SPOILER: Afgelopen spellen cq Wall of FameOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door jogy op 14-02-2014 11:59:57 ]Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
Wat is er mis met die landen dan?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:29 schreef zarGon het volgende:
Stiekem ben ik enorm blij om dit keer geen kutland te zijn; was vorig potje Polen...
Polen, Engeland en Spanje zijn irritant om mee te beginnen..
Done en een linkje naar 'active games' erin gezet ipv de handmatige ongein.quote:
toen was ik te lief.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:29 schreef zarGon het volgende:
Stiekem ben ik enorm blij om dit keer geen kutland te zijn; was vorig potje Polen...
Engeland is inderdaad wel een beetje nasty maar valt nog te overleven. Spanje is bij voorbaat al zo kansloos als het maar kan zijnquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:29 schreef zarGon het volgende:
Polen, Engeland en Spanje zijn irritant om mee te beginnen..
Het potje waar je jouw onschuld bent verloren.quote:
De enige strategie is om een akkoord met Frankrijk te sluiten en dan na een paar zetten te backstabben.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Engeland is inderdaad wel een beetje nasty maar valt nog te overleven. Spanje is bij voorbaat al zo kansloos als het maar kan zijn.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:32 schreef Krediax het volgende:
[..]
Wat is er mis met die landen dan?
Spanje en Polen == 3 SCs.quote:Modern Diplomacy is intended to be diplomacy with an updated map, circa 1994, taking place in Europe, the Middle East and North Africa. Any country with more than 30 million inhabitants was made a power. Those with more than 60 million inhabitants were given 4 home centers, while Russia (with 200 million plus) was given 5. Iran would have qualified as a 4 supply center power, but this would have made it necessary to extend the map into Asia, so it was not done.
Er moet iig wel ergens een wederzijds voordelige afspraak gemaakt worden zodat de Engelse aan land kunnen kruipen inderdaadquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:40 schreef Reya het volgende:
[..]
De enige strategie is om een akkoord met Frankrijk te sluiten en dan na een paar zetten te backstabben.
Oh ja, ik zou er een verslag over schrijven. Vanavond dan misschien.quote:
Ben daar vaker nat op gegaan, ook in 'wereldgenocide'. Je moet echt een rugsteekmentaliteit hebben om te winnenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh ja, ik zou er een verslag over schrijven. Vanavond dan misschien.
Vind het overigens nog steeds tof. Niet omdat ik heb gewonnen of jou heb genaaid, maar dat je gewoon een ander wat gunt. I like that. Wellicht tegen het 'moraal' van het spel in, maar ja.
Niet altijd hoor. Als je de vuistregel in stand houdt dat zolang je nuttig bent voor de (tijdelijke) bondgenoot en deze nooit echt helemaal uit het oog verliest dan kan je op zich wel anticiperen op een eventuele ijzervergiftiging in de rugstreek.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ben daar vaker nat op gegaan, ook in 'wereldgenocide'. Je moet echt een rugsteekmentaliteit hebben om te winnen
Ik wilde je serieus niet naaien hè. In eerste instantie was overleven al een prima alternatief.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ben daar vaker nat op gegaan, ook in 'wereldgenocide'. Je moet echt een rugsteekmentaliteit hebben om te winnen
Ook daarna, toen hij Gorky innam i.p.v. samen Egypte verwijderen uit je dode hoek.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:08 schreef 99.999 het volgende:
Dat was in het weekend van de POL-meet waardoor Reya veel van huis was en een en ander aan beurten had gemist.
Oh maar toen was de hoop al verlorenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ook daarna, toen hij Gorky innam i.p.v. samen Egypte verwijderen uit je dode hoek.
[ afbeelding ]
Werd je net even harder kapotgeneukt.!
jogy en ik hadden ook zo'n puist (Spanje bij hem, jij bij mij), dat is opgelost door samen te werken.
Als je Oekraïne had opgeofferd zou het heel anders gelopen hebben..
Verkeerde instelling.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Oh maar toen was de hoop al verloren
Waarom? Na de volgende beurt wordt de Russische speler toch uit het spel geknikkerd.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:27 schreef Krediax het volgende:
Over Veni Vedi Fokkie, nog één beurt wachten of hij wat doet anders maar stemmen voor cancel/draw
Dat is het hele punt. gratis gebieden voor de aangrenzende spelersquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom? Na de volgende beurt wordt de Russische speler toch uit het spel geknikkerd.
5 sc's die ze minstens met z'n drieën moeten delen, dat valt nog wel mee.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is het hele punt. gratis gebieden voor de aangrenzende spelers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |