Gewoon de hele tijd in z'n 1 of 2 rijdenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:32 schreef Sarasi het volgende:
Ik kan niet schakelen met mijn gekneusde hang, kwam ik net achter. Fok.
2 liter subaru boxer roffetltjequote:
80 in zijn 2 is wel een leuke om 10 km vol te proberen houdenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:34 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Gewoon de hele tijd in z'n 1 of 2 rijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met links schakelen?quote:Op zondag 16 februari 2014 00:41 schreef Fiorano het volgende:
Schakel je met je andere hand, kan prima. Je kan Ipc schakelen met vinger toppen trouwens. Mogelijkheden zat Haha
Jup, gewoon onder je rechter arm door. Kan makkelijk.quote:
Mijn vingers, hand en pols zijn gekneusd. Alleen met mijn duim is niks mis.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:41 schreef Fiorano het volgende:
Schakel je met je andere hand, kan prima. Je kan Ipc schakelen met vinger toppen trouwens. Mogelijkheden zat Haha
Als je dat doet dan regel ik wel een Ford Transit MK6 , die heeft een pook van zo'n 75 cmquote:Op zondag 16 februari 2014 11:41 schreef Kiprollade het volgende:
Je kan ook op de versnellingspook gaan zitten natuurlijk.
Sta je dan voor het stoplicht. Ik denk dat ze hard gaan lachen op de planning.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:48 schreef Sarasi het volgende:
Hij kwam later dan verwacht.
Anyway, ik zal 'm wel gewoon extreem ontzien vandaag&morgen en dan dinsdag gewoon openhouden. In het ergste geval heb ik dan dinsdagavond een grafhand en uitgelopen mascara. In het allerergste geval moet ik AR bellen dat 't niet gaat, maar dat schat ik niet in als zijnde een relistisch scenario. Gewoon doorkachelen en bidden om een automaat.
Als ik weg kom, kom ik ook wel aan. Ik neem sowieso een rolletje tape en een handschoen mee, en dan moet ik toch echt wel een dagje kunnen autorijden.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:51 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Sta je dan voor het stoplicht. Ik denk dat ze hard gaan lachen op de planning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |