quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:18 schreef BlackLining het volgende:
Zo zie je maar weer dat d'n Timo je toch nog weet te naaien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook weer eens rijden maandag.
10-13 uur de eerste bak ophalen in Eindhoven, VW Golf voor een enkeltje Groningen. Dan z.s.m. een trein opzoeken voor een vervolgrit Assen - Breukelen in een KIA Cee'd Sportswagon (als ik dat goed spel..)
Dan kan ik nog mooi dat ochtendcollege tot half 11 meenemen en vervolgens die bak op gaan halen.![]()
Zijn er niet, je kunt Ipc altijd solliciteren. Wel moet je minimaal een half (?) jaar je rijbewijs hebben.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:16 schreef MBA_xo het volgende:
Weet iemand wanneer de nieuwe sollicitatieronde(s) is/zijn? Heb die van afgelopen maand gemist omdat ik nog maar 5 maanden mijn rijbewijs heb..
Als er mensen nodig zijn in jouw regio zullen ze je hoogstwaarschijnlijk wel uitnodigen. Welke regio woon je? Misschien dat er daar namelijk al momenteel genoeg mensen zijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:16 schreef MBA_xo het volgende:
Weet iemand wanneer de nieuwe sollicitatieronde(s) is/zijn? Heb die van afgelopen maand gemist omdat ik nog maar 5 maanden mijn rijbewijs heb..
Op basis van contracten moeten ze zich aan die 6 maanden houden.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:55 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Als er mensen nodig zijn in jouw regio zullen ze je hoogstwaarschijnlijk wel uitnodigen. Welke regio woon je? Misschien dat er daar namelijk al momenteel genoeg mensen zijn.
Voor EW moet je je rijbewijs minimaal 6 maanden hebben dacht ik, maar als ze echt iemand nodig hebben zullen ze voor die maand vast wel een uitzondering maken.
Je hebt het uitgemaakt ja?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:25 schreef BlackLining het volgende:
Het was bij mij pakweg 50 euro minder dan verwacht. Morgen ff nakijken.
Ik ben ook licht aangeschoten trouwensmet wat vrienden die ook net single zijn zuipen om valentijns ellende te verdrukken
Ik heb dat stuk ook wel eens gewandeld. Daar doe je ~ 25 minuten over, dus dat valt ook wel mee. Werk is werk, en een Passat / V70 is leuker dan een Caddy toch?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:57 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Pff, wat een gedoe zeg. Dat ze ook serieus vier keer bellen voor een spoedje, het zou wel hoge nood geweest zijn.
Ze hadden trouwens zelf ook wel kunnen bedenken dat ophalen om 7 uur in waalwijk onmogelijk is (tenzij je niet bij van M moet zijn misschien). Of je moet vanaf het busstation gaan lopen, maar dan zou ik sowieso de rit al weigeren.
Dat lijkt me ook erg chill, en dan met 2 hikers om het rijden af te wisselen (en omdat het anders zo saai is)quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:51 schreef Pizzabodem het volgende:
Ik moest even een motivatie kopen voor m'n bachelorthesis/m'n muziekverslaving voeden: Rock Werchter, kaching daar ging meer dan een week, eh, maand werken in een paar seconden.
Hopelijk binnenkort wel weer wat tijd voor ritjes, zal m'n bankrekening leuk vinden. Zijn er geen ritjes om auto's van ongelukkige wintersporters op te halen in Oostenrijk ofzo?
Een dronken vrouw is een engel in bedquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:20 schreef Sarasi het volgende:
Ik ook, en meer.Heerlijk uit eten geweest voor 85euro totaal. Ben wel lichtelijk aangeschoten nu geloof ik.
Tenzij je zo dronken bent dat je ehm zelf niet meer omhoog krijgtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:16 schreef trolley het volgende:
[..]
Een dronken vrouw is een engel in bed![]()
Maar daar hebben vrouwen dan weer geen last van!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:22 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Tenzij je zo dronken bent dat je ehm zelf niet meer omhoog krijgt
Correct correct. Maar meestal als ik met een dronken vriendin in bed lig ben ikzelf ook redelijk kapot. Overigens heeft mijn vriendin geen drank nodig. Totaal niet zelfsquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:23 schreef trolley het volgende:
[..]
Maar daar hebben vrouwen dan weer geen last van!![]()
Hoe laat ben je ongeveer in Meerkerk? Kunnen we samen lopenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:26 schreef driekeerdrie het volgende:
Maandag weer 'ns een ritje: Maassluis - Meerkerk in een Renault Kangoo Express. Ben benieuwd, laatste busje waar ik in reed (Den Haag - Maastricht) was een tergend langzame Ford Connect zonder cc.
Jammer genoeg is Maassluis - Meerkerk maar een uurtje rijden en staat er 3 uur OV tegenover (en twee stevige wandelingen).
Halfuur lopen zoeken naar de quote knop maar het is geluktquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:28 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Hoe laat ben je ongeveer in Meerkerk? Kunnen we samen lopen
Nee, da's dodelijk saai.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:16 schreef trolley het volgende:
[..]
Een dronken vrouw is een engel in bed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |