Licht aan is dan ook verplicht, dag en nacht. Verkeerd lichtgebruik (inclusief het niet aanhebben) kost 900NOK, zo'n 115¤.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:33 schreef MissionPhailed het volgende:
Hmmm, ik zou toch een veerboot inplannen in je route. Bijv. de route Hirtshals - Oslo. Kostte mij in juni 2011 een euro of 100 maar scheelt wél een hoop kilometers autorijden. Lampen aan -ook tijdens zonnige middagen- lijkt er gemeengoed te zijn. Toen ik in Oslo van de veerboot reed kreeg ik geregeld groot licht van tegenliggers; toen de koplampen maar aangezet en geen groot licht meer gezien
Ja, na 3x tegenlicht viel dan toch het kwartje. Vriendelijk volk overigens, spreken volgens mij vrijwel allen (accentloos) Engels. Ik vroeg wél beleefd of ze überhaupt Engels spraken (snakker du Engelsk)quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Licht aan is dan ook verplicht, dag en nacht. Verkeerd lichtgebruik (inclusief het niet aanhebben) kost 900NOK, zo'n 115¤.
Je hebt tips over alles gehad nu, althans via de topics die ik eerder postte.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:59 schreef jeroenh123123 het volgende:
ok mensen super bedankt voor deze reacties, we zijn hier al zeker iets mee.
maar meer tips zijn altijd welkom
thnx
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |