Ben ik ff blij dat motoren geen APK hebbenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:05 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dit. Ik was met 5 vwo al het huis uit.
Tevens, uitlaat zit er weer onder met een nieuwe middendemper. Nog even wat roest weggeborsteld en opnieuw in de teer gezet. Als die Opel doorroest issie ruim 23 jaar oud.
Kun je mij eens vertellen hoe je weet dat het een steenmarter was?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:42 schreef joppie_saus het volgende:
Vandaag panne gehad met de Suzuki. Wilde weg, maar hij startte niet. Startkabels er aan, maar die zijn doorgefikt. Accu was goed. Toen de pechhulp maar gebeld. Bleek dat een steenmarter de bobinekabel had door gevroten. Lekker dan.
Haha heerlijk is dat. Ik heb eens een muskusrat overreden. Ik hoorde de splash overduidelijk. Gevolg was wel dat ik de ingewanden van de dorpel en uit de wielkasten kon schrapenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:05 schreef zazzel het volgende:
Pff klote is dat!
Ik heb net een konijn aangereden, voor de zoveelste keer, maar deze bleef aan de bumper van m'n ma dr 107 hangen. Dus die kon ik net eronder vandaan schrapen![]()
Iemand nog hapje konijnenbout?
Ik heb geen enkele reden om te twijfelen aan de waarneming van een deskundige.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:15 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Kun je mij eens vertellen hoe je weet dat het een steenmarter was?
Haha ja lekker! Gelukkig was deze nog "heel" gebleven. Leuk joh wonen in het buitengebiedquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:32 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Haha heerlijk is dat. Ik heb eens een muskusrat overreden. Ik hoorde de splash overduidelijk. Gevolg was wel dat ik de ingewanden van de dorpel en uit de wielkasten kon schrapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon de hele tijd in z'n 1 of 2 rijdenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:32 schreef Sarasi het volgende:
Ik kan niet schakelen met mijn gekneusde hang, kwam ik net achter. Fok.
2 liter subaru boxer roffetltjequote:
80 in zijn 2 is wel een leuke om 10 km vol te proberen houdenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:34 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Gewoon de hele tijd in z'n 1 of 2 rijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met links schakelen?quote:Op zondag 16 februari 2014 00:41 schreef Fiorano het volgende:
Schakel je met je andere hand, kan prima. Je kan Ipc schakelen met vinger toppen trouwens. Mogelijkheden zat Haha
Jup, gewoon onder je rechter arm door. Kan makkelijk.quote:
Mijn vingers, hand en pols zijn gekneusd. Alleen met mijn duim is niks mis.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:41 schreef Fiorano het volgende:
Schakel je met je andere hand, kan prima. Je kan Ipc schakelen met vinger toppen trouwens. Mogelijkheden zat Haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |