abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136710460
Ik ken iemand nu 1,5 jaar(collega) van het werk. Ik voel iets voor haar. Ik kan goed met haar praten, en zij ook met mij. We hebben sinds een week of 2 contact met whatsapp.. de eerste app waren we 4 uur met mekaar aan het babbelen.. over alles. Daar kwam naar boven dat zij nu 3 jaar alleen is met haar 2 kinderen.
Op een gegeven moment, heb ik bij haar een paar gevoelige snaren geraakt, en was ze een half uur offline. Ze verontschuldigt zich... en zei, dat als iemand lief doet en een zeer punt raakt, Je komt waarschijnlijk ook niet voor niets op mijn pad. Ik mis het gevoel en ogen.
Later zegt ze vind het wel erg fijn dat gebabbel met jou., ik zit nu in een periode dat veel moeite kost , het leven. Je bent lief.. zegt ze en het klikt tussen ons.

Ik heb gezegd dat ik er voor haar ben. Ben een paar dagen later ben haar geweest, had haar even willen vasthouden, maar op de een of andere manier kon ik het niet, en heb het later ook tegen haar gezegd via whatsapp . Voor de rest was het een gesprek zo als altijd. Ik kom daar later op terug, zei ze. Ze wil geen relatie zei ze... ben beter een goede vriendin . Ik vraag aan haar, zit je dan zo in de knoop met jezelf? Nee zit niet in de knoop, gewoon klik met collega. ? Zucht, wat een omslag in 5 dagen tijd. Heb haar gevraagd of er iets was gebeurd tijdens het gesprek, maar ze zegt van niet.

Heb haar even met rust gelaten , en 2 dagen later zegt ze iets zo iets persoonlijks, dat je alleen met je moeder of zus deelt. Heb haar weer bewust met rust gelaten, 4 dagen later belt ze me op, wou graag je stem horen, weer 50 minuten met haar gebabbeld. Wil wel langskomen bij je thuis.? Vroeg ik, ja is goed zei ze. Volgende dag gaf ze een berichtje, dat er wat tussengekomen was. Via via heb ik gehoord dat ze een brief thuis heeft gehad, met xxx op de achterkant. Wat moet ik nou? Ze is zo wisselvallig.. iemand raad... lig er wakker van s’nachts.

[ Bericht 0% gewijzigd door Geheimpje197 op 14-02-2014 18:34:04 ]
  Moderator vrijdag 14 februari 2014 @ 18:20:32 #2
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_136710532
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 18:17 schreef Geheimpje197 het volgende:

Heb haar even met rust gelaten , en 2 dagen later zegt ze iets zo iets persoonlijks, dat je alleen met je moeder of zus deelt.
Ze ziet je als een broer.
What can change the nature of a man?
pi_136710539
Wow dafuq did i read?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_136710576
Als je net zo praat als je schrijft kan ze jou gewoon niet volgen.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 18:22:22 #5
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_136710582
quote:
Ik ken iemand nu 3,5 maand (collega) werk. Ik voel iets voor haar. Ik kan goed met haar praten, en zij ook met mij. We hebben sinds een week of 2 contact met whatsapp.. de eerste app waren we 4 uur met mekaar aan het babbelen.. over alles. Daar kwam naar boven dat zij nu 14jaar alleen met haar 2 kinderen. Op een gegeven moment, heb ik bij haar een paar gevoelige snaren geraakt, en was ze een half uur offline. Ze verontschuldigt zich... en zei, dat als iemand lief doet en een zeer punt raakt, nu ja dan is het er even. Je komt waarschijnlijk ook niet voor niets op mijn pad. Ik mis het gevoel en ogen. Later zegt ze vin het wel erg fijn dat gebabbel met jou., zit nu in een periode dat veel moeite kost , het leven. Je bent lief.. zegt ze en het klikt tussen ons.
Ik heb gezegd dat ik er voor haar ben. Ben een paar dagen later ben haar geweest, had haar even willen vasthouden, maar op de een of andere manier kon ik het niet, en heb het later ook tegen haar gezegd via whatsapp . Voor de rest was het een gesprek zo als altijd. Ik kom daar later op terug, zei ze. Ze wil geen relatie zei ze... ben beter een goede vriendin . Ik vraag aan haar, zit je dan zo in de knoop met jezelf? Nee zit niet in de knoop, gewoon klik met collega. ? Zucht, wat een omslag in 5 dagen tijd. Heb haar gevraagd of er iets was gebeurd tijdens het gesprek, maar ze zegt van niet.

Heb haar even met rust gelaten , en 2 dagen later zegt ze iets zo iets persoonlijks, dat je alleen met je moeder of zus deelt. Heb haar weer bewust met rust gelaten, 4 dagen later belt ze me op, wou graag je stem horen, weer 40 minuten met haar gebabbeld. Wil wel langskomen bij je thuis.? Vroeg ik, ja is goed zei ze. Volgende dag gaf ze een berichtje, dat er wat tussengekomen was. Via via heb ik gehoord dat ze een brief thuis heeft gehad, met xxx op de achterkant. Wat moet ik nou? Ze is zo wisselvallig.. iemand raad... lig er wakker van s’nachts.
edit eerst even je post en zet alles rustig op een rijtje. Ik vind het maar moeilijk en raar lezen zo.

Ze geeft, van wat ik lees, in ieder geval wat verschillende signalen af. "er voor haar zijn" = jezelf aan het friendzonen, dus zo zou ik het niet weer brengen als je haar serieus leuk vindt. In plaats van ons vragen hoe en wat kun je natuurlijk ook haar vragen wat nou precies de bedoeling van jullie omgang met elkaar is en dat je duidelijkheid wil. Die krijg je niet van ons, wel van haar.
pi_136710983
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 18:22 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

edit eerst even je post en zet alles rustig op een rijtje. Ik vind het maar moeilijk en raar lezen zo.

Ze geeft, van wat ik lees, in ieder geval wat verschillende signalen af. "er voor haar zijn" = jezelf aan het friendzonen, dus zo zou ik het niet weer brengen als je haar serieus leuk vindt. In plaats van ons vragen hoe en wat kun je natuurlijk ook haar vragen wat nou precies de bedoeling van jullie omgang met elkaar is en dat je duidelijkheid wil. Die krijg je niet van ons, wel van haar.
Allereerst sorry voor de rommelige tekst

Dat is nou precies wat ik haar wilde vragen dat ik voor de 2de keer bij haar thuis zou komen... maar toen hoorde ik het van die brief... en ze zei de afspraak af.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 19:22:19 #7
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_136712302
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 18:40 schreef Geheimpje197 het volgende:

[..]

Allereerst sorry voor de rommelige tekst

Dat is nou precies wat ik haar wilde vragen dat ik voor de 2de keer bij haar thuis zou komen... maar toen hoorde ik het van die brief... en ze zei de afspraak af.
van wie was die brief? heb je enig idee? nogmaals: ik zou erop aansturen dat ze je duidelijkheid geeft wat nu precies de bedoeling is. Dat zorgt er ook voor dat jij niet onnodig met gevoelens blijft zitten waar je niks mee kunt. Gewoon vragen dus...dan weet je direct waar je aan toe bent.
pi_136712587
Je bent haar praatpaal.

Haar pretpaal is een andere gast die niet naar haar verhalen luistert.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 19:35:05 #9
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_136712772
quote:
Ik mis het gevoel en ogen.
Ze is blind?
Gourmetten of steengrillen?
pi_136713632
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 19:30 schreef PBateman1978 het volgende:
Je bent haar praatpaal.

Haar pretpaal is een andere gast die niet naar haar verhalen luistert.
Dit is nog echt zo ook
pi_136714606
Wat wij met z'n allen hier doen is een inschatting maken van wat zij denkt / zegt / wil en wat jou gevoel en gedachtes daarover zijn.
Aangezien je aangeeft dat je goede gesprekken met haar kunt hebben, is het ook belangrijk dat je eerlijk tegen elkaar bent.
De vraag die je aan ons stelt kan alleen door haar echt beantwoord worden.

Daarnaast is het ook voor jezelf belangrijk (misschien nog wel belangrijker..) te bedenken wat jij nu eigenlijk wilt? Vind jij haar echt heel erg leuk, of vind je dat nu omdat je zo close met haar bent en ze je (in)directe complimentjes / aandacht geeft?
Een collega als vriendin kan ook wat minder handige punten hebben, zoals de werk- en priverelatie. Daarnaast heeft zij al twee kinderen, wat is jouw gedachte daar over?

Wat betreft "de brief", daar zou ik niet te veel op ingaan, het geeft aan de ene kant in je verhaal het idee dat je iets jaloers hebt, wat weer duidt op dat je het nu een interessant persoon vindt (de reden ervoor kan nogmaals zijn door de aandacht, maar kan uiteraard ook echt zijn dat jij haar ook leuk vindt).
Aan de andere kant hoeft de brief totaal geen relatie te hebben met het afzeggen van de afspraak. Zoals je ook al schreef, je ligt er van wakker. Juist op die momenten maakt je hersens de meest creatieve associaties en helaas vaak in jouw nadeel (het oproepen van angsten en vervelende gevoelens waardoor je nog langer wakker ligt..)

Mijn tip:
- Houd het luchtig in de zin dat je haar enigszins op afstand houd (beter voor jezelf om niet meteen helemaal kriebels te krijgen en haar ook het inzicht te geven dat jij ook je eigen leven hebt en niet zo maar het "on-call" vriendje is)
- Houd aan de andere kant ook jezelf in de gaten, wat wil je wel van haar weten? (Waar je aan toe bent? Wat jouw positie is bij haar? Ben je slechts de persoon om af en toe mee te praten?) en aan de hand van haar antwoorden, hoe wil je het contact (eventueel) voortzetten?
pi_136727795
Bedankt voor de reacties...

Ja ik vind haar echt leuk, ze maakt iets bij me los. En voel op mijn gemak bij haar, wat ik nog niet eerder heb meegemaakt. Wel we zien elkaar niet zo vaak.. ze zit op een ander gedeelte werk.
Voor wat betreft haar kinderen.. daar heb ik helemaal geen probleem mee. en zal me best doen voor de kids.

Tja de brief.. het is moeilijk om daar me gedachten van af te zetten...kan moeilijk aan haar vragen van wie die brief is. . Kans dat ze gaat zeggen "Hoe weet je dat" of iets dergelijks, dan lijkt het net of ik haar aan het controleren ben, en dat wil ik niet.

Ik probeer ook op dit moment, wat afstand te houden hoe moeilijk het ook is voor mij. Daarom vond ik het jammer dat de 2de afspraak niet doorging, wou dan tegen haar zeggen of er alleen vriendschap met haar is , of dat er meer is.
  zaterdag 15 februari 2014 @ 16:31:47 #13
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_136741021
Klinkt goed. Ga zo door.
we dan
pi_136741646
Kijk voor een tweede afspraak, maar vraag niet meteen naar "wat is het nu?" nogmaals, houd het luchtig en kijk hoe het loopt.
Gelijk vragen geeft best een druk voor de andere. Eerst lol en elkaar leren kennen, dan pas kijken naar de signalen er omheen en natuurlijk wederom het belangrijkste.. wat vind jij er op dat moment (nog) van?
pi_137356968
Nou Nou....

Had even geen zin om te reageren....

Nou heb het haar gevraagd... nee wil geen relatie, zei ze... Ik voel wel veel voor je.. maar ben meer een goede vriendin.

Ok duidelijk zei ik...we hebben een week niet met elkaar gesproken.... Ik heb haar toen (Na dat weekje)maar een berichtje gestuurd, heb ik maar gezegd dat het ok is... en vriendschap is goed, en meer niet.
Zij geeft als reactie helemaal niets, wel dat ze weer iets persoonlijk (Ga ik niet zeggen) heeft meegemaakt... en verplicht een paar dagen rust heeft moeten nemen... en morgen of woensdag 4/3 of 5/3 uitslag krijgt, en zei tot volgende week . Nou weet ik dat ze vorige week vrij was, dus heb ik haar met rust gelaten...

Maar heb het idee dat als ze de uitslag krijgt te horen... misschien dit nog vertelt en daarna niks meer van haar laten horen.... maar dan moet ze me dat eerlijk vertellen... bij een goed gesprek en niet . en via de kille manier via sms of whatsapp

Wat denken jullie..... haar laten vallen als de uitslag negatief of positief is... wil ik niet...
Ze zit natuurlijk met de uitslag in haar hoofd... teminste dat zou bij door mijn hoofd blijven dwalen...

Ze is zo moeilijk te doorgronden..
Dat ze geen relatie staat vast, daar ben ik inmiddels wel achter.
pi_137359189
Ik zou haar laten
pi_137359197
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 19:57 schreef Geheimpje197 het volgende:
Wat dat betreft passen jullie prima bij elkaar. Maar even serieus: ik zou als ik jou was proberen om geen contact meer met 'r te hebben.
  maandag 3 maart 2014 @ 20:54:09 #18
346077 Slip
Zwakke Geest!
pi_137359463
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 20:48 schreef Dehelerambam het volgende:
Ik zou haar laten
Wijze woorden
pi_137364661
je kan toch op je klompen aanvoelen dat je door de manier waarop je je opstelt in de friendzone gaat belanden (beland bent).
pi_137364778
quote:
Nou Nou....

Had even geen zin om te reageren....

Nou heb het haar gevraagd... nee wil geen relatie, zei ze... Ik voel wel veel voor je.. maar ben meer een goede vriendin.

Ok duidelijk zei ik...we hebben een week niet met elkaar gesproken.... Ik heb haar toen (Na dat weekje)maar een berichtje gestuurd, heb ik maar gezegd dat het ok is... en vriendschap is goed, en meer niet.
Zij geeft als reactie helemaal niets, wel dat ze weer iets persoonlijk (Ga ik niet zeggen) heeft meegemaakt... en verplicht een paar dagen rust heeft moeten nemen... en morgen of woensdag 4/3 of 5/3 uitslag krijgt, en zei tot volgende week . Nou weet ik dat ze vorige week vrij was, dus heb ik haar met rust gelaten...

Maar heb het idee dat als ze de uitslag krijgt te horen... misschien dit nog vertelt en daarna niks meer van haar laten horen.... maar dan moet ze me dat eerlijk vertellen... bij een goed gesprek en niet . en via de kille manier via sms of whatsapp

Wat denken jullie..... haar laten vallen als de uitslag negatief of positief is... wil ik niet...
Ze zit natuurlijk met de uitslag in haar hoofd... teminste dat zou bij door mijn hoofd blijven dwalen...

Dat ze geen relatie staat vast, daar ben ik inmiddels wel achter.
Is een gewone standaard vriendschap wat jij -echt- wilt?
Of wil je die vriendschap in de hoop dat ze later meer wilt?

Als dat laatste, dan kun je beter eieren voor je geld kiezen en de boel afkappen, ze is zonde van je tijd en energie.
pi_137365892
quote:
3s.gif Op maandag 3 maart 2014 20:54 schreef Slip het volgende:
Wijze woorden
Dank :)
  dinsdag 4 maart 2014 @ 08:40:59 #22
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_137371639
quote:
wel dat ze weer iets persoonlijk (Ga ik niet zeggen) heeft meegemaakt... en morgen of woensdag 4/3 of 5/3 uitslag krijgt

Maar heb het idee dat als ze de uitslag krijgt te horen... misschien dit nog vertelt en daarna niks meer van haar laten horen....
Ze is zwanger? :P En ik snap niet wat er onduidelijk is. Ze vindt je gewoon geen relatiemateriaal, maar je bent de enige die haar verhalen wil aanhoren, soort van broer dus.
pi_137372843
Deze kan op slot graag
  dinsdag 4 maart 2014 @ 09:54:56 #24
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_137372863
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 09:54 schreef Geheimpje197 het volgende:
Deze kan op slot graag
Wat is er gebeurd? :D
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_137382264
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 09:54 schreef Geheimpje197 het volgende:
Deze kan op slot graag
Waarom?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')