De enige oplossing. Als hij zich niet wil gedragen en ook niks wil is de beste oplossing hem op straat schoppen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:23 schreef huskey het volgende:
Graag serieuze reacties, dus niet van "gooi hem maar op straat" want dan moet je het verhaal even goed doorlezen.
De kinderen hebben nog gewoon hun moeder.....quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:35 schreef Zippow het volgende:
Kan je stiefvader eventueel de voogdij over die kinderen krijgen? Of iemand anders in de familie die bereid is die kids op te nemen? Kut situatie wel, al helemaal voor die kinderen, maar desondanks moeten die kinderen niet de reden zijn dat je stiefvader geen actie onderneemt...Want dat betekent alleen maar dat die gast zijn kinderen kan gebruiken als middel om je stiefvader te manipuleren, lijkt me ook niet al te gezond.
Dus:
1) Proberen voogdij te krijgen
2) Stiefzoon op straat en eventueel een straatverbod als het echt om serieuze bedreigingen gaat.
3) Ten alle tijden meteen de politie inlichten, ook als die gast iets van plan is met de kids of zo, je weet het maar nooit met die familiedrama's en zo voort..
4) Eventueel die gast laten opnemen? Als dat kan? Gedwongen opname omdat ie een gevaar is voor zichzelf, z'n kinderen en z'n omgeving? Maar ik heb hier geen verstand van dus geen idee tot in hoeverre dit mogelijk is...
Oké dan snap ik absoluut niet waarom ze in godsnaam nog in contact staan met die vader. Niemand die daar iets aan geprobeerd heeft te veranderen?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:43 schreef trigt013 het volgende:
[..]
De kinderen hebben nog gewoon hun moeder.....
de TS typt dat de zoon de kinderen heeft, niet dat ze bij hem wonen en waarom ze überhaupt nog bij hem zouden wonen als dat zo is.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:45 schreef Zippow het volgende:
[..]
Oké dan snap ik absoluut niet waarom ze in godsnaam nog in contact staan met die vader. Niemand die daar iets aan geprobeerd heeft te veranderen?
Straatverbod? Kan je de politie bellen als hij op de stoep staat?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:01 schreef huskey het volgende:
We hebben hem op straat gezet, heeft 2 ramen ingegooid en heeft net zo lang zitten rammen op de deur tot hij weer naar binnen mag, ookal wordt hij dan weer opgepakt dan staat hij volgende week toch wel weer op de stoep.
Je hebt maar 2 opties hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:01 schreef huskey het volgende:
Het feit is dat mijn stiefvader echt bang voor hem is plus de rest van de familie.
Hij moest vorig jaar ontwijken of hij had een scherp mes in zijn hals.
Hij is toen gearresteerd uiteraard maar omdat hij al een lang verleden had en hij "goed op weg was"
Heeft hij maar 40 uur taakstraf gekregen, begrijp me niet verkeerd maar we hebben al heel veel geprobeerd.
We hebben hem op straat gezet, heeft 2 ramen ingegooid en heeft net zo lang zitten rammen op de deur tot hij weer naar binnen mag, ookal wordt hij dan weer opgepakt dan staat hij volgende week toch wel weer op de stoep.
Ik weet dat mijn stiefvader te hartelijk is voor zijn zoon alleen het is gewoon zo ver geescaleerd dat we er mee aan zitten.
Ja maar hij vermeldt ook dat de stiefvader zijn zoon niet op straat zet omwille van die kids, dan ga ik er vanuit dat die vader nog wel (gedeeltelijke) voogdij heeft over die kids?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:47 schreef trigt013 het volgende:
[..]
de TS typt dat de zoon de kinderen heeft, niet dat ze bij hem wonen en waarom ze überhaupt nog bij hem zouden wonen als dat zo is.
Zou jij willen dat hij voogdij houdt met dit soort gedrag, dan kan je beter geen vader in je leven hebben dan een egoïstisch stuk vuilnis.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:07 schreef Zippow het volgende:
Ja maar hij vermeldt ook dat de stiefvader zijn zoon niet op straat zet omwille van die kids, dan ga ik er vanuit dat die vader nog wel (gedeeltelijke) voogdij heeft over die kids?
Dit. Optie 3 is de dood, als een van de partijen niet meer leeft is het probleem ook weg, maar dat is ook niet wenselijk... Optie 1 is dus het enige dat echt werkt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je hebt maar 2 opties hoor
1. buiten gooien en volhouden
2. gewoon niks doen
Je noemt wel allerlei excuses maar dan kies je dus voor optie 2
Ik snap dat het reel is, maar kijk dan naar hoe je zo veel mogelijk kunt doen om optie 1 vol te houden
Als je hem weer binnen laat had je net zo goed niks kunnen doen
Hak dus een knoop door en blijf er achter staan. Zoek contact met je lokale politie om het proces bij te staan. Als ze weten dat dit speelt kunnen ze helpen zorgen voor korte lijntjes etc
Eruit zetten en volhouden is toch echt de enige oplossing.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:01 schreef huskey het volgende:
Het feit is dat mijn stiefvader echt bang voor hem is plus de rest van de familie.
Hij moest vorig jaar ontwijken of hij had een scherp mes in zijn hals.
Hij is toen gearresteerd uiteraard maar omdat hij al een lang verleden had en hij "goed op weg was"
Heeft hij maar 40 uur taakstraf gekregen, begrijp me niet verkeerd maar we hebben al heel veel geprobeerd.
Ik weet dat mijn stiefvader te hartelijk is voor zijn zoon alleen het is gewoon zo ver geescaleerd dat we er mee aan zitten.
Eh.... Even voor de goede orde, kun je lezen? Want ik vraag mij gewoon af of (en zo ja waarom dan) die vader de voogdij heeft. Als hij dat heeft, zorg dan dat die dat niet meer heeftquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:09 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Zou jij willen dat hij voogdij houdt met dit soort gedrag, dan kan je beter geen vader in je leven hebben dan een egoïstisch stuk vuilnis.
Dit dus, onderschat de waarheid van die uitspraak niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:30 schreef krullenbolletje het volgende:
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden...
Daar zit de fout. Die zoon heeft nu wel door dat als hij lang genoeg aandringt dat hij toch wel z'n zin krijgt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |