SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Is er iets met Wefut?
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
En wat is dat?quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ik zit er toch over te maveren het elftal met TOTY Alves, Neymar en Reus te verkopen. 86 Benatia lijkt me gewoon te chill om mee te spelen![]()
![]()
De SIF 84 versie bestaat niet meer, die is nu 86 geworden (en is 130k ofzo)quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:08 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De 85 versie is nu goedkoper dan de SIF 84 versie
edit: komt waarschijnlijk omdat de SIF nu de NIF is.![]()
Vergeef me voor mijn luiheid. Maar korte samenvatting, kaarten zijn veranderd na updates o.i.d.? in tegenstelling tot vorige jaren?🍆![]()
Ohja, de nieuwe waarde van de SIF is een soort van TIF, maar de nieuwe standaard van de ex-SIF is dus de NIF. Zoiets?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De SIF 84 versie bestaat niet meer, die is nu 86 geworden (en is 130k ofzo)
Denk dat buitenstaanders hier helemaal niks van snappen als ze dit lezen![]()
![]()
Dit dus. Snap er niks van.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ohja, de nieuwe waarde van de SIF is een soort van TIF, maar de nieuwe standaard van de ex-SIF is dus de NIF. Zoiets?
Denk dat buitenstaanders hier helemaal niks van snappen als ze dit lezen🍆![]()
Volgens mij kan die site de veranderingen gewoon niet aanquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ohja, de nieuwe waarde van de SIF is een soort van TIF, maar de nieuwe standaard van de ex-SIF is dus de NIF. Zoiets?
Denk dat buitenstaanders hier helemaal niks van snappen als ze dit lezende nieuwe NIF van 84 is een stuk goedkoper dan dat (heeft ook slechtere stats dan de oude 84-rated SIF had)
![]()
De 84 kaart van Benatia is een 86 kaart geworden, dus automatisch geupgraded door EA. De zwarte 84 kaart bestaat dus niet meer. De 83 kaart is geupgraded naar een 85 kaart, dus de 83 bestaat niet meer. De NIF is geupgraded van 82 naar 84.quote:
geloof ik.![]()
Alle spelers die een UP hebben gekregen en ook al een IF hadden, daarvan zijn alle bestaande IF kaarten ook verbeterd.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:34 schreef Johnbon het volgende:
Vergeef me voor mijn luiheid. Maar korte samenvatting, kaarten zijn veranderd na updates o.i.d.? in tegenstelling tot vorige jaren?
Ik heb nu dus bv. plots een betere SIF Benatia en IF Melo in mijn club staan.![]()
Er zijn UP's toegevoegd.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:34 schreef Johnbon het volgende:
Vergeef me voor mijn luiheid. Maar korte samenvatting, kaarten zijn veranderd na updates o.i.d.? in tegenstelling tot vorige jaren?
Als je een NIF speler hebt die een UP heeft gekregen houd je gewoon dezelfde kaart, de UP zit alleen in packs.
Als je een IF speler hebt die een UP heeft gekregen krijgt die kaart automatisch een UP, omdat deze spelers niet meer in packs zitten en omdat ze niet waardeloos worden (want de NIF UP is anders bijna even goed als de IF)
Gr gr![]()
Oke vaag. Niks voor EA zo vernieuwend. Bedankt voor je uitleg.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De 84 kaart van Benatia is een 86 kaart geworden, dus automatisch geupgraded door EA. De zwarte 84 kaart bestaat dus niet meer. De 83 kaart is geupgraded naar een 85 kaart, dus de 83 bestaat niet meer. De NIF is geupgraded van 82 naar 84.
geloof ik.🍆![]()
Boateng heeft op zn kaart +3 defending en toch is zijn kaart naar 83 gegaan![]()
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ik dacht gisteren... Kut, mijn SIF Benatia is niets meer waard, 50k weg...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:38 schreef Freire het volgende:
[..]
Er zijn UP's toegevoegd.
Als je een NIF speler hebt die een UP heeft gekregen houd je gewoon dezelfde kaart, de UP zit alleen in packs.
Als je een IF speler hebt die een UP heeft gekregen krijgt die kaart automatisch een UP, omdat deze spelers niet meer in packs zitten en omdat ze niet waardeloos worden (want de NIF UP is anders bijna even goed als de IF)
Gr gr
86 Benatia![]()
![]()
Tuurlijk niet. Die krijgt hij om gehangen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:48 schreef Tobi-wan het volgende:
Die gast krijgt gewoon goud in zijn schoot geworpen![]()
Nu mijn SIF Benatia een upgrade heeft gehad wil ik hem toch in mijn 1e team gaan bouwen... Wordt alleen wel lastig...
Is dit zo af te maken?
Strootman heeft ook een upgrade... Maar volgens mij krijg ik de RB en rechter CM nooit op 10 chem...![]()
Strootbaas - Verhaeghquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:53 schreef Tobi-wan het volgende:
Nu mijn SIF Benatia een upgrade heeft gehad wil ik hem toch in mijn 1e team gaan bouwen... Wordt alleen wel lastig...
Is dit zo af te maken?
[ afbeelding ]
Strootman heeft ook een upgrade... Maar volgens mij krijg ik de RB en rechter CM nooit op 10 chem...![]()
Ik zit ook al te kuttenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:53 schreef Tobi-wan het volgende:
Is dit zo af te maken?
[ afbeelding ]
![]()
Hmmmm. Verhaegh is alleen wel echt te slechtquote:. Ben niet zo van de silvers...
Nice! Sneijder wil ik er ook wel in hebben! Alleen dat ga ik volgens mij nooit voor elkaar krijgen..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zit ook al te kutten
[ afbeelding ]![]()
Anders kan het niet, jij maakt je zorgen om de RB en CM, maar het probleem is Robben.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hmmmm. Verhaegh is alleen wel echt te slecht. Ben niet zo van de silvers...
Je kunt wel de 433-3 variant proberen, dan heb je geen link tussen RW en RB.![]()
Ja dat is ook zo, maar Robben moet wel max chem... Probleem bij de andere 433 formaties is dat de centrale CM dan zoveel links heeft.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Anders kan het niet, jij maakt je zorgen om de RB en CM, maar het probleem is Robben.
Je kunt wel de 433-3 variant proberen, dan heb je geen link tussen RW en RB.
Jammer dat Neymar zo duur is...![]()
![]()
kon het met moeite bijhoudenquote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:18 schreef Lindgren. het volgende:
Nog een paar uurtjes.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Straks naar de kapper, dan boodschappen doen, goede pasta maken waar ik lang mee verder kan, en dan heel lang reizen.
En daarna knallen![]()
![]()
Met IF Chielini, IF Benatia en IF Bonucci zou een 5@tb systeem nog het beste alternatief zijn, omdat 3-5-2 niet heel lekker speelt deze fifa
[ Bericht 24% gewijzigd door Toefjes op 15-02-2014 13:43:52 ]![]()
Haal het wegquote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:38 schreef Toefjes het volgende:
Met IF Chielini, IF Benatia en IF Bonucci zou een 5@tb systeem nog het beste alternatief zijn, omdat 3-5-2 niet heel lekker speelt deze fifa
[ afbeelding ]![]()
Biabanyquote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:38 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]5atb
![]()
![]()
Hoi ben weer begonnen. Mijn team is
Assaidi uplukaku macgeady
Gerrard eriksen lampard
Baines vertonghen vermaelen zabaleta
Hart
2 vragen.
Wie wil er een poootje
Wie weet nog een leuke 2e team voor 40.0000Young bloods everywhere....![]()
Ik heb weer inspiratie om dit spel te spelenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:38 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]. Bedankt.
![]()
Kom potje dan.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:07 schreef wonton het volgende:
Hoi ben weer begonnen. Mijn team is
Assaidi uplukaku macgeady
Gerrard eriksen lampard
Baines vertonghen vermaelen zabaleta
Hart
2 vragen.
Wie wil er een poootje
Wie weet nog een leuke 2e team voor 40.0000![]()
Hey hoe zit het met die bronze player packs?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:12 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik heb weer inspiratie om dit spel te spelen. Bedankt.
![]()
Geen idee wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hey hoe zit het met die bronze player packs?![]()
Denk het. Meestal wist jij dat soort ongeinquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:31 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik ben al een lange tijd op het rechte pad. Nieuwe glitch ofzo?![]()
![]()
Ik krijg echt veel duplicates, vaak ook de goede spelers. Nu weer Whitehead. Ook Kadir in dat pakket, maar die zal toch niet in mijn Ligue1 team spelen..
En een UP: Nardi![]()
Ik krijg ook vaak dezelfde spelers. Ik heb vandaag nog maar een paar packs geopend.. gisteren had ik nog wel Rodallega maar die is 1.2k.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:13 schreef ThadCastle het volgende:
Ik krijg echt veel duplicates, vaak ook de goede spelers. Nu weer Whitehead. Ook Kadir in dat pakket, maar die zal toch niet in mijn Ligue1 team spelen..
En een UP: Nardi![]()
Coins boeien toch niet bij pack only stefanquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik krijg ook vaak dezelfde spelers. Ik heb vandaag nog maar een paar packs geopend.. gisteren had ik nog wel Rodallega maar die is 1.2k.![]()
![]()
Tis wel leuk meegenomen om wat winst te maken op je packs, kun je er weer meer kopenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Coins boeien toch niet bij pack only stefan![]()
![]()
Ik doe niet helemaal pack only want als ik iemand krijg die iets waard is en hij past niet in 1 van mijn teams dan verkoop ik die gewoon.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Coins boeien toch niet bij pack only stefan![]()
3 duizendste
Als Verweij zijn haren had geknipt om dat extra beetje gewicht te besparen had hij misschien wel gewonnen![]()
![]()
Update gehad bij FIFA, iemand enig idee waarvoor? Alle aids eruit?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Van 400 coins naar 9k nuquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
En weer achter
Zekere IF nu, hattrick Kumbela.![]()
![]()
Een team met SIF Sneijder en Benatia. Beter dan dit lukt me niet. Iemand nog suggesties/versterkingen?![]()
![]()
100 hoger of lager, en weer terug, en weer heen, en weer terug en missssschieeeen dat je dan wat vind iddquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:31 schreef Toefjes het volgende:
Je weet gewoon dat er tientallen resultaten zijn
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja kut tijd wel, tegelijk met Chelsea :/quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:44 schreef Fuszy het volgende:
Leuke pot gaat dit worden denk ik. Twente vitesseThanks jij ookquote:![]()
![]()
wat een achterlijke gele kaart voor Leerdam. Hoe haal je het in je hoofd om daar zo te tackelenFeyenoord Rotterdam![]()
2 goals, met status 'grote speler' en relatief snel na zn IF... Ik moet het nog zien.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:43 schreef DutchSL het volgende:
TIF James Rodriguez en hij speelt CAM!![]()
UP Benteke 11 uit 10 so far, maar het lukt echt voor geen meter met hem. Had gewoon een brak gemiddelde tot ik een starterteam tegenkwam in het laatste potje
Echt te vaag hoeveel duels ik al verloren heb met hem en hoeveel open kopballen nog werden gepakt door de keeper..had ik met de oude geen last van. Maarja..misschien moet hij nog wat wedstrijdritme opdoen en is hij nu warm
TIF Hazard 12 uit 10 so fa maar die maakte er ook wel 3 in die laatste wedstrijd. Bevalt wel erg goed though, maar al die andere versies waren ook al geniaal
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Weer een punt voor mijn theorie dat spelers lekker spelen door een bepaalde combinatie van stats, en niet puur omdat de stats beter zijnquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:08 schreef Tim86 het volgende:
UP Benteke 11 uit 10 so far, maar het lukt echt voor geen meter met hem. Had gewoon een brak gemiddelde tot ik een starterteam tegenkwam in het laatste potje
Echt te vaag hoeveel duels ik al verloren heb met hem en hoeveel open kopballen nog werden gepakt door de keeper..had ik met de oude geen last van. Maarja..misschien moet hij nog wat wedstrijdritme opdoen en is hij nu warm
TIF Hazard 12 uit 10 so fa maar die maakte er ook wel 3 in die laatste wedstrijd. Bevalt wel erg goed though, maar al die andere versies waren ook al geniaal![]()
![]()
Benteke heeft gewoon een kleine upgrade gehad en dan kan hij toch sowieso niet minder zijnquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
Weer een punt voor mijn theorie dat spelers lekker spelen door een bepaalde combinatie van stats, en niet puur omdat de stats beter zijn
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ja sommige spelers met high dribbling lijken ook trager dan een 'Oduro'.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
Weer een punt voor mijn theorie dat spelers lekker spelen door een bepaalde combinatie van stats, en niet puur omdat de stats beter zijn
Dat gevoel heb ik al zo vaak gehad met IFs![]()
![]()
Een combinatie van bepaalde stats kan toch een negatieve/positieve invloed hebben?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Benteke heeft gewoon een kleine upgrade gehad en dan kan hij toch sowieso niet minder zijn![]()
Welke upgrade zou dan een negatieve impact kunnen hebben op het totale plaatje? Dat zie ik niet zo..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Een combinatie van bepaalde stats kan toch een negatieve/positieve invloed hebben?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Stel je hebt een speler die heerlijk dribbelt, bal aan een touwtjequote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Welke upgrade zou dan een negatieve impact kunnen hebben op het totale plaatje? Dat zie ik niet zo..En ze upgraden z'n acceleratie en topsnelheid maar niet de dribbling stats. Dan kan het volgens mij best dat ie minder controle krijgt over de bal met die hogere pace..
![]()
Mja dat zou wel kunnen in theorie, maar dat zie ik hier eigenlijk. Hij is over de hele linie gewoon een beetje geupgrade nu en ik ergerde me er vooral aan dat hij duels verloor en uit positie liep..dat zal meer toeval zijn in die paar potjes. Komt wel weer goed. Had daarvoor ook een week niet met Benteke gespeeld en vooral met Ibra..denk dat zoiets ook wel invloed heeftquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Stel je hebt een speler die heerlijk dribbelt, bal aan een touwtjeEn ze upgraden z'n acceleratie en topsnelheid maar niet de dribbling stats. Dan kan het volgens mij best dat ie minder controle krijgt over de bal met die hogere pace..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Twee goals in een 2-0 zege voor een middenvelder en TOTW 14 was zijn SIF, zo recent is dat niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
2 goals, met status 'grote speler' en relatief snel na zn IF... Ik moet het nog zien.
In de periode sindsdien zijn er zat spelers geweest die meerdere IF's in kortere tijd kregen, bijvoorbeeld Cabaye en Adebayor die beiden in TOTW 15 en 19 zaten, verder ook Hazard (SIF en TIF) en Griezmann.
Zat tijd geweest dus voor James om zijn TIF te krijgen.![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:36 schreef Bevert het volgende:
Ik wil heel graag gamen, maar ik ben zo moe.....
+
=
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
zal wel niet genoeg zijn, check pohiquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
EA doet alleen maar hele kleine upgrades van pace (altijd +1 of +0), dus lijkt me niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Stel je hebt een speler die heerlijk dribbelt, bal aan een touwtjeEn ze upgraden z'n acceleratie en topsnelheid maar niet de dribbling stats. Dan kan het volgens mij best dat ie minder controle krijgt over de bal met die hogere pace..
Kan wel dat hij door bepaalde stats andere looplijnen gaat krijgen of andere zaken waar je weinig invloed op hebt als je hem niet bestuurt. Mede daarom ook denk ik dat EA de att. positioning en vision nooit aanpast bij IF's.![]()
oeiquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zal wel niet genoeg zijn, check pohiAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Game over. Terechte overwinning City. Chelsea echt heel slecht. Mikel erin en David Luiz als CB is gewoon vragen om te verliezenHazard wordt ook goed uitgeschakeld.
![]()
Benteke TOTS was helemaal drama. Dus een upgrade betekent niet per definitie beter.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mja dat zou wel kunnen in theorie, maar dat zie ik hier eigenlijk. Hij is over de hele linie gewoon een beetje geupgrade nu en ik ergerde me er vooral aan dat hij duels verloor en uit positie liep..dat zal meer toeval zijn in die paar potjes. Komt wel weer goed. Had daarvoor ook een week niet met Benteke gespeeld en vooral met Ibra..denk dat zoiets ook wel invloed heeft![]()
Die TOTS vond ik echt geniaal goedquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Benteke TOTS was helemaal drama. Dus een upgrade betekent niet per definitie beter.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Baas
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
AZ speelt thuis hoorquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:46 schreef Toefjes het volgende:
En straks vertrekken naar UtrechtOpa gaat een nachtje doorstampen
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Als je dan kijkt naar de 81 versie nu dan is de TOTS toch veel beter. toch benieuwd hoe EA aan al die ratings komtquote:![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:46 schreef Toefjes het volgende:
En straks vertrekken naar UtrechtOpa gaat een nachtje doorstampen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die ratings zuigen ze uit hun duim, maar dat is al wel langer bekendquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:48 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Als je dan kijkt naar de 81 versie nu dan is de TOTS toch veel beter. toch benieuwd hoe EA aan al die ratings komt
Jaar ervoor klopten ze nog iets beter en toen had je ineens een 87 Dost ofzo. Nu had Benteke net zo'n upgrade, maar dan met een lagere rating.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kan ook een succesvolle pass geweest zijn.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
UP CastelenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het is AZ niet. Die supporters klappen overal voorquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kan ook een succesvolle pass geweest zijn.Feyenoord Rotterdam![]()
fixedquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het is AZ niet. Die supporters klapperen overal voorAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
fypquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het is AZ niet. Die supporters klapperen overal voor
(voor een ander het doet)![]()
IF CastaignosAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:![]()
Veel plezier daarEn Lindgren. ook natuurlijk
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dank je, baasquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]![]()
Veel plezier daarEn Lindgren. ook natuurlijk
![]()
![]()
Geen IF Van AanholtAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Huntelaarr'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF Davy klaassen stats
Skill Stats
Ball Control 80
Crossing 64
Curve 61
Dribbling 77
Finishing 81
Free Kick Accuracy 52
Heading Accuracy 75
Long Passing 70
Long Shots 74
Marking 48
Penalties 81
Short Passing 84
Shot Power 89
Sliding Tackle 34
Standing Tackle 58
Volleys 80
Mental Stats
Aggression 86
Attack Positioning 67
Interceptions 60
Vision 66
Physical Stats
Acceleration 78
Agility 84
Balance 84
Jumping 79
Reactions 98
Sprint Speed 78
Strength 72
Stamina 99
niet slecht !!, wat heet, kneiter goede stats![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nou sommige mensen kunnen dat hoor. Heb ik vernomen op skype![]()
![]()
Barcaverdedigend zo kwetsbaar maar aanvallend zo mooi
Damnquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:23 schreef Maver24 het volgende:
IF Davy klaassen stats
Skill Stats
Ball Control 80
Crossing 64
Curve 61
Dribbling 77
Finishing 81
Free Kick Accuracy 52
Heading Accuracy 75
Long Passing 70
Long Shots 74
Marking 48
Penalties 81
Short Passing 84
Shot Power 89
Sliding Tackle 34
Standing Tackle 58
Volleys 80
Mental Stats
Aggression 86
Attack Positioning 67
Interceptions 60
Vision 66
Physical Stats
Acceleration 78
Agility 84
Balance 84
Jumping 79
Reactions 98
Sprint Speed 78
Strength 72
Stamina 99
niet slecht !!, wat heet, kneiter goede stats
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waar heb je die vandaan?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:23 schreef Maver24 het volgende:
IF Davy klaassen stats
Skill Stats
Ball Control 80
Crossing 64
Curve 61
Dribbling 77
Finishing 81
Free Kick Accuracy 52
Heading Accuracy 75
Long Passing 70
Long Shots 74
Marking 48
Penalties 81
Short Passing 84
Shot Power 89
Sliding Tackle 34
Standing Tackle 58
Volleys 80
Mental Stats
Aggression 86
Attack Positioning 67
Interceptions 60
Vision 66
Physical Stats
Acceleration 78
Agility 84
Balance 84
Jumping 79
Reactions 98
Sprint Speed 78
Strength 72
Stamina 99
niet slecht !!, wat heet, kneiter goede stats
(thanks trouwens, heb ze op WeFUT gezet)Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Futhead natuurlijkquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan?
(thanks trouwens, heb ze op WeFUT gezet)
gr gr![]()
halfuurtje bezig barca.. 1-0 voor, 2x paal, 2x soort van sweaty fail en nog een mooie solo van Messi wat bijna een panna goal werd
Jawel, bij de commentsquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:35 schreef Reemi het volgende:
[..]
Staan ze niet op, jammer joh.
gr gr![]()
![]()
lobje Messi 2-0
RKC - NEC is een verrassend leuke wedstrijd
Echt zo'n typische degradatiekraker, allebei vol op de aanval
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
RKC is valt me positief op de laatste weken. Willen echt wel voetballen en er lukt ook steeds meer. Alleen verdedigend is het weinigquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:07 schreef Tim86 het volgende:
RKC - NEC is een verrassend leuke wedstrijd
Echt zo'n typische degradatiekraker, allebei vol op de aanval![]()
![]()
En 1-3..Higdon bijna met de fail van het jaar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:18 schreef Reemi het volgende:
In Game stats van alle geüpgrade IFs staan op WeFUT![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waarom staat Ramos als enige IF tussen de upgrades? Kan je de IF's met een upgrade niet dubbel taggen ofzo? Zou wel handig zijn in die lijstquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:18 schreef Reemi het volgende:
In Game stats van alle geüpgrade IFs staan op WeFUT
e: er staan ook wat silver IF's tussen zie ikAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Omdat ik net bezig ben dat in te stellenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom staat Ramos als enige IF tussen de upgrades? Kan je de IF's met een upgrade niet dubbel taggen ofzo? Zou wel handig zijn in die lijst
e: er staan ook wat silver IF's tussen zie ik
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Omdat ik net bezig ben dat in te stellen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat zal helpenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:40 schreef Freire het volgende:
Van Marwijk alweer ontslagen bij HSV, Jol morgen gepresenteerd als nieuwe trainer
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Moppie, moppie, moppie, ik vind jou helemaal toppiequote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik krijg jou ook niet meer uit m'n koppiequote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moppie, moppie, moppie, ik vind jou helemaal toppie
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Slomka zeggen ze bij FOXquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:40 schreef Freire het volgende:
Van Marwijk alweer ontslagen bij HSV, Jol morgen gepresenteerd als nieuwe trainerAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
oeh mooi schot neymar, 6-0
Heb je staan zuipen met Cockie?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:47 schreef Freire het volgende:
[..]
Dan heeft zijn broer vanmiddag staan liegenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moppie, moppie, moppie, ik vind jou helemaal toppieheyquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik krijg jou ook niet meer uit m'n koppie![]()
![]()
Zhano ik strik jequote:
Ik kus je, ik lik je
Ik streel je
Bespeel je met mijn tanden op je slipje
Dip je als een chipje
Shit, Zhano ik dig jeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zhano ik strik je
Ik kus je, ik lik je
Ik streel je
Dip je als een chipje
Shit, Zhano ik dig je![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
okquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:51 schreef Freire het volgende:
[..]
Hij is best vaak bij ons op voetbal (Scheveningen) en daar heeft mijn vader hem gesproken
Misschien een beetje voorbarig geweest dan? Vaak een hoop politieke spelletjes met dat soort aanstellingen, zeker bij HSVAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
dus waar kan ik all in op Jol als next trainer?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Niet bij unibet, daar heb ik al gekekenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:53 schreef poker4lifee het volgende:
dus waar kan ik all in op Jol als next trainer?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:53 schreef Freire het volgende:
[..]
Niet bij unibet, daar heb ik al gekekenals het niet klopt fiets ik naar je toe
Betfair kan dat altijd mooi bij Engelse clubs..zo heb ik ooit een leuk bedrag gepakt op een markt met het/wel of niet doorgaan van Jol naar Fulham toen hij bij Ajax zat. Gewoon media in de gaten houden en speculeren op het domme volk dat na ieder nieuwsbericht in gaat zetten.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:53 schreef poker4lifee het volgende:
dus waar kan ik all in op Jol als next trainer?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Betfair kan dat altijd mooi bij Engelse clubs..zo heb ik ooit een leuk bedrag gepakt op een markt met het/wel of niet doorgaan van Jol naar Fulham toen hij bij Ajax zat. Gewoon media in de gaten houden en speculeren op het domme volk dat na ieder nieuwsbericht in gaat zetten.nice
Rijmschema doet me denken aan die Maaike Ouboter chick.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zhano ik strik je
Ik kus je, ik lik je
Ik streel je
Dip je als een chipje
Shit, Zhano ik dig je
mad props yo![]()
Er is nu ook een Moyes to go markt.quote:
Will David Moyes resign, be sacked, or otherwise leave his position as the manager of Manchester United FC before Manchester United FC’s last game of the 2013/14 Premier League season?
Er zijn dus mensen die @ 1.03 nog ingezet hebben op ontslag/vertrek van Moyes dit seizoen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zhano ik strik je
Ik kus je, ik lik je
Ik streel je
Dip je als een chipje
Shit, Zhano ik dig jeLindgren who?
![]()
Schaamteloze kopie van de poëet Frans Frederiksquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:56 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Rijmschema doet me denken aan die Maaike Ouboter chick.
mad props yoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het erge is dat ik het herkende (maar dan met een andere tekst)quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Schaamteloze kopie van de poëet Frans Frederiks![]()
Het is eerder erg dat niet iedereen het herkendequote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het erge is dat ik het herkende (maar dan met een andere tekst)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Op zich best goed dat hier mensen zijn die zulke bagger blijkbaar niet kennen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is eerder erg dat niet iedereen het herkende
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
hahahah pffquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er is nu ook een Moyes to go markt.
Will David Moyes resign, be sacked, or otherwise leave his position as the manager of Manchester United FC before Manchester United FC’s last game of the 2013/14 Premier League season?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zijn dus mensen die @ 1.03 nog ingezet hebben op ontslag/vertrek van Moyes dit seizoen'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
The Box was wel altijd leuk.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:00 schreef Reemi het volgende:
[..]
Op zich best goed dat hier mensen zijn die zulke bagger blijkbaar niet kennen.![]()
Mooi man, de tijd van de straatremixes enzo. NL hiphop op zijn bestquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:00 schreef Reemi het volgende:
[..]
Op zich best goed dat hier mensen zijn die zulke bagger blijkbaar niet kennen.
Val ik buiten de boot, daarvoor rijm ik te dope
En daarom, grijp ik een ho en ik spuit in 'r oog
Ze vinden 't blijkbaar dope want 't zijn er een hoop
Die naar me komen na de show en willen pijpen enzo
En ik, hou d'r van ze in hun reet te beuken
Ik heb genoeg condooms om een week te neuken
Dat mannetje van je is zeker preuts hé
Als ik klaar met je ben lig je een week te kreunen
Kom maar op, speel een femme fatale
En krijg een lange pik in je darmkanaal![]()
Ik laat je zo vaak komen dat je niet meer weg wil
En duw 'm dieper in je kont dan een zetpil
En ik wip en ik krik tot 'r klit in de fik vliegt
Pik is de shit hij is dik en hij prikt die
chick, schrikt, flipt en ze tript als ze dit ziet
Maar ik lach als ik een liter zaad op d'r lip schietAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Graag jullie mening,
wat zal ik gaan proberen?
4-2-2-2 :
Cech
richards, koscielny up, vertonghen, clichy
ramires, fellaini
eto,o , suarez
sturridge / benteke up
of
4-2-3-1
Cech
ramires, fellaini
suarez
eto,o , sturridge,
benteke up / remy![]()
Mocht je het echt met deze spelers gaan spelen zal ik voor de 1e gaanquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:15 schreef Sunnybeach2014 het volgende:
Graag jullie mening,
4-2-2-2 :
Cech
ramires, fellaini
eto,o , suarez
sturridge / benteke up
of
4-2-3-1
Cech
ramires, fellaini
suarez
eto,o , sturridge,
benteke up / remy![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:15 schreef Sunnybeach2014 het volgende:
Graag jullie mening,
4-2-2-2 :
Cech
ramires, fellaini
eto,o , suarez
sturridge / benteke up
of
4-2-3-1
Cech
ramires, fellaini
suarez
eto,o , sturridge,
benteke up / remy![]()
![]()
wat is er mis mee als je maar 200k hebt te besteden...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:16 schreef Freire het volgende:
[..]
Mocht je het echt met deze spelers gaan spelen zal ik voor de 1e gaan![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:15 schreef Sunnybeach2014 het volgende:
Graag jullie mening,
4-2-2-2 :
Cech
ramires, fellaini
eto,o , suarez
sturridge / benteke up
of
4-2-3-1
Cech
ramires, fellaini
suarez
eto,o , sturridge,
benteke up / remy![]()
nog viezer dan mijn 5-2-2-1 team.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
O je hebt 200k te besteden, je kunt dan beter David Luiz nemen ipv Verthongen en Walker ipv Richardsquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:18 schreef Sunnybeach2014 het volgende:
[..]
wat is er mis mee als je maar 200k hebt te besteden...![]()
![]()
Yes yes. samen met Ibarboquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:22 schreef Reemi het volgende:
Jackson is dit jaar weer zo abnormaal goed he![]()
En Murielquote:
En Cuadrado
En Guarin
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
![]()
En allemaal met een Hunter kaartje.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Met Dayro
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niet normaal dat Colombia. 4 goede goldspitsen, 4 goede silverspitsen etcquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
"fan" van Villarreal gooit even een traangasgranaat het veld in..bizarAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ze moeten de hele tribune ontruimen nu..stijgt helemaal naar bovenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wtf...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:43 schreef Tim86 het volgende:
Ze moeten de hele tribune ontruimen nu..stijgt helemaal naar boven
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Iemand al veel met 4-3-1-2 gespeeld? Redelijk vergelijkbaar met 4-3-3(5) dus ga het eens proberen. Nog tips qua spelers? Ik dacht eens aan BraGolds.![]()
Heeft iemand hier toevallig de ingame stats van Benteke en Lukaku?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
NIF Benteke vs UP Bentekequote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Heeft iemand hier toevallig de ingame stats van Benteke en Lukaku?
79 Ball Control 82
58 Crossing 62
60 Curve 65
75 Dribbling 78
83 Finishing 90!!!!!!!
46 Free Kick Accuracy 49
77 Heading Accuracy 79
46 Long Passing 49
77 Long Shots 83
25 Marking 27
80 Penalties 86
70 Short Passing 74
82 Shot Power 88
25 Sliding Tackle 25
32 Standing Tackle 34
70 Volleys 75
82 Acceleration 83
69 Agility 71
48 Balance 50
81 Jumping 84
68 Reactions 74
81 Sprint Speed 82
77 Stamina 99 (=fitness here)
90 Strength 93
80 Aggression 87
78 Positioning 78
29 Interceptions 31
70 Vision 70
Wel H2H stats bij die eerste, de UP stats zijn ingame, dus verschillen zijn minder groot als ze hier lijken.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lijkt me wel een baasquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
NIF Benteke vs UP Benteke
79 Ball Control 82
58 Crossing 62
60 Curve 65
75 Dribbling 78
83 Finishing 90!!!!!!!
46 Free Kick Accuracy 49
77 Heading Accuracy 79
46 Long Passing 49
77 Long Shots 83
25 Marking 27
80 Penalties 86
70 Short Passing 74
82 Shot Power 88
25 Sliding Tackle 25
32 Standing Tackle 34
70 Volleys 75
82 Acceleration 83
69 Agility 71
48 Balance 50
81 Jumping 84
68 Reactions 74
81 Sprint Speed 82
77 Stamina 99 (=fitness here)
90 Strength 93
80 Aggression 87
78 Positioning 78
29 Interceptions 31
70 Vision 70
Wel H2H stats bij die eerste, de UP stats zijn ingame, dus verschillen zijn minder groot als ze hier lijken.
Even afwachten hoe ver hij zakt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Als het een rookbom was niet, maar het bleek dus traangas te zijn. Ze zijn nu gewoon weer aan het voetballen overigensquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En golquote:Op zondag 16 februari 2014 00:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als het een rookbom was niet, maar het bleek dus traangas te zijn. Ze zijn nu gewoon weer aan het voetballen overigens
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Meh.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij had wel een beetje die 80s look ja.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat lievelingetje van jou leek vorig jaar op Eric Forman.![]()
Nou wauw, dat vond ik knapper van Smeekensquote:Op zondag 16 februari 2014 00:28 schreef Freire het volgende:
Koen Verweij gewoon bij studio sportwinter![]()
Als ze weigeren zijn de sponsors ook boos
Ik heb het niet gezien trouwens, voorspelde Erben nog een 1-2-3 voor Nederland morgen?![]()
Het is nog bezig en Erben heeft nog geen voorspelling gedaanquote:Op zondag 16 februari 2014 00:46 schreef DutchSL het volgende:
Als ze weigeren zijn de sponsors ook boos
Ik heb het niet gezien trouwens, voorspelde Erben nog een 1-2-3 voor Nederland morgen?![]()
![]()
O dan is er een herhaling bezig, normale uitzending is altijd rond 21:00.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:51 schreef Freire het volgende:
[..]
Het is nog bezig en Erben heeft nog geen voorspelling gedaan![]()
1.500 meter (v)quote:Op zondag 16 februari 2014 00:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
O dan is er een herhaling bezig, normale uitzending is altijd rond 21:00.
Jahoor. Erben heeft zijn oranje bril weer gevonden. Hij verwacht morgen de eerste Nederlandse vrouwen-sweep deze Spelen. Goud is er voor Ireen Wüst, zilver voor Lotte van Beek en brons gaat naar Jorien ter Mors. En om de feestvreugde compleet te maken zal Marrit Leenstra op de vierde plek eindigen.![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 00:59 schreef Freire het volgende:
[..]
1.500 meter (v)
Jahoor. Erben heeft zijn oranje bril weer gevonden. Hij verwacht morgen de eerste Nederlandse vrouwen-sweep deze Spelen. Goud is er voor Ireen Wüst, zilver voor Lotte van Beek en brons gaat naar Jorien ter Mors. En om de feestvreugde compleet te maken zal Marrit Leenstra op de vierde plek eindigen.
Best kans, de Amerikaanse & Canadese vrouwen zijn eigenlijk de beste buitenlanders, maar die lijken totaal uit vorm.
Sowieso kan Wüst eigenlijk niet verliezen als ze niet valt en geen grote fouten maakt.![]()
Was wel aardig, maar viel wel tegen. Hoopte op een nieuwe Tucker&Dale en dat was het zeker niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:54 schreef Zhano het volgende:
Boh Knights of Badassdom zo ff kijken denk ik. Summer GlauMargarita Levieva
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tucker en Dalequote:Op zondag 16 februari 2014 01:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was wel aardig, maar viel wel tegen. Hoopte op een nieuwe Tucker&Dale en dat was het zeker niet.
Kwam net tegen een knul met aids. Hij had Mattocks, Zakuani en Chavez en zijn kick-off cheese was nogal succesvol tegen mij. Hij gaf ze echt elke keer perfect. Uiteindelijk maakt hij in de 90ste min 2-3 en gaat hij heel het veld af ssshen.
Toen dacht ik nu kan ik proberen snel een goal te maken op de normale manier, of ook te cheesen zoals hij.
Resultaat:SPOILER: CheeseOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vervolgens maakt hij nog een eigen goal met zijn gk hehe![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 02:06 schreef ThadCastle het volgende:
Kwam net tegen een knul met aids. Hij had Mattocks, Zakuani en Chavez en zijn kick-off cheese was nogal succesvol tegen mij. Hij gaf ze echt elke keer perfect. Uiteindelijk maakt hij in de 90ste min 2-3 en gaat hij heel het veld af ssshen.
Toen dacht ik nu kan ik proberen snel een goal te maken op de normale manier, of ook te cheesen zoals hij.
Resultaat:Net goed.SPOILER: CheeseOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vervolgens maakt hij nog een eigen goal met zijn gk hehe![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 02:14 schreef Toefjes het volgende:
Lindgren, ben bij 138. Blauw shirt ipv groenquote:Op zondag 16 februari 2014 02:14 schreef Toefjes het volgende:
Met zo'n capuchon achtig iets bij de hals.
Die had ik in mijn aller eerste team dit jaar was echt een koningquote:Op zondag 16 februari 2014 02:20 schreef ThadCastle het volgende:
Reemi
[ afbeelding ]
Die staat niet goed op Wefut
Lijkt me wel een baas met 4/4![]()
Ah, verkeerde Bahiaquote:Op zondag 16 februari 2014 02:20 schreef ThadCastle het volgende:
Reemi
[ afbeelding ]
Die staat niet goed op Wefut
Lijkt me wel een baas met 4/4Thanks!
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
UP Benteke is eindelijk warm jongens. Ik was blijkbaar vergeten om er batterijen in te doen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zit in de familie zeker?quote:Op zondag 16 februari 2014 03:10 schreef Tim86 het volgende:
Ik was blijkbaar vergeten om er batterijen in te doen.![]()
Raar dat Skokova er helemaal niet bij staat, schat ik toch wel bij de 3 beste buitenlanders in, met Erbanova ook misschien en een Poolse. Zie eerder een verrassing uit die hoek dan van de faal Amerikanen.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:48 schreef Tim86 het volgende:
Bookies zijn het wel eens met een NL podium.
[ afbeelding ]![]()
moguhhh![]()
van alles en nog wat gemist zie ik. er zijn upgrades![]()
maar waarom staan er ook IFs tussen de upgrades?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ook een update gekregen.quote:Op zondag 16 februari 2014 09:36 schreef FCsuarez het volgende:
maar waarom staan er ook IFs tussen de upgrades?![]()
![]()
De bestaande IF kaarten hebben ook een upgrade gekregen ? ook als ze in de club zitten. of zijn ze opnieuw uitgebracht.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 09:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
De bestaande IF kaarten hebben ook een upgrade gekregen ? ook als ze in de club zitten. of zijn ze opnieuw uitgebracht.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:38 schreef Freire het volgende:
[..]
Er zijn UP's toegevoegd.
Als je een IF speler hebt die een UP heeft gekregen krijgt die kaart automatisch een UP, omdat deze spelers niet meer in packs zitten en zodat ze niet waardeloos worden (want de NIF UP is anders bijna even goed als de IF)
Gr gr![]()
Hmm okequote:eens kijken of IF pogba dan ook nog beestachtiger speelt
E: jese in een pack wist niet dat die gozer zoveel waard was
[ Bericht 11% gewijzigd door FCsuarez op 16-02-2014 10:33:57 ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Heb jij een nachtje doorgehaald of ben je gewoon verdomde vroeg wakker?quote:Op zondag 16 februari 2014 10:53 schreef Toefjes het volgende:
Ultimatedb snapt ook nog niet veel van de nieuwe UP's en veranderde IF's
Feyenoord Rotterdam![]()
Gewoon doorhalen. Vanavond vroeg naar bedquote:Op zondag 16 februari 2014 10:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb jij een nachtje doorgehaald of ben je gewoon verdomde vroeg wakker?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: