Welkomquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:27 schreef alors het volgende:
Ik heb nog geen dag geluisterd deze week, en ik dacht dat nu te gaan doen, maar nu is de Coldplay top100
Je hebt wat gemist.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:27 schreef alors het volgende:
Ik heb nog geen dag geluisterd deze week, en ik dacht dat nu te gaan doen, maar nu is de Coldplay top100
Ik ben alweer weggezaptquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Welkom.
We hebben een mooie welkomstplaat voor je uitgezocht
Sander en Michielshow is echt geniaal.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ben alweer weggezaptIk ga nog wel eens Sander en Michielshows terugluisteren, maar deze top100 is altijd zo kut en de dj's hebben ook geen tijd voor schijtlollige items die het het luisteren nog waard zouden kunnen maken.
Da's waar ja....quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ben alweer weggezaptIk ga nog wel eens Sander en Michielshows terugluisteren, maar deze top100 is altijd zo kut en de dj's hebben ook geen tijd voor schijtlollige items die het het luisteren nog waard zouden kunnen maken.
Eenschquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Zac Brown Band![]()
Compleet zeroes waardig.
Inderdaad, dat vind ik ook. Ga misschien nog een stukje terugluisteren.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:32 schreef Bronson het volgende:
[..]
Sander en Michielshow is echt geniaal.Leuk duo.
Ja ik heb er een kwartiertje van meegekregen in totaal denk ik, maar dat klonk leuk. Ik hoorde ook dat het Songbook terug was, liedjes met een persoonlijk verhaal erbij, was echt zo'n leuk item destijdsquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:32 schreef Bronson het volgende:
[..]
Sander en Michielshow is echt geniaal.Leuk duo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
klopt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:33 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Trouwens, volgens mij noemde Michiel mijn naam bij het liedje So incredible van Ilse Delange.
Dezequote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:32 schreef SilentChaos het volgende:
Gvd, nu weer editorsmanmanman....
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:45 schreef SilentChaos het volgende:
Chop Suey
sowieso: System of a Down![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |