SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Is er iets met Wefut?
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
En wat is dat?quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ik zit er toch over te maveren het elftal met TOTY Alves, Neymar en Reus te verkopen. 86 Benatia lijkt me gewoon te chill om mee te spelen![]()
![]()
De SIF 84 versie bestaat niet meer, die is nu 86 geworden (en is 130k ofzo)quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:08 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De 85 versie is nu goedkoper dan de SIF 84 versie
edit: komt waarschijnlijk omdat de SIF nu de NIF is.![]()
Vergeef me voor mijn luiheid. Maar korte samenvatting, kaarten zijn veranderd na updates o.i.d.? in tegenstelling tot vorige jaren?🍆![]()
Ohja, de nieuwe waarde van de SIF is een soort van TIF, maar de nieuwe standaard van de ex-SIF is dus de NIF. Zoiets?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De SIF 84 versie bestaat niet meer, die is nu 86 geworden (en is 130k ofzo)
Denk dat buitenstaanders hier helemaal niks van snappen als ze dit lezen![]()
![]()
Dit dus. Snap er niks van.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ohja, de nieuwe waarde van de SIF is een soort van TIF, maar de nieuwe standaard van de ex-SIF is dus de NIF. Zoiets?
Denk dat buitenstaanders hier helemaal niks van snappen als ze dit lezen🍆![]()
Volgens mij kan die site de veranderingen gewoon niet aanquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ohja, de nieuwe waarde van de SIF is een soort van TIF, maar de nieuwe standaard van de ex-SIF is dus de NIF. Zoiets?
Denk dat buitenstaanders hier helemaal niks van snappen als ze dit lezende nieuwe NIF van 84 is een stuk goedkoper dan dat (heeft ook slechtere stats dan de oude 84-rated SIF had)
![]()
De 84 kaart van Benatia is een 86 kaart geworden, dus automatisch geupgraded door EA. De zwarte 84 kaart bestaat dus niet meer. De 83 kaart is geupgraded naar een 85 kaart, dus de 83 bestaat niet meer. De NIF is geupgraded van 82 naar 84.quote:
geloof ik.![]()
Alle spelers die een UP hebben gekregen en ook al een IF hadden, daarvan zijn alle bestaande IF kaarten ook verbeterd.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:34 schreef Johnbon het volgende:
Vergeef me voor mijn luiheid. Maar korte samenvatting, kaarten zijn veranderd na updates o.i.d.? in tegenstelling tot vorige jaren?
Ik heb nu dus bv. plots een betere SIF Benatia en IF Melo in mijn club staan.![]()
Er zijn UP's toegevoegd.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:34 schreef Johnbon het volgende:
Vergeef me voor mijn luiheid. Maar korte samenvatting, kaarten zijn veranderd na updates o.i.d.? in tegenstelling tot vorige jaren?
Als je een NIF speler hebt die een UP heeft gekregen houd je gewoon dezelfde kaart, de UP zit alleen in packs.
Als je een IF speler hebt die een UP heeft gekregen krijgt die kaart automatisch een UP, omdat deze spelers niet meer in packs zitten en omdat ze niet waardeloos worden (want de NIF UP is anders bijna even goed als de IF)
Gr gr![]()
Oke vaag. Niks voor EA zo vernieuwend. Bedankt voor je uitleg.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De 84 kaart van Benatia is een 86 kaart geworden, dus automatisch geupgraded door EA. De zwarte 84 kaart bestaat dus niet meer. De 83 kaart is geupgraded naar een 85 kaart, dus de 83 bestaat niet meer. De NIF is geupgraded van 82 naar 84.
geloof ik.🍆![]()
Boateng heeft op zn kaart +3 defending en toch is zijn kaart naar 83 gegaan![]()
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ik dacht gisteren... Kut, mijn SIF Benatia is niets meer waard, 50k weg...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:38 schreef Freire het volgende:
[..]
Er zijn UP's toegevoegd.
Als je een NIF speler hebt die een UP heeft gekregen houd je gewoon dezelfde kaart, de UP zit alleen in packs.
Als je een IF speler hebt die een UP heeft gekregen krijgt die kaart automatisch een UP, omdat deze spelers niet meer in packs zitten en omdat ze niet waardeloos worden (want de NIF UP is anders bijna even goed als de IF)
Gr gr
86 Benatia![]()
![]()
Tuurlijk niet. Die krijgt hij om gehangen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:48 schreef Tobi-wan het volgende:
Die gast krijgt gewoon goud in zijn schoot geworpen![]()
Nu mijn SIF Benatia een upgrade heeft gehad wil ik hem toch in mijn 1e team gaan bouwen... Wordt alleen wel lastig...
Is dit zo af te maken?
Strootman heeft ook een upgrade... Maar volgens mij krijg ik de RB en rechter CM nooit op 10 chem...![]()
Strootbaas - Verhaeghquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:53 schreef Tobi-wan het volgende:
Nu mijn SIF Benatia een upgrade heeft gehad wil ik hem toch in mijn 1e team gaan bouwen... Wordt alleen wel lastig...
Is dit zo af te maken?
[ afbeelding ]
Strootman heeft ook een upgrade... Maar volgens mij krijg ik de RB en rechter CM nooit op 10 chem...![]()
Ik zit ook al te kuttenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:53 schreef Tobi-wan het volgende:
Is dit zo af te maken?
[ afbeelding ]
![]()
Hmmmm. Verhaegh is alleen wel echt te slechtquote:. Ben niet zo van de silvers...
Nice! Sneijder wil ik er ook wel in hebben! Alleen dat ga ik volgens mij nooit voor elkaar krijgen..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zit ook al te kutten
[ afbeelding ]![]()
Anders kan het niet, jij maakt je zorgen om de RB en CM, maar het probleem is Robben.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hmmmm. Verhaegh is alleen wel echt te slecht. Ben niet zo van de silvers...
Je kunt wel de 433-3 variant proberen, dan heb je geen link tussen RW en RB.![]()
Ja dat is ook zo, maar Robben moet wel max chem... Probleem bij de andere 433 formaties is dat de centrale CM dan zoveel links heeft.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Anders kan het niet, jij maakt je zorgen om de RB en CM, maar het probleem is Robben.
Je kunt wel de 433-3 variant proberen, dan heb je geen link tussen RW en RB.
Jammer dat Neymar zo duur is...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |