omdat gw2nodes en orrmaps niet meer werken.quote:
Oh, gebruikte ik toch al zelden...quote:Op donderdag 17 april 2014 18:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
omdat gw2nodes en orrmaps niet meer werken.
Eigenlijk wel, buiten de steden kom je regelmatig andere mensen tegen. In de steden zelf zitten wel veel mensen vooral in Lion's Arch, maar gaat er ook om in welke server en hoelaat je speelt.quote:
Hmm, Lion's Arch is de laatste tijd meestal wel leeg, de Keep juist niet.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:04 schreef BloodFace het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, buiten de steden kom je regelmatig andere mensen tegen. In de steden zelf zitten wel veel mensen vooral in Lion's Arch, maar gaat er ook om in welke server en hoelaat je speelt.
Aahh okeoke dat kan wel, heb een paar weken niet gespeeld, en een paar maanden niet "goed" gespeeld, daarmee bedoel ik letten op updates, regelmatig spelen en niet 1 keer in de maand ofzo. Mijn reactie was ook meer gebaseerd op wat ik paar weken terug had gezien, en dacht dat de playerbase vastwel hetzelfde was gebleven. Was dat vergeten erbij tezetten.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:44 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Hmm, Lion's Arch is de laatste tijd meestal wel leeg, de Keep juist niet.
En met de mega server update is de kans groter dat je nog meer mensen tegenkomt (ik vind het te druk worden...)
ik ben ook kortgeleden begonnen.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:39 schreef Quotidien het volgende:
Nog waard om eraan te beginnen of zouden jullie dat afraden?
Je kan er altijd aan beginnenquote:Op donderdag 17 april 2014 23:39 schreef Quotidien het volgende:
Nog waard om eraan te beginnen of zouden jullie dat afraden?
ik had hem al voor 2 tientjes oid.quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:08 schreef Quotidien het volgende:
Jammer dat er geen trial (meer) is. Waarschijnlijk ga ik 'm wel proberen, lees er veel positieve dingen over.
Met de mega server is het met name belangrijk dat je het juiste continent kiest, de servers zijn niet meer zo heel belangrijk.quote:Op vrijdag 18 april 2014 08:05 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
ik had hem al voor 2 tientjes oid.
Je moet ff kijken naar de server met de tweakers guild. Daar zitten veel nederlanders, en het is een actieve guild.
ben ik nog niet bekend mee. Ik zat iig op far shiverpeaks.quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:34 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Met de mega server is het met name belangrijk dat je het juiste continent kiest, de servers zijn niet meer zo heel belangrijk.
ieder een beetje zn eigen ding. De ene moeilijker dan de ander, maar dan ook hogere dps itt survavibility. Of heb je hem al?quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:57 schreef Quotidien het volgende:
Zit er veel verschil tussen de professions qua dps in de huidige metagame? Of hebben ze allemaal precies evenveel potentieel?
Waarom raar? Mijn favorietste ranger (als dat woord bestaatquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:43 schreef Quotidien het volgende:
Ik zit momenteel op een lvl 9 charr ranger.Ranger sprak me het meest aan en charr ook, al zijn ze beide niet echt populair en is de combinatie ook een beetje raar.
tweakers guild is erg leuk en actief. Ma en wo puzzles en fracals etc.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:26 schreef jogy het volgende:
Ik heb me maar weer eens aangehaakt bij een guild. Geen idee meer hoe die heet maar zijn best vriendelijk. Je mist toch iets zonder enigszins actieve guild.
Daar ben ik al een keer uit getrapt wegens inactiviteit maar is zeker een leuke en uitgebreide guild jaquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:29 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
tweakers guild is erg leuk en actief. Ma en wo puzzles en fracals etc.
gewoon weer aanmelden.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Daar ben ik al een keer uit getrapt wegens inactiviteit maar is zeker een leuke en uitgebreide guild ja.
Ik ben te sporadisch voor die club joh, voel ik me alleen maar weer een beetje schuldig als ik langere tijd niet inlog. Met de guild heb ik dat niet echt. En het is alleen maar voor wat reuring in de chat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |