Je kunt de boeken gaan lezenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:36 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja absoluut mensen zien dat het grote successen kunnen worden. Walking Dead/GoT/Breaking Bad en dat zorgt weer voor een grotere kwaliteitsinjectie en ook voor een hoop troep natuurlijk. Maar vind het altijd wel lekker om een film te kijken. Gewoon een verhaal dat afloopt. Bij GoT bijvoorbeeld heb ik 3 seizoenen gezien, maar je weet nog steeds niet hoe het afloopt. Daar kan ik niet zo goed tegen
Nee ik weet het. ik moest van maxquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:37 schreef Stryder het volgende:
[..]
Waaaat hahaha waarom heb je dat gekocht. Is niks voor jou.
Hahaha zou eerder vertrekken oorspronkelijk maar iets uitgelopen. Vriendin zit nog steeds braaf in het buitenland.quote:
Ik hoop morgen niks te krijgen want ik heb ook niks gekochtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:39 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha zou eerder vertrekken oorspronkelijk maar iets uitgelopen. Vriendin zit nog steeds braaf in het buitenland.
Goedkope valentijnsdag voor mij. Heerlijk als ik niets "leuks" hoef te bedenken
Hahaha ja die heb ik ook gezienquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:37 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Een film om je kapot te lachen, maar die wel erg eng bedoeld is? SharknadoDie heb ik gekeken omdat die recensies zo gruwelijk slecht waren. En ze waren zo terecht
De belachelijkste film ooit.
Ik heb me echt kapot gelachen, oei er zwemmen haaien onder onze auto! Laten we uitstappen en wegrennen! Wait... huh?!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:40 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha ja die heb ik ook gezienBig ass Spider, de megashark serie, waren allemaal beter. En geloof me die waren ook al niet heel best
Dat is misschien nog wel een plan. Zal ook wel weer de nodige tijd op bussen/treinen moeten gaan wachten en dan is het wel lekker om iets te doen te hebben. Dus wie weet, als ik me echt verveelquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:38 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Je kunt de boeken gaan lezen.
Deze trailer is ook wel de moeite waard:
Niet kijken als je de eerste seizoenen nog niet gezien hebt!
Ik zie het al voor mequote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik hoop morgen niks te krijgen want ik heb ook niks gekocht
Hahaha je kan nog beter aan de drank gaan dan aan de dogequote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nee ik weet het. ik moest van max![]()
Ik ben zelfs aan nog meer rotzooi gegaan. Er was niks te beleven, nachtenlang in m'n eentje, in de steek gelaten, toen ben ik gekke dingen gaan doen.
Ik heb al tig keer gezegd dat ik niks hoef.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:43 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me:
- Fijne Valentijnsdag schatje, ik heb een nieuw horloge voor je![]()
![]()
- Hoe bedoel je je hebt niks voor me gekocht![]()
?
Gewoon adderall, nooit meer slapenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:43 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha je kan nog beter aan de drank gaan dan aan de doge.
En terecht. Alleen maar commerciële onzin. Daarnaast is het allang geen verliefdheid meer bij ons. Eerder een vorm van acceptatiequote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik hoop morgen niks te krijgen want ik heb ook niks gekocht
Nouja... ik kocht in op 140 eerst. dat was wel goed, nog geen uur erna ging het de lift in, naar 200+ 220+ 250+ na een dag of 2. Op een gegeven moment uitgecashed en opnieuw ingestapt een paar keer omdat ik het niet vertrouwde zo'n gigastijging. En nu blijkt wel waaromquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:43 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha je kan nog beter aan de drank gaan dan aan de doge.
Ahwwquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:46 schreef Stryder het volgende:
[..]
En terecht. Alleen maar commerciële onzin. Daarnaast is het allang geen verliefdheid meer bij ons. Eerder een vorm van acceptatie
Zo heb ik ze nog niet gehoordquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:46 schreef Stryder het volgende:
[..]
En terecht. Alleen maar commerciële onzin. Daarnaast is het allang geen verliefdheid meer bij ons. Eerder een vorm van acceptatie
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:46 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zo heb ik ze nog niet gehoord![]()
Acceptatie?
Tja, het moet maar, ik ken je nou toch dus ach.
Tja als je een stijging verwacht is kopen altijd goed natuurlijk. Maar echt lange termijn. Ben er bang voor, maaaar er zijn gekkere dingen gebeurdquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:46 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nouja... ik kocht in op 140 eerst. dat was wel goed, nog geen uur erna ging het de lift in, naar 200+ 220+ 250+ na een dag of 2. Op een gegeven moment uitgecashed en opnieuw ingestapt een paar keer omdat ik het niet vertrouwde zo'n gigastijging. En nu blijkt wel waarom
Maar aan de andere kant alles daalt. Dus misschien komt het goed.
De 7-year itch noemen ze dat tochquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:48 schreef roislecxe het volgende:
Maar verliefdheid gaat wel over ja, dat weet ik na 8 jaar ook wel
Ik heb niks voor de echte lange termijnquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:48 schreef Stryder het volgende:
[..]
Tja als je een stijging verwacht is kopen altijd goed natuurlijk. Maar echt lange termijn. Ben er bang voor, maaaar er zijn gekkere dingen gebeurd
Ach anders bleef ze ook zo alleen over. Vond ik zo zielig. Hahaha en ja dat zeg ik ook waar ze bij is hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:46 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zo heb ik ze nog niet gehoord![]()
Acceptatie?
Tja, het moet maar, ik ken je nou toch dus ach.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:49 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ach anders bleef ze ook zo alleen over. Vond ik zo zielig. Hahaha en ja dat zeg ik ook waar ze bij is hoor
Schijnt dat iedereen daar inderdaad tussen de 6 en 10 jaar mee te maken krijgt. Zo van, is dit het dan?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:49 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
De 7-year itch noemen ze dat toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |