abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136728379
Jaaaaaaaaa die had ik wel gezien natuurlijk :@ O+ O+ O+ O+

Kyara, ik hou van jou!
pi_136728479
Jaaaa! *O* Fijn dat je er blij mee bent O+

(de andere hint was trouwens de tekst van Siddharta Gautama op de eerder verstuurde kaart en het feit dat hier een boeddha in de kamer staat die regelmatig op foto's staat)

En natuurlijk wist ik dat van die klaprozen! En het was nog heel moeilijk om teksten te selecteren want er waren zoveel mooie en leuke! O+
pi_136728560
Belle, Wat een leuk filmpje van het uitpakken.

Hier hadden we ook uitpakparty bij het ontbijt.

Voor het uitpakken nog geen idee wie mijn Secret Valentine is.

F helpt met zijn pakje uitpakken.

F enthousiast over zijn shirt! Nog iets te groot maar we zijn er heel blij mee!

(8> lief had het gedicht beter in de gaten dan ik. Want hij wist al wat er in het gezamenlijke pakje zat voordat ik het open maakte.

Toen met de hints begonnen. Na hint 1 snel aan het zoeken gegaan. Je echte voornaam was snel gevonden, maar toen je Foknaam...

Alle pakjes zijn uitgepakt! O+ O+ O+

Nu nog ff zoeken........

............ Volgens mij is Piekie mijn O+ O+ O+ O+
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_136728657
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 08:52 schreef Suikertante het volgende:
Ik heb uitgepakt O+ O+

Coco wat heb je er een mooi pakket van gemaakt! O+ ongelooflijk ook dat dit in de brievenbus paste :?

Allereerst zaten er hele mooie kaarten in, helemaal volbeschreven en met fotootjes erin geplakt. Zelfs een afgeplakt stukje met haar ware identiteit. Je hebt me nog even om de tuin geleid :o Ik zag Spees er echt voor aan dit soort toeren uit te halen :+ Maar er waren toch wat dingen, zoals je schrijfstijl, en ik zag gister bij het uitpakken de vorm van de lippenbalsem al :D (Coco had mij zogenaamd nonchalant laten zien dat ze die voor haar lootje gekocht had :+ )

[ afbeelding ]

En toen ging ik uitpakken, wat een superleuke cadeautjes! Die stickers O+ Die Froy & Dind schriftjes!! O+ BALPENNEN (er zouden er inmiddels 2395023 in huis moeten zijn, WAAR zijn ze!? 8)7 ), aardbeien, een familypicture O+ beautymutsigheid *; Ik ben heel blij met alles!

[ afbeelding ]

En een cadeautje voor F, hij snapt het concept "vingerpopje" nog niet helemaal :+ maar hij vindt 'm wel tof!
[ afbeelding ]

Met je geschreven Fok! tags in je kaart, jij nerd *;

Heeeeeel erg bedankt! :*
Jaaaa! O+ Blij dat jij blij ermee bent :+ :)

Het was overigens best een puzzelwerk om alles goed in dat doosje te krijgen. Maar de Hema maakt die doosjes blijkbaar precies zo dat ze bij de postmeneren en -mevrouwen in/door het meetdingetje passen. Want, eigenlijk was het doosje door mijn eigen toedoen nét te groot. Iets met hartjes waardoor het niet meer ging _O- _O-

Maar de mevrouw had het door de vingers gezien. :s)
pi_136728705
O+ echt geweldig vond ik het Coco O+

Belle jij bent ook verwend zeg!!!

En de santa van Wizzy moet mij even wat winkeltips geven O-)
  zaterdag 15 februari 2014 @ 10:44:58 #81
381212 Gulara
From the future
pi_136728773
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 10:34 schreef Wizzy het volgende:

Ik zie dus nog steeds overal vossen. Als ik in de stad loop! :D
pi_136728863
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 10:41 schreef Suikertante het volgende:

En de santa van Wizzy moet mij even wat winkeltips geven O-)
Volgens mij moet je mijn SV heeeeeel lief aankijken O+

:X ik snap daar niets van Gulara :? :6 _O-
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_136728874
Lieve Ohlieve wat een tof pak!!!! Straks met foto's en teruglezen als Otje slaapt, nu eerst even dramadreumesochtend.
Edit: helemaal vergeten. :@ Dankjewel lieve Mango! O+ O+ (toch?)

[ Bericht 61% gewijzigd door _Ophelia_ op 15-02-2014 11:06:24 ]
pi_136728951
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 10:12 schreef Gulara het volgende:

[..]

Hahaha, waarom een tweeling? :?
Leuk dat je er blij mee bent. Ik vond dat in een valentijnspakketje veel liefde moest zitten, dus het is homemade, behalve de borduurgaren uiteraard. :P
hij las al het goede komt in tweeën dus hij zei die heeft een tweeling. En dan is het een beetje zoals bij wie is de mol, tunnelvisie.

maar het mapje is echt heel gaaf en ben er heel blij mee.
pi_136729039
Ah, ik werd dus verdacht! :D
pi_136729094
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 10:58 schreef Kyara het volgende:
Ah, ik werd dus verdacht! :D
:Y
pi_136729459
Hier ook uitgepakt en ik wist het!! As, hartstikke bedankt, het is super! Ik heb al vaker zitten bedenken of ik je zou vragen zo'n mooi borduurwerkje te maken en nu heeft Ellie er gewoon één O+.

Het pakket! Zonder zegel, dus in de bus gedaan... Sneaky!

Gelukkig keerde ik de enveloppe niet meteen om ;):

De poezen, daarentegen, kenden niet zo'n voorzichtigheid :D:

Maar al snel had ik de cadeautjes gered! Het gedicht was hartstikke lief O+, dank je wel!

Toen kon het uitpakken beginnen! Gelukkig had ik weer hulp:

De liefde was trouwens plots in huis met dit pakket! Normaliter ontwijken de katten Ellie nog een beetje :D.

Net haar mama: chocolaatjes!

En de totale buit O+. Heerlijke chocolaatjes, een fraaie pen en het supertoffe borduurwerkje:

Dank je wel, As!! O+
Home is where the O+ is...
pi_136729595
Ohhh, dat borduurwerkje is ook gaaf!!
pi_136729707
Ooooooh wat een mooie pakjes allemaal! Zo leuk om te lezen wat iedereen gekregen heeft O+
En idd, ik wil ook wel weten wie de SV van Wizzy is :D :D
pi_136729879
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 11:14 schreef Cwen het volgende:
Hier ook uitgepakt en ik wist het!! As, hartstikke bedankt, het is super! Ik heb al vaker zitten bedenken of ik je zou vragen zo'n mooi borduurwerkje te maken en nu heeft Ellie er gewoon één O+.

Het pakket! Zonder zegel, dus in de bus gedaan... Sneaky!
[ afbeelding ]

Gelukkig keerde ik de enveloppe niet meteen om ;):
[ afbeelding ]

De poezen, daarentegen, kenden niet zo'n voorzichtigheid :D:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Maar al snel had ik de cadeautjes gered! Het gedicht was hartstikke lief O+, dank je wel!
[ afbeelding ]

Toen kon het uitpakken beginnen! Gelukkig had ik weer hulp:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De liefde was trouwens plots in huis met dit pakket! Normaliter ontwijken de katten Ellie nog een beetje :D.
[ afbeelding ]

Net haar mama: chocolaatjes!
[ afbeelding ]

En de totale buit O+. Heerlijke chocolaatjes, een fraaie pen en het supertoffe borduurwerkje:
[ afbeelding ]

Dank je wel, As!! O+
sorry voor de troep :D heb me rot geponst :P

blij dat je er blij mee bent. Heb je gezien dat de pen persoonlijk is. Je naam staat er op. Ik vond het helaas minder duidelijk dan gehoopt maar dat zag ik ook pas bij thuiskomst.
pi_136730040
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 11:27 schreef As1981 het volgende:

[..]

sorry voor de troep :D heb me rot geponst :P

blij dat je er blij mee bent. Heb je gezien dat de pen persoonlijk is. Je naam staat er op. Ik vond het helaas minder duidelijk dan gehoopt maar dat zag ik ook pas bij thuiskomst.
Ik ging dus net schrijven dat ik idd een beetje een blinde vink ben - mijn man zag natuurlijk wel meteen da hij gegraveerd was!! Is echt zo leuk, dit zijn heel fijne pennen (ik heb een tijdje in een kantoorboekhandel gewerkt en vond dit altijd hele fijne)! Dank je wel O+.

En ja, ik kan me voorstellen dat je je rot hebt geponst! Je hebt de katten er erg blij mee gemaakt :D.
Home is where the O+ is...
pi_136730366
Wat een gezellig topic om te lezen op een ondergesneeuwde zaterdagochtend O+ Volgend jaar doe ik misschien ook wel mee. (Eerst wat meer meeposten :@ )

Spees en bellelena, jullie foto's hebben altijd zo'n heerlijk sfeertje! Zijn dat mobielfotos, echte fotos, een app, puur talent.. tell me!
pi_136730368
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 10:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
Lieve Ohlieve wat een tof pak!!!! Straks met foto's en teruglezen als Otje slaapt, nu eerst even dramadreumesochtend.
Edit: helemaal vergeten. :@ Dankjewel lieve Mango! O+ O+ (toch?)
*O*
Succes met de dramadreumes though :X
pi_136730744
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 09:11 schreef L-E het volgende:
Mijn Valentijn!

Zo zag het er onuitgepakt uit:

[ link | afbeelding ]

En de buit! O+ O+ O+ O+ Ik ben oprecht blij verrast, mijn Valentijn heeft enorm haar best gedaan om dingen te vinden die helemaal bij ons passen! Een tovergedicht, vijf Plint-kaarten met poezie, een geknutseld vilten hart met chocolaatjes, Lego voor Kleuter, en drie superheldenmaskers, te gebruiken tijdens onze Geheime Dienst Avonturen :D O+

[ link | afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verdacht Mineola, na de hints in het pakket doe ik dat nog steeds. Maar eigenlijk zou het ook nog iemand anders kunnen zijn, IKWEETHETNIEEET!
Ik ben zo blij dat je er blij mee bent! *O* En je was echt zo'n leuk lootje, ik hou van avonturen en fantasie en Plint en lego (heb je gezien dat het grijze blokje een magneetje is?). O+
Maar citrusfruit dat ben ik niet. Met de leeftijd van mijn mini zit je aardig in de buurt, Mineola beviel meer in de buurt van mijn UD dan ik. :+ Heb je de hint over het geslacht van mijn mini ook gespot?
Fok! is grijs
en de letters zijn zwart
Maar aan jou L-Eetje
Geef ik mijn hart <3
pi_136730840
Mijn uitpakfrenzy:

In de doos

Uit de doos!

De buit (exclusief de kaarten en donkey sticky notes):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nogmaals dank liefste belle! O+
pi_136730902
Tally mijn lief, waar ben je nou?
Heb je al uitgepakt, mijn lieve vrouw?
Shall I compare thee to a summer's day?
Thou art more lovely and more temperate...
pi_136731113
Sjonge wat een toffe pakjes O+

Slechte telefoonpics, heb bezoek dus niet zoveel tijd voor mooie foto's helaas.

Mijn envelop (twee!) *O* *O*

Fotoshopskills, i haz em not, dus adres even afgedekt met mijn hand ;) Envelop met daarop 'Judith de liefste' en 'Judith <3 <3'. (Mijn husband was een beetje van :? ;))
edit -> ow, fotoplaatsskills heb ik ook niet blijkbaar, foto is gedraaid :')

En toen ik die open had gemaakt kwam dit eruit:

En kadootjeeeesssss

Boekje voor Eva, stempels (tof!!), post-itjes (neem ik mee naar kantoor, dat fleurt mijn werk helemaal op!) kaarsjes en snoepjes!

Ik verdacht As, Piekie en LE, maar As en Piekie zijn al als SV ontmaskerd. Dus..LE, ben jij mijn Valentina? *; Bedankt voor de leuke pakjes, ben er echt blij mee!!
  zaterdag 15 februari 2014 @ 12:35:09 #99
381212 Gulara
From the future
pi_136731876
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 10:54 schreef As1981 het volgende:

[..]

hij las al het goede komt in tweeën dus hij zei die heeft een tweeling. En dan is het een beetje zoals bij wie is de mol, tunnelvisie.

maar het mapje is echt heel gaaf en ben er heel blij mee.
Oh nee, dat heeft niks met m'n offspring te maken.
Volgens mij las ik ergens dat je jongetjes wel van diertjes houden. Dus ik heb jouw cadeautje lekker cheap gehouden. :@ :P Zodat ik hier nog even aan dat deel kon voldoen. :s)
Dus er komt binnenkort nog een part two aan... Dus een soort Secret Easterbunny dan zeg maar.
  zaterdag 15 februari 2014 @ 12:36:49 #100
381212 Gulara
From the future
pi_136731924
quote:
Mag ik dat kindje! O+ :o O+ *; O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')