Dat kan, das een subjectieve mening. maar das wat anders dan met debiele argumenten gaan beweren dat een andere sport veel beter is of wel een 'wereldsport' isquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:00 schreef HSG het volgende:
Ik vind het geen reet aan. Ben ik nu ook dom?
Vanwege de slechte zinsbouw zeg ik ja.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:00 schreef HSG het volgende:
Ik vind het geen reet aan. Ben ik nu ook dom?
Oke.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:03 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Vanwege de slechte zinsbouw zeg ik ja.
En atletiek ook alleen maar omdat ze doen alsof al die verschillende sporten samen één sport zijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat kan, das een subjectieve mening. maar das wat anders dan met debiele argumenten gaan beweren dat een andere sport veel beter is of wel een 'wereldsport' is
Er zijn maar 2 'wereldsporten' en dat zijn atletiek en voetbal
Wie weet maar ik schat in dat het de meest beoefende sport is, zowel door geregistreeerde sporters als door amateurs, en dan waarschijnlijk over vrijwel de gehele wereld.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:48 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
En atletiek ook alleen maar omdat ze doen alsof al die verschillende sporten samen één sport zijn.
Maar wat is atletiek dan? Sprinten? Lange afstand lopen? Hoogspringen? Verspringen? Polstokhoogspringen? Discuswerpen? Speerwerpen? Zo kan je nog wel een tijdje doorgaan.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wie weet maar ik schat in dat het de meest beoefende sport is, zowel door geregistreeerde sporters als door amateurs, en dan waarschijnlijk over vrijwel de gehele wereld.
Nee is vergelijkbaar met iemand die beter is met de 500 meter/1000 meter en zijn broer beter is op de 10.000 meter. Of een broer keeper is en de andere spits.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:57 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Maar wat is atletiek dan? Sprinten? Lange afstand lopen? Hoogspringen? Verspringen? Polstokhoogspringen? Discuswerpen? Speerwerpen? Zo kan je nog wel een tijdje doorgaan.
Het is ongeveer het zelfde zeggen als dat balsport een wereldsport is.
Niet helemaal. Je gaat 'op atletiek' net zoals je 'op voetballen' gaat. Dan ga je NIET basketeballen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:57 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Maar wat is atletiek dan? Sprinten? Lange afstand lopen? Hoogspringen? Verspringen? Polstokhoogspringen? Discuswerpen? Speerwerpen? Zo kan je nog wel een tijdje doorgaan.
Het is ongeveer het zelfde zeggen als dat balsport een wereldsport is.
op de 100 meter sprint was het 7%quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:37 schreef Halcon het volgende:
2% op 500 meter is natuurlijk best wel wat gezien de marginale verschillen
Daar doen ook bazen mee.quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
op de 100 meter sprint was het 7%
Meeste landen op de wereld hebben geen wintersportfaciliteiten, dus zo raar is dat allemaal niet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:53 schreef tong80 het volgende:
Op de 500 meter waren er 20 ritten met 40 deelnemers. Waarvan er veel kans maakten op een medaille. Hoeveel landen zijn top in het biatlon, Ijshockey, rodelen of schansspringen
Bij het schaatsen ookquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:01 schreef tong80 het volgende:
In de finale van de 100 meter op de spelen in 88 bleek achteraf 7 van de tien deelnemers gedoped te zijn. Doofpot. Want er won een Amerikaan.
Amerika ook zo iets. Het eigen kampioenschap The World Series noemen.
dit argumentquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
en verder zijn er veel meer landen met een (gouden) medaille bij het schaatsen dan bij het ijshockey.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |