou jij een snoepje jatten als je weet dat je hand eraf wordt gehakt daarna (los van het feit of dit een terechte straf is).quote:Op zondag 16 februari 2014 22:31 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Maar dat is toch raar denken? Als je wordt vermoord maar je bent fysiek in uitmuntende conditie is het eerlijker ofzo?
Ok. Cool.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:35 schreef Ronaldsen het volgende:
Zo op hart van Nederland, schreeuwende tokkies
Volgens mij zijn de meeste slachtoffers van moordenaars ook de zwakkere partij.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:34 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nee, eerlijk is het zeker niet. Maar dat denken komt overal terug. Ook met neergeknuppelde zeehondjes en dergelijke. Mensen kiezen nou éénmaal voor de zwakkere partij.
Het gaat mij erom dat de onrust niet in verhouding staat tot de ernst van het misdrijf. Zou het Dutroux zijn geweest die in deze flat kwam wonen, ja dan was de onrust terecht geweest. Nu niet.quote:En zo'n pedoseksueel moet dat weten en de consequenties zijn dan voor hen, het is niet alsof ze niet weten wat voor onrust dit veroorzaakt.
Het probleem met zedendelinquenten is nu net dat ze een dergelijke afweging meestal niet maken. Draconische straffen uitdelen heeft dus niet zoveel zin wat betreft het voorkomen van een dergelijk misdrijf (behalve in de zin dat als je ze levenslang wegbergt er nul recidive kans is).quote:Zou jij een snoepje jatten als je weet dat je hand eraf wordt gehakt daarna (los van het feit of dit een terechte straf is).
Dat is zo, maar kinderen worden nou éénmaal als nog zwakker gezien.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:41 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de meeste slachtoffers van moordenaars ook de zwakkere partij.
Aan de andere kant, er is wat geroepen en wat geschreeuwd. Er zijn geen ruiten gesneuveld en dergelijke.quote:Het gaat mij erom dat de onrust niet in verhouding staat tot de ernst van het misdrijf. Zou het Dutroux zijn geweest die in deze flat kwam wonen, ja dan was de onrust terecht geweest. Nu niet.
Daar ben ik ook zeker niet op tegen. Zeker een Robert M mag wat mij betreft levenslang krijgen (wat ook mogelijk is als zijn TBS blijvend verlengd wordt).quote:Het probleem met zedendelinquenten is nu net dat ze een dergelijke afweging meestal niet maken. Draconische straffen uitdelen heeft dus niet zoveel zin wat betreft het voorkomen van een dergelijk misdrijf (behalve in de zin dat als je ze levenslang wegbergt er nul recidive kans is).
En als Robbert M ooit uit de TBS komt zal dat waarschijnlijk nooit naar buiten komen. Er zijn heel wat mensen die hem wel even willen spreken onder 4 ogen.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:45 schreef Richestorags het volgende:
Daar ben ik ook zeker niet op tegen. Zeker een Robert M mag wat mij betreft levenslang krijgen (wat ook mogelijk is als zijn TBS blijvend verlengd wordt).
pics? ik heb ze niet gezienquote:Op zondag 16 februari 2014 22:17 schreef arjan1112 het volgende:
er stonden ook een paar negers en Marokkanen bij hoor mapima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |