Scheelt 1 w, town = ton. (Ik had initieel een glitch met de uitspraak: dawnton abbey dacht ik, maar het is gewoon downton abbey)quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:28 schreef Cee het volgende:
Ik wist al een paar jaar van het bestaan af, maar ik ben net begonnen met de serie te kijken. En pas bij het zien van die eerste aflevering kwam ik erachter dat het niet Downtown Abbey heet.
De trailer was om te huilen iig.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:10 schreef kawa4 het volgende:
en vanaf 12 maart , from dusk till dawn serie op netflix.
ben benieuwd of dat wat gaat worden.
[ afbeelding ]
Volgens de facebook van Netflix NL:quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:10 schreef kawa4 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom nou weer wekelijks een nieuwe aflevering? Het mooie van Netflix is juist het tegenovergesteldequote:Everybody be cool. You. Be cool. De Netflix original serie From Dusk Till Dawn, die gebaseerd is op de klassieke cultfilm van Robert Rodriguez, is exclusief te zien op Netflix. Vanaf 12 maart wekelijks een nieuwe aflevering.
Zou Salma Hayek er in spelenquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:10 schreef kawa4 het volgende:
[ afbeelding ]
ze promoten het hier wel als een netflix original maar dat is het dus nietquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:30 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Volgens de facebook van Netflix NL:
[..]
Waarom nou weer wekelijks een nieuwe aflevering? Het mooie van Netflix is juist het tegenovergestelde
quote:Netflix and Miramax have announced that Netflix has acquired the new Robert Rodriguez TV series “From Dusk Till Dawn” as a Netflix exclusive for its subscribers in Canada, Ireland, The Netherlands, Nordic European territories and the UK where it will air starting March 12, with Latin America beginning a week later on March 19.
Netflix will make subsequent episodes available internationally on a weekly basis.
The ten-episode “From Dusk Till Dawn” skein, based on the Rodriguez cult classic, will preem in the U.S. on March 11 on Rodriguez’s own El Rey Network available on Comcast, DirecTV and Time Warner Cable..
http://variety.com/2014/d(...)tionally-1201126695/
Toen ik net aan Netflix begon heeeeel veel marathons gehouden. Eigenlijk alles gaan kijken waar ik ooit wel eens aan had willen beginnen, maar het was vergeten, en de serie inmiddels al op seizoen 3 - 4 - whatever zat. The Walking Dead, Breaking Bad, dat soort dingen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:49 schreef Ryan3 het volgende:
De wissel die netflix USA trekt op je leven, jongens, hebben jullie dat ook?
Hier toch nog wel. Ik kijk genoeg Netflix, maar er zijn ook series waar ik alweer "bij" ben. Vanavond gaat hier de TV weer een paar uur aan; Parks & Recreation, Grey's Anatomy, Portlandia. Zondag standaard The Walking Dead / Talking Dead (en een paar weken terug ook nog Sherlock en Downton Abbey).quote:Geen tv meer aan.
Portlandia heeft daar wel een hilarische aflevering over. "One Moore Episode", waar 2 personages een Battlestar Galactica marathon houden die heel erg in de buurt komt van het kijken van sommige series via Netflix.quote:Heel lang blijven kijken?
Neuh.quote:Overigens kunnen we boekstaven: 2014 tv overbodig (obsolete).
The Walking Dead? Staat op de US Netflix. Misschien ook andere regios.quote:
Kan ik mijn regio weer veranderen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:40 schreef OMG het volgende:
[..]
The Walking Dead? Staat op de US Netflix. Misschien ook andere regios.
3 seizoenen maar... moet je downloaden als je het wil volgen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:40 schreef OMG het volgende:
[..]
The Walking Dead? Staat op de US Netflix. Misschien ook andere regios.
Binnen een jaar is het afgelopen dan hoor.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:14 schreef OMG het volgende:
[..]
Toen ik net aan Netflix begon heeeeel veel marathons gehouden. Eigenlijk alles gaan kijken waar ik ooit wel eens aan had willen beginnen, maar het was vergeten, en de serie inmiddels al op seizoen 3 - 4 - whatever zat. The Walking Dead, Breaking Bad, dat soort dingen.
[..]
Hier toch nog wel. Ik kijk genoeg Netflix, maar er zijn ook series waar ik alweer "bij" ben. Vanavond gaat hier de TV weer een paar uur aan; Parks & Recreation, Grey's Anatomy, Portlandia. Zondag standaard The Walking Dead / Talking Dead (en een paar weken terug ook nog Sherlock en Downton Abbey).
[..]
Portlandia heeft daar wel een hilarische aflevering over. "One Moore Episode", waar 2 personages een Battlestar Galactica marathon houden die heel erg in de buurt komt van het kijken van sommige series via Netflix.. "Nog 1 aflevering doen?"
.
[..]
Neuh..
Klopt, maar seizoen 4 loopt dan ook nog, dus die staat er voorlopig nog niet op.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
3 seizoenen maar... moet je downloaden als je het wil volgen.
Zolang TV series nog miljoenen kijkers trekken (zoals een TWD, en alles wat het goed doet op betaalzenders als HBO en Showtime), blijft TV ook nog wel gewoon bestaan. Er zijn nog genoeg TV kanalen / programma's waar we wel eens naar kijken waar helemaal geen streaming variant voor is.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Binnen een jaar is het afgelopen dan hoor.
Bij ons nu al.
Je hebt je uitzendinggemist erbij.
Als je bijvoorbeeld unblock-us gebruikt kan dat heel eenvoudig. Betaalde dienst, week gratis proberen zonder verplichtingenquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:44 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Kan ik mijn regio weer veranderen?
Dank!quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:40 schreef Ori het volgende:
[..]
Als je bijvoorbeeld unblock-us gebruikt kan dat heel eenvoudig. Betaalde dienst, week gratis proberen zonder verplichtingen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |