I know, maar bij winterspelen hoort het koud te zijn.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is nog geen 25 graden, maar nog steeds vrij warm voor de winterspelen.
Bizar zegquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:26 schreef Columbiafan het volgende:
Noorwegen valt me echt niet mee hoor, Johaug
Eens. Is ook eigenlijk vrij belachelijk dat ze overal zo veel zout strooien.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
I know, maar bij winterspelen hoort het koud te zijn.
Dat hele subtropische gedoe vind ik echt jammer.
Noren misschien slechte wax? Weng ook al niet overtuigend, erg verrassendquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:30 schreef heywoodu het volgende:
Even niet opgelet, maar Johaug heeft dus gewoon tijd verloren ipv goedgemaakt
Duitsland wel!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Noorwegen bakt er echt geen klote van.
Dat kan bijna niet anders. Bij het biathlon is de slechte waxing al onderwerp van gesprek. Alleen Bjoerndalen zit op normaal niveau en die heeft een eigen waxer.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:31 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Noren misschien slechte wax? Weng ook al niet overtuigend, erg verrassend
quote:
Northug heeft toch ook zijn eigen waxer? Niet dat die lekker bezig is, maar dat ligt eerder aan hemzelf denk ik.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat kan bijna niet anders. Bij het biathlon is de slechte waxing al onderwerp van gesprek. Alleen Bjoerndalen zit op normaal niveau en die heeft een eigen waxer.
Ja, Bjoergen ook. Maar dat ze nu amper die Francaise kan volgen en die Poolse er gewoon bij kan blijvenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Northug heeft toch ook zijn eigen waxer? Niet dat die lekker bezig is, maar dat ligt eerder aan hemzelf denk ik.
Overigens moet de wax dan wel echt de slechtste ooit zijn, je zou verwachten dat ze met slechte wax in een kopgroepje zitten ofzo ipv een minuut voor de rest
Ik eerst ook. Blij dat ik toch maar even dacht 'Noorwegen gaat best vrij slechtquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:38 schreef Max23 het volgende:
Er zijn er nog best een paar die bij de Nostradamus vraag ja hadden ingevuld bij die vraag over de Noren
Dit is Johaug toch?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja, Bjoergen ook. Maar dat ze nu amper die Francaise kan volgen en die Poolse er gewoon bij kan blijven
Jacobsenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |