SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ja, idd jammer.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:34 schreef Urb het volgende:
Toch jammer van dat briefje, wat een faal dattie em niet gewoon op tafel had neergelegd.
DGK trauma?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:36 schreef IMVHI het volgende:
Ik kreeg in eerste instantie koude rillingen bij het horen van de naam Bryan...
Bereid je maar voor op veul meer tranen de komende dagen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Kap eens met dat gejank in de uitzendingen.
Ben dat gejank zo zat, wordt je toch niet goed van.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat zeg ik ook, maarja Talpa zal het wel beter wetenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Nog ff wachten dan weet je waar het door komtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:38 schreef Lavenderr het volgende:
Waarom gaat Paul niet gewoon naar huis?
"Loop maar weer weg"
Inderdaad. Elke dag gejank.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:39 schreef Gert het volgende:
En weer een paar minuten waarvan ik denk: waarom kijk ik hiernaar.
Ze gaan mij wel verliezen als kijker op deze manier.
Klaar met al dat gejank.
Vraag ik mij ook regelmatig af, en toch kijken. Dubbel ook nog hé en de streams en de uitzending:Dquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:39 schreef Gert het volgende:
En weer een paar minuten waarvan ik denk: waarom kijk ik hiernaar.
Ze gaan mij wel verliezen als kijker op deze manier.
Klaar met al dat gejank.
Zijn allemaal slechte acteurs daaroquote:
Met streams kun je vaak nog wel van het gejank wegzappen. Behalve wanneer de post komt, dan zit iedereen daar drie uur lang tranten met tuiten tv-momentjes te pakken.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag ik mij ook regelmatig af, en toch kijken. Dubbel ook nog hé en de streams en de uitzending:D
Ik had het over dat nep-boos zijn, niet over de suffige conspiracies.quote:
Als ik Ruud was had ik hem direct een vuist gegevenquote:
Valt wel op hé, die tv momentjes, hebben ze de gehad dan zijn ze weer zo vrolijk.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Met streams kun je vaak nog wel van het gejank wegzappen. Behalve wanneer de post komt, dan zit iedereen daar drie uur lang tranten met tuiten tv-momentjes te pakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Snap jij nu waarom hij niet zegt, 'waarom die drukte, ik heb toch een brieffie achtergelaten?"quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ik Ruud was had ik hem direct een vuist gegeven
Nee...mja iedereen weet nu wel dat alles dat Ruud doet een grap isquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap jij nu waarom hij niet zegt, 'waarom die drukte, ik heb toch een brieffie achtergelaten?"
Nope.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:44 schreef Dotteke het volgende:
Snap jij nu waarom hij niet zegt, 'waarom die drukte, ik heb toch een brieffie achtergelaten?"
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt wel op hé, die tv momentjes, hebben ze de gehad dan zijn ze weer zo vrolijk.Aike kun je nou juist niét betichten van overmatig janken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:55 schreef Gert het volgende:
1000 euro per persoon. En dan moeten ze steeds naar dat terrein in Crailo komen?
Gaan ze überhaupt 10 mensen vinden die dit willen doen...
Ja hoor, iedereen die op TV wil.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:55 schreef Gert het volgende:
1000 euro per persoon. En dan moeten ze steeds naar dat terrein in Crailo komen?
Vraag het me ook af.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:55 schreef Gert het volgende:
Een kaasje kopen op de biomarkt is een stuk goedkoper, en misschien kom je dan zelfs wel een echter BN'er tegen!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:56 schreef No.name.for.me het volgende:
[..]
[..]
Ja hoor, iedereen die op TV wil.
De aanbiedingen voor volgende week bij de Hornbach.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:56 schreef Dotteke het volgende:
Iemand nog gehoord wat er in die brief stond?
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De aanbiedingen voor volgende week bij de Hornbach.
[..]
Knobbeltje bij zijn vrouw?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:58 schreef Urb het volgende:
Die brief he, daar zal toch duidelijk wel iets ingestaan hebben wat met die rare buien van Paul te maken had.
Oh god de niet-zo-spontane-douche-scene.
Nee, die brief kwam vandaag.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:58 schreef Urb het volgende:
Die brief he, daar zal toch duidelijk wel iets ingestaan hebben wat met die rare buien van Paul te maken had.
Oh god de niet-zo-spontane-douche-scene.
Ja, maar er was verder niks aan de hand.quote:
Deeje ze al.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:00 schreef Lavenderr het volgende:
Oh ze gaan om iedereen op de wereld geven. Tof.
Alsof Andrea niet genoeg melkt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:01 schreef HiDiHo het volgende:
Uitzending met Klaver maakt het weer goed
Ze zagen later een vlekje op haar rib. Bleek een blauw plekje te zijn die ze had opgelopen toen ze onder de XTC thuiskwamen van een feestje en de kinderen naar beneden kwamen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:00 schreef Gert het volgende:
Ja, maar er was verder niks aan de hand.
Ha ha haquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alsof Andrea niet genoeg melkt.
Je kunt me voor de gek houden hoor, want bovenstaande is prima mogelijk.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze zagen later een vlekje op haar rib. Bleek een blauw plekje te zijn die ze had opgelopen toen ze onder de XTC thuiskwamen van een feestje en de kinderen naar beneden kwamen.
Dat was een paar jaar geleden, niet nu toch?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt me voor de gek houden hoor, want bovenstaande is prima mogelijk.
Nee, dat vertelde hij van de week aan Jim. Staat ergens in het filmpjestopic.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:03 schreef Gert het volgende:
Je kunt me voor de gek houden hoor, want bovenstaande is prima mogelijk.
Dat hele borstkankerverhaal speelde een aantal jaren terug.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:05 schreef Dotteke het volgende:
Dat was een paar jaar geleden, niet nu toch?
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat hele borstkankerverhaal speelde een aantal jaren terug.
Hij vertelde toch dat er een paar dagen geleden weer een knobbeltje was? of zit ik er nu helemaal naast?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat hele borstkankerverhaal speelde een aantal jaren terug.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:07 schreef Dotteke het volgende:
Oh. Dat had ik niet meegekregen. Ook handig om zo'n labielo zo'n niksnieuws te meldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Dat was vandaagquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij vertelde toch dat er een paar dagen geleden weer een knobbeltje was? of zit ik er nu helemaal naast?
Dat was het een paar jaar geleden.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Offtopic:Dat programma na UTO is eigenlijk best wel grappig.:)
Ja, maar knobbeltje was paar dagen geledenquote:
Waarschijnlijk is het gejank nu over,quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh. Dat had ik niet meegekregen. Ook handig om zo'n labielo zo'n niksnieuws te melden.
Onder de miljoen kijkers is al een paar weken niet ongewoon hoor. Maar het is inderdaad een misser dat er geen vette teaser aan het eind zat met de gierende bonje van gisteren.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat een faalhazen.. Al een paar dagen matige uitzendingen, met veel gehuil, 2x onder de 1 mln kijkers, dan zou je zeggen dat ze de ruzie van gisteravond in een klinkende cliffhanger gooien.
Niets van dat alles....
TV al weer uit, zit al weer voor de streams, waar ze een ei aan het bakken zijnquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Offtopic:Dat programma na UTO is eigenlijk best wel grappig.:)
Nee, die brief kreeg hij vandaag. Zat hij voor te lezen en te janken en toen zei hij, kijk ik heb het gevoeld dat er iets niet goed wasquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, maar knobbeltje was paar dagen geleden
Ha ha, nee hij had gevoeld dat er iets aan de hand was.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:13 schreef Copycat het volgende:
Hij heeft het knobbeltje gevoeld? Dat is nog eens telepathie!
Ze zijn wellicht nog een paar dagen aan het sorteren hoe ze al die shit in 25 min kunnen proppen maandag, en dan moeten ze de weekends er ook nog bij inhalen elke week.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Onder de miljoen kijkers is al een paar weken niet ongewoon hoor. Maar het is inderdaad een misser dat er geen vette teaser aan het eind zat met de gierende bonje van gisteren.
Stukje uit het streamverslag van vandaagquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, maar knobbeltje was paar dagen geleden
Zou hij niet op de hoogte gebracht zijn dan? lijkt mij sterkquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, die brief kreeg hij vandaag. Zat hij voor te lezen en te janken en toen zei hij, kijk ik heb het gevoeld dat er iets niet goed was
Misschien ook niet, wie weet heeft zijn meissie gezegd, laten we eerst de onderzoeken afwachten.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou hij niet op de hoogte gebracht zijn dan? lijkt mij sterk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |