wat?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
he va ik heb minder leuk nieuws
Geen heel groot nieuws op zich, maarjaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)ge-valt-vrouwen.html
daar gaan je kansenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geen heel groot nieuws op zich, maarja
Okequote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:09 schreef wietparkiet het volgende:
in ander nieuws werd er vandaag een ventje uit de rij getrokken bij de shop door een beveiliger en die ging heel boos doen over dat hij niet mocht verkopen op de straat en dat ventje werd helemaal angstig
best grappig om te zien
Nooit geweest hihaho.quote:
Jullie hebben een rij bij de shop?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:09 schreef wietparkiet het volgende:
in ander nieuws werd er vandaag een ventje uit de rij getrokken bij de shop door een beveiliger en die ging heel boos doen over dat hij niet mocht verkopen op de straat en dat ventje werd helemaal angstig
best grappig om te zien
Kun jij een simpele banner voor mij maken?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jullie hebben een rij bij de shop?
Kanquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kun jij een simpele banner voor mij maken?
ja, hartje utrecht is het best drugquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jullie hebben een rij bij de shop?
komt het op die site waar mee je geld gaat verdienen?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kun jij een simpele banner voor mij maken?
De facebook pagina daarvanquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
komt het op die site waar mee je geld gaat verdienen?
Commercieel doeleinde dus. Wat heb je er voor over?quote:
Hallo dieptepuntquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:23 schreef heloef het volgende:
Het niveau hier ligt op een absoluut dieptepunt.
Ja hoiquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:23 schreef heloef het volgende:
Het niveau hier ligt op een absoluut dieptepunt.
heloef een dieptepunt noemenquote:
Ik wil je er best voor betalen hoorquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Commercieel doeleinde dus. Wat heb je er voor over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |