Anni Friesinger met dikke neusquote:
Voor langlaufen en biatlon moet je toch echt bij de ARD/ZDF zijn.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:15 schreef Dekatria het volgende:
BBCveel minder reclame, en betere commentatoren.
Tis dat ik het niet kan verstaan..quote:Op zondag 16 februari 2014 11:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Voor langlaufen en biatlon moet je toch echt bij de ARD/ZDF zijn.
Dat is net als rodelen kijken op de Nederlandse tv, of schaatsen op de Spaanse tvquote:Op zondag 16 februari 2014 11:15 schreef Dekatria het volgende:
BBCveel minder reclame, en betere commentatoren.
Ik gok dat Hege in rit vijf moet danquote:Op zondag 16 februari 2014 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wacht wel op rit 5 van de 1500 meter toto opmerkingen over mooie vrouwen.
En Olgaquote:Op zondag 16 februari 2014 11:16 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik gok dat Hege in rit vijf moet dan
Snowboarden gezien zonet?quote:Op zondag 16 februari 2014 11:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is net als rodelen kijken op de Nederlandse tv, of schaatsen op de Spaanse tv
Ik heb hetzelfde, ik begrijp er toch niks vanquote:Op zondag 16 februari 2014 11:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis dat ik het niet kan verstaan..
quote:
Wij kijken ook.quote:
Ja, waar ook een Britse goed meedeed. Langlaufen is gewoon geen sport voor hun, als ik Noors kon verstaan had ik de Noorse tv gekeken, maar verder is Duitsland daar gewoon qua commentaar etc de beste.quote:
Ik kan Noors beter verstaan dan Duitsquote:Op zondag 16 februari 2014 11:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, waar ook een Britse goed meedeed. Langlaufen is gewoon geen sport voor hun, als ik Noors kon verstaan had ik de Noorse tv gekeken, maar verder is Duitsland daar gewoon qua commentaar etc de beste.
Mwoh, m'n Engels is beter.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:18 schreef heywoodu het volgende:
Ja, waar ook een Britse goed meedeed. Langlaufen is gewoon geen sport voor hun, als ik Noors kon verstaan had ik de Noorse tv gekeken, maar verder is Duitsland daar gewoon qua commentaar etc de beste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |