U kunt zich gewoon vervoegen op de locatie van de vergaardering die per dm aan de genode gasten gemeld wordt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:12 schreef Moira. het volgende:
Waar meld ik mij aan voor de volgende vergaardering?
Is de Voorzitter van de vergaardering op de hoogte van mijn dm-adres?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:17 schreef remlof het volgende:
[..]
U kunt zich gewoon vervoegen op de locatie van de vergaardering die per dm aan de genode gasten gemeld wordt.
Die draag ik altijd bij me, in mijn BH, zodat ik hem niet kwijt raak.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:18 schreef remlof het volgende:
Mits u uw ONZ-pas kan tonen uiteraard.
yvonne weet alles.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Is de Voorzitter van de vergaardering op de hoogte van mijn dm-adres?
Bravo! Maar hoe verklaart u uw afwezigheid op de laatste editie van de vergaardering dan?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die draag ik altijd bij me, in mijn BH, zodat ik hem niet kwijt raak.
Ik moet tenslotte te allen tijden kunnen aantonen dat ik een ONZ'er in hart en nieren ben.
Laat 'm gewoon op je bil tattooërenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die draag ik altijd bij me, in mijn BH, zodat ik hem niet kwijt raak.
Ik moet tenslotte te allen tijden kunnen aantonen dat ik een ONZ'er in hart en nieren ben.
Afwezigheid, bedoelt u?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Bravo! Maar hoe verklaart u uw aanwezigheid op de laatste editie van de vergaardering dan?
Maar cellulitisquote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Laat 'm gewoon op je bil tattooëren
Ik was een beetje confuus aangaande de aan/afwezigheid, mijn excuses.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Afwezigheid, bedoelt u?
Ik was verhinderd door een balzak die geleegd moest worden. Dit kon helaas niet gelijktijdig met de vergaardering.
Niks wat een plastische chirurg(of een goed stucpool, ligt aan je budget) niet kan glad krijgenquote:
Hoe kan ik Notulen toevoegen van een vergaardering waarbij ik absent was?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik was een beetje confuus aangaande de aan/afwezigheid, mijn excuses.
Maar uw reden voor absentie is gegrond. Dat geeft u ook het recht om nog punten aan de notulen toe te voegen, in het geval die aanwezig zijn.
U kunt notulen toevoegen omdat wij uw inbreng als harcore ONZer op prijs stellen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoe kan ik Notulen toevoegen van een vergaardering waarbij ik absent was?
N.a.v. eerdere vergaarderingers kan ik echter wel zeggen dat men tot de conclusie was gekomen dat remlof veel bier drinkt, en dat het activiteitspercentage van ONZ met behulp van een door moderators ontwikkelde hyper-technologische formule eventueel opgekrikt zou kunnen worden. Echter is hier wel inzet voor nodig.
En tetten.
Meer tetten.
Wat ons gelijk brengt op een volgend punt om toe te voegen:quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:32 schreef remlof het volgende:
[..]
U kunt notulen toevoegen omdat wij uw inbreng als harcore ONZer op prijs stellen.
Ik zal ze toevoegen, misschien kunt u in de tussentijd ter vermaak uw borsten etaleren hier.
U lijkt dit topic als serieus op te vatten, maar gezien het feit dat u over een voorgevel beschikt zal ik het punt toevoegen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat ons gelijk brengt op een volgend punt om toe te voegen:
- Secundaire geslachtskenmerken zouden (in spoilers) geen ban op moeten leveren.
Laten we nu even realistisch blijven, in het huidige regime kan ik diezelfde voorgevel niet openlijk met u delenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:38 schreef remlof het volgende:
[..]
U lijkt dit topic als serieus op te vatten, maar gezien het feit dat u over een voorgevel beschikt zal ik het punt toevoegen.
Dat punt was al opgenomen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Laten we nu even realistisch blijven, in het huidige regime kan ik diezelfde voorgevel niet openlijk met u delen
Vandaar mijn punt: meer tetten.
Gelukkig maar, want ook dat is een punt waar meer aandacht aan besteed dient te worden.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat punt was al opgenomen.
En verder staat mijn pm open indien u wenst dat onaneer op de aanblik van uw secundaire geslachtskenmerken.
Ik zal het tettenpunt nog een keer toevoegen aan de lijst om het extra onder de aandacht te brengen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want ook dat is een punt waar meer aandacht aan besteed dient te worden.
Ik ben van mening dat tetten dezer dagen ietwat ondergewaardeerd worden.
Wat een treurig gegeven is
Dat lijkt mij geen overbodige luxe, inderdaad.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zal het tettenpunt nog een keer toevoegen aan de lijst om het extra onder de aandacht te brengen.
De notulist zou het op prijs stellen eerst een grafische indruk te krijgen van de te tonen waar.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat lijkt mij geen overbodige luxe, inderdaad.
Tevens zal ik samen met onze metgezellen, zoals gebruikelijk, de volgende vergaardering met ontbloot bovenlichaam bijzitten.
Ik zal het aan mijn assistent doorgeven.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:47 schreef remlof het volgende:
[..]
De notulist zou het op prijs stellen eerst een grafische indruk te krijgen van de te tonen waar.
Hoor ik net.
De notulist laat mij weten dat hij dat zeer op prijs zou stellen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zal het aan mijn assistent doorgeven.
Die kan u ook toegang tot de moira.rar verschaffen.
Het is me weer een waar genoegen zaken met u te doen, meneer remlof.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:50 schreef remlof het volgende:
[..]
De notulist laat mij weten dat hij dat zeer op prijs zou stellen.
Bier.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het is me weer een waar genoegen zaken met u te doen, meneer remlof.
Bier.
Ik neem aan dat ik in plaats van mijn ONZ-pas ook mijn autipas mag tonen?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:18 schreef remlof het volgende:
Mits u uw ONZ-pas kan tonen uiteraard.
De aanwezigen waren toen niet meer in staat zich verstaanbaar te makenquote:Op maandag 17 februari 2014 17:20 schreef murp het volgende:
Zeg, ik mis de rondvraagWaarom is die niet genotuleerd?
Ik kan me nog herinneren dat de notulist niet meer snapte waar het om ging omdat hij al te ver heen wasquote:Op maandag 17 februari 2014 17:40 schreef remlof het volgende:
[..]
De aanwezigen waren toen niet meer in staat zich verstaanbaar te maken
Dat speelde wellicht ook een rolquote:Op maandag 17 februari 2014 17:45 schreef murp het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat de notulist niet meer snapte waar het om ging omdat hij al te ver heen was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zolang het paars zijn van uw paarsgepunte lans niet duidt op een latente voorliefde voor D66, is uw zelfbevlekking geen probleem, waarde notulist.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:27 schreef remlof het volgende:
Alsnog toegevoegd.
Ik vermoed dat deze punten ter sprake zijn gekomen terwijl ik mijzelf onder de tafel bevredigde dmv het mijzelf toedienen van visuele prikkels via Joepron.
Mijn welgemeende excuses daarvoor.
Verwijst deze naar Topicreeks: POL Cafe trouwens?quote:Op maandag 17 februari 2014 18:13 schreef Homijn het volgende:
• De verschijning van de Polkafee die het Einde der Tijden aankondigde. Binnen nu en 600 miljoen jaar.
Het lijkt me sterk. De Polkafee kondigde zichzelf aan. En ze zei dat ze voor "louter kwaliteit" staat.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Verwijst deze naar Topicreeks: POL Cafe trouwens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |