Hier:quote:
quote:Hallo,
Er zit een meisje in mijn klas die ik erg leuk vind. Ik zit al anderhalf jaar bij haar in de klas en vind haar al 2 weken leuk. 1 week geleden begonnen we samen na school te chillen en te praten. Ik heb in de klas altijd veel lol. We maken elkaar altijd heel hard aan het lachen.
Maar er is een probleem ze heeft ook een vriendje waar ze al 1 jaar samen mee is, Maaar de laatste tijd ( 1 week ) gaat ze van plaats naar haar vriendje te gaan met mij chillen. ze heeft mij ook op school met een collage geholpen want ze zag dat ik niet ver was en hielp me totdat ik het af had. Ze heeft het denk een beetje door dat ik op haar ben want ze vroeg aan een vriend van mij of ik op haar ben.
ik ben van plan woensdag tegen haar zeggen dat ik haar leuk vind maar ik weet gewoon niet wat ik precies wil zeggen ik wil me niet enorm voor lul zetten.
Wat denken jullie? vind ze me leuk?
Zo doe ik het ook altijd. Beetje aan haar tieten zitten, kont betasten.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:07 schreef Jahr00n het volgende:
gewoon ff voele in haar broekje als ze het toe laat vind ze je leuk!!!!
Drm moet je even gaan saboteren. Beetje manipuleren. De boel flink opjutten hehe.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:06 schreef Seven. het volgende:
Ik denk dat ze voorlopig nog wel even bij d'r vriendje blijft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |